-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво критого спортивного залу по вул. Шевченка, 16 в с. Кийданці Печеніжинської селищної ради ОТГ Коломийського району Івано- Франківської області
Завершена
3 325 539.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 49 883.08 UAH
мін. крок: 1.5% або 49 883.08 UAH
Номер:
98e47386f3794a2eb83e6160cd0cd96e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-05-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2019 00:00
Період моніторингу:
05.04.2019 15:54 - 01.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.04.2019 № 20
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.04.2019 №20
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2016-10-10-000703-b Печеніжинська селищна рада ОТГ Коломийського району Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення замовником інформації щодо закупівлі вимогам Закону встановлено порушення частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатках), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 квітня 2019 року.
Предметом моніторингу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2016 рік з додатком та зміни до них, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР-ПЛЮС», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 17.11.2016 № 3, додаткові угоди від 17.11.2016 №3/1, від 24.11.2016 №№3/1/1, 3/2, від 30.11.2017 №3, від 22.12.2018 №3/4.
Проведеним аналізом інформації, розмішеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що замовником оприлюднено Договір про закупівлю робіт за державні кошти від 17.11.2016 № 3 без додатків до договору, які є невід’ємною частиною цього договору, а саме: протоколу погодження договірної ціни, календарного плану та кошторису. Вищезазначене є порушенням частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
23.04.2019 17:51 - 11.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2019 17:51
Рішення про призначення перевірки
Номер:
3ba1191902c44517ba68f600b35f1c05
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-09-03-000001
Дата створення:
03.09.2019 15:36
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.09.2019 № 44
Івано-Франківськ
Про призначення перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 03.09.2019 по 16.09.2019 перевірку закупівель UA-2016-10-10-000657-b, UA-2016-10-10-000625-b, UA-2016-10-10-000703-b, UA-2016-10-10-000681-b, UA-2019-06-10-001271-b, які здійснені Печеніжинською селищною радою об’єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Спасіва О.Я.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ