• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)

Завершена

11 382 095.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 910.47 UAH
Номер: a49fbd2d455845dca30346f4c86c020c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-02-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 02.07.2019 10:52 - 24.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З Від 02.07.2019 № 47 Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління І.БЄЛІК Додаток до наказу управління від 02.07.2019 № 47 № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради UA-2019-01-22-000607-c 22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції встановлено порушення Замовником пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами розгляду питання дотримання Замовником у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю робіт «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція») за процедурою закупівлі – відкриті торги, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету № 7 від 22.01.2019, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоінтерстрой» (далі – ТОВ «Автоінтерстрой»), протокольне рішення № 21 від 22.02.2019 засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой»; повідомлення про намір укласти договір, договір підряду № 03/04/19-32 від 04.04.2019, додаткову угоду № 1 від 09.04.2019 до договору підряду № 03/04/19-32 від 04.04.2019, повідомлення про внесення змін, додаткову угоду № 1 від 09.04.2019. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: -не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 8, 9 частини першої статті 17 Закону; - пункт 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додаток № 9 до тендерної документації Замовника містять вимогу щодо надання переможцем торгів документів про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Автоінтерстрой» установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: -відсутній розрахунок заробітної плати; розрахунок показника загальновиробничих витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами (при наявності); розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів та\або орендованих з наданням копії договору оренди, що не відповідає умовам Додатку № 8 до тендерної документації Замовника; -довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 04-02/06-31 від 04.02.2019 не містить всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні закупівлі, (довідка не містить наявності трактору на гусеничному ходу потужністю 79 кВт, автогідропідіймача висотою підйому 18м, бульдозера потужністю 59 кВт, домкрата гідравлічного вантажопідйомністю 6т, 3т, домкрата гідравлічного вантажопідйомністю до 100т, апарату для газового зварювання і розрізання, які внесено учасником ТОВ «Автоінтерстрой» в підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни закупівлі) та не надано їх документальне підтвердження (скан-копії договорів оренди або довідки про наявність на балансі підприємства з найменуванням та інвентарним номером), що не відповідає умовам Додатку № 4 до тендерної документації Замовника та пункту 3.5 розділу 3 тендерної документації Замовника -відсутні копії позитивного балансу (або іншого аналогічного звітного документу), звіту про фінансові результати за останній звітний період (рік), що не відповідає умовам Додатку № 10 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автоінтерстрой», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 04.04.2019 № 03/04/19-32 на суму 11 040 249,55 гривень без ПДВ. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю установлено, що Замовником укладено договір підряду № 03/04/19-32 від 04.04.2019 з учасником ТОВ «Автоінтерстрой», який тендерним комітетом визнаний переможцем торгів, у строк (з урахуванням зупинення перебігу строків на час розгляду органом оскарження поданої скарги), який перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги частини 2 статті 32 Закону. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини другої статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 22.07.2019 16:02 - 06.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2019 16:02

Запити/Пояснення