-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марок ДГ (13-100) - 366 т, АО( 25-70) - 98,55 т
Завершена
2 498 217.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 7 494.65 UAH
мін. крок: 0.3% або 7 494.65 UAH
Номер:
0a42d5a573f043a883fa9d96b10697f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2019 00:00
Період моніторингу:
26.04.2019 10:58 - 23.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2019 Одеса № 137
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.04.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби від 25.04.2019 № 137
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-04-01-000674-a 01.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-26-001710-c 26.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3. UA-2019-01-15-002217-c 15.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
На порушення вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника містить вимоги, які не передбачені законодавством.
На порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" подану у відповідності до умов тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11.05.2019.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація замовника, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація
(далі – ТД); тендерна пропозиція учасників ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО", укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, пояснення Відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради (далі – замовник), отримані через електронну систему закупівель 08.05.2019 року.
Відповідно до результатів аукціону від 26.02.2019 року, найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція учасника ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", проте замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 5 тендерної документації, про що свідчить протокол засідання тендерного комітету від 01.03.2019 року.
Проведеним аналізом встановлено, що на порушення вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон ) тендерна документація Замовника містить вимоги, які не передбачені законодавством, а саме пунктом 2 розділу 5 передбачено, що переможець аукціону, Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом одного дня після допущення його до розгляду (після завершення аукціону) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) скановану цінову пропозицію, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції за результатами пониження ціни на аукціоні.
Слід зауважити, що завантаження учасником остаточної, оновленої, уточнюючої, перерахованої, тощо цінової пропозиції Законом не передбачено, а інформація та документи, які завантажуються учасниками у електрону систему закупівель після кінцевого строку подання тендерної пропозиції не можуть бути її складовою.
Вичерпний перелік документів, що можуть завантажуватися у електронну систему закупівель після кінцевого подання тендерних пропозицій – є документи переможця торгів, та які визначені у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, Замовник на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилив тендерну пропозицію ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" подану у відповідності до умов тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
11.05.2019 13:09 - 29.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2019 13:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно зч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), законодавцем встановлено вимоги щодо того, що саме повинна містити тендерна документація. Разом з тим ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Замовником, з метою дотримання вимог частини 4 статті 36 Закону, було встановлено вимогу щодо розміщення Учасником, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/Кваліфікація переможця/Період кваліфікації», протягом одного дня після допущення його до розгляду (завершення аукціону) на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) скановану цінову пропозицію, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції за результатами пониження на аукціоні. Одночасно зазначаємо, що в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником зазначається, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам замовника, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 1 Розділу 2 тендерної документації та ч. 1 ст. 23 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.. Таким чином, у разі якщо до Замовника не надходило жодних звернень через електронну систему закупівель з приводу надання роз’яснень щодо тендерної документації, Замовником розцінюється дана обставина, що Учасникам, після вивчення інструкцій, форм, термінів та специфікацій, що наведені в тендерній документації, повністю зрозумілі всі вимоги Замовника. Також, дана норма передбачає можливість Учасника звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, слід зазначити, що жодних вимог до Замовника не надходило, що було сприйнято останнім як те, що учасники в повній мірі розуміють вимоги тендерної документації та погоджуються з такими.
Відповідно до результатів аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією було встановлено пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД». Однак, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону тендернадокументаціяможемістититакожіншуінформаціювідповідно до законодавства, яку замовниквважає за необхідне до неївключити. Таким чином, як вже було вище зазначено, Замовником в тендерній документації була розміщена інформація щодо необхідності розміщення Учасником, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/Кваліфікація переможця/Період кваліфікації», протягом одного дня після допущення його до розгляду (завершення аукціону) на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) скановану цінову пропозицію, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції за результатами пониження на аукціоні, з метою дотримання вимог ч. 4 ст. 36 Закону.
Однак, ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не було розміщено на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) сканованої цінової пропозиції, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції за результатами пониження ціни на аукціоні. Таким чином, тендерну пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» було відхилено, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція такого учасника не відповідала умовам тендерної документації, а Замовник перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, варто зазначити, що відповідно до ч.2 ст. 30 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Варто зазначити, що ніяких скарг на рішення Замовника в визначені законодавцем строки не надходили. Таким чином, після закінчення 10-денного строку оскарження, Замовником було укладено договір з Учасником, якого було визначено переможцем даних відкритих торгів та опубліковано звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту ст. 19 Закону, звіт про результати проведення процедури закупівлі є підсумковим документом, який фіксує завершення процедури закупівлі та містить інформацію що додати укладення договору про закупівлю або, у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю, підстави прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю.
Таким чином, процедура закупівлі завершується оприлюдненням звіту про результати її проведення і відмінити торги після укладення договору (а фактично після завершення процедури закупівлі) замовник не може.
Дата публікації звіту:
16.05.2019 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
6b78cb99c9e54e4db54221e68499782f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2019 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Тверде паливо (ДК 021:2015: 09110000-3 Вугілля кам’яне)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-002217-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «НТК-ТРЕЙД ЛТД», який був визначений переможцем торгів (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 01.03.2019 № 29, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу), через ненадання документів, які передбачені в тендерній документації розділом 5 пунктом 2, якщо документи, які вимагались замовником в тендерній документації мають бути подані до закінчення строку подання пропозицій, а відхилення тендерної пропозиції переможця можливе за умови невідповідності пропозиції вимогам ч. 1 п. 2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НТК-ТРЕЙД ЛТД».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f01086c2b4854497af7fa18136b21be1
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
08.05.2019 14:59
Опис:
Відповідно до частини 1 статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно з приписами Закону та умовами тендерної документації, єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника та з урахуванням усіх податків та зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією було встановлено пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД». З метою виконання вимог Закону, Замовник приступив до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» на відповідність ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно до Протоколу № 29 від 01.03.2019 ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» було відхилено через невідповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до статті 1 Закону тендерна документація являє собою документацію щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталіУповноваженого органу та авторизованихелектроннихмайданчиках. Законом встановлюються вимоги щодо того, що саме повинна містити тендерна документація. Разом з тим частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендернадокументаціяможемістититакожіншуінформаціювідповідно до законодавства, яку замовниквважає за необхідне до неївключити. Таким чином, Замовником, з метою дотримання вимог частини 4 статті 36 Закону, було встановлено вимогу щодо розміщення Учасником, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/Кваліфікація переможця/Період кваліфікації», протягом одного дня після допущення його до розгляду (завершення аукціону) на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) скановану цінову пропозицію, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції за результатами пониження на аукціоні. Одночасно зазначаємо, що в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником зазначається, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам замовника, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 1 Розділу 2 тендерної документації та частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, у разі якщо до Замовника не надходило жодних звернень через електронну систему закупівель з приводу надання роз’яснень щодо тендерної документації, Замовником розцінюється дана обставина, що Учасникам, після вивчення інструкцій, форм, термінів та специфікацій, що наведені в тендерній документації, повністю зрозумілі всі вимоги Замовника. Окрім того, Учасником, на дотримання вимог тендерної документації було подано лист-згоду, що зареєстрований за № 22-02/18-01-19 від 22.02.2019 р. в якому останній зазначає, що погоджується з умовами закупівлі, визначеними в тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів. Таким чином, ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» погодилися з вимогами тендерної документації, щодо подачі документів, що вимагаються Замовником та підтвердили свою згоду з тим, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам замовника, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.
Однак, ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не було дотримано вимог тендерної документації щодо розміщення на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) сканованої цінової пропозиції, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції за результатами пониження ціни на аукціоні.
Аналізуючи вищезазначене, Замовник приходить до висновку про те, що Учасником чітко та в повній мірі розумілися всі вимоги, що були встановлені тендерною документацією, оскільки жодних звернень до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не надходило. Оскільки Учасником не було подано всю інформацію, що потребує тендерна документація, це спричинило за собою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД».
Одночасно зазначаємо, що ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не був визнаний переможцем торгів відповідно до протоколу № 29 від 01.03.2019 р. Пропозиція ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», відповідно до Закону та за результатами аукціону, була встановлена як найбільш економічно вигідна пропозиція. Як уже було вище зазначено, з метою виконання вимог Закону, Замовник приступив до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до Протоколу № 29 від 01.03.2019 ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» було відхилено через невідповідність вимогам тендерної документації. Переможцем процедури закупівлі за предметом «Тверде паливо (ДК 021:2015: 09110000-3 Вугілля кам’яне)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-002217-c)ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не визнавалося і, відповідно, не відхилялося з причин невідповідності пропозиції вимогам ч.1 п.2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, варто зазначити, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасникам надано право звернутися до органу оскарження щодо оскарження тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника. Однак, ніяких скарг від ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не надходило.