• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

по школе

Завершена

422 910.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 229.00 UAH
Номер: d27021ed68664a179dc15f9c0f9f3ec7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-04-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.01.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 04.01.2019 16:04 - 30.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.01.2019 № 6 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-12-30-000166-b. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника В.ЩЕРБЕНОК
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 3, 9 та 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6, пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. За результатами моніторингу встановлено наступне. Пунктом 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено єдиний критерій оцінки пропозицій: «Ціна пропозиції торгів» без визначення інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Враховуючи зазначене, Замовником порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яким встановлено обов’язок при описі методики оцінки в тендерній документації вказати інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Крім того, пунктом 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, замість кінцевого строку подання тендерних пропозицій наведена наступна інформація: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – відповідно до оголошення на сайті уповноваженого органу». При цьому, Законом встановлено окремо обов’язок Замовника розмістити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення процедури закупівлі (абзац 7 частини другої статті 21 Закону) та в тендерній документації (пункт 13 частини другої статті 22 Закону). Згідно з частиною першою статті 251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 Цивільного Кодексу України містить наступні норми щодо визначення строку: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Таким чином тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Також, при описі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі не передбачено необхідність застосування заходів із захисту довкілля, що порушує вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 09.01.2019 17:50 - 24.01.2019 00:00
Дата публікації висновку: 09.01.2019 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуті, зміни внесено
Дата публікації звіту: 12.01.2019 19:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 16.01.2019 10:57