• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво критого спортивного залу по вул. Січових Стрільців, 86 в с.Молодятин Печеніжинської селищної ради ОТГ Коломийського району Івано- Франківської області

Завершена

3 339 528.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 50 092.92 UAH
Номер: 08d5ebb9378940369800996f41f65080
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-05-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.04.2019 15:54 - 01.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.04.2019 № 20 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака. Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.04.2019 №20 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2016-10-10-000681-b Печеніжинська селищна рада ОТГ Коломийського району Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення замовником інформації щодо закупівлі вимогам Закону встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатках), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 квітня 2019 року. Предметом моніторингу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2016 рік з додатком та зміни до них, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР-ПЛЮС», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 17.11.2016 № 4, додаткові угоди від 17.11.2016 №4/1, від 24.11.2016 №№4/1/1, 4/2, від 30.11.2017 №3, від 22.12.2018 №4/4 . Проведеним аналізом інформації, розмішеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що замовником оприлюднено Договір про закупівлю робіт за державні кошти від 17.11.2016 № 4 без додатків до договору, які є невід’ємною частиною цього договору, а саме: протоколу погодження договірної ціни, календарного плану та кошторису. Вищезазначене є порушенням частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 23.04.2019 17:53 - 11.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2019 17:53

Рішення про призначення перевірки