-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо
талони або скретч-картки
Завершена
3 993 599.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 967.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 967.99 UAH
Номер:
46e4f240cd7e4cfc99ad5cb64c1bac65
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2019 00:00
Період моніторингу:
06.08.2019 11:30 - 30.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2019 № 49
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 06.08.2019 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-02-12-000288-с 12.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу третього пункту 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на вимоги щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність оприлюднення додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.02.2019 №1 (далі – тендерна документація), вимоги щодо усунення порушення Приватного підприємства «ОККО - КОНТРАКТ», рішення Замовника щодо вимог про усунення порушень, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «ТТ-НАФТА» (далі – ПП «ТТ-НАФТА»), Приватного підприємства «ОККО - КОНТРАКТ» (далі – ПП «ОККО КОНТРАКТ»), протоколи засідання тендерного комітету від 11.03.2019 №2 (б-ДП), від 18.03.2019 №3 та від 18.03.2019 №4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.04.2019 № 020419/ТЗ-ДП, укладений з ПП «ОККО - КОНТРАКТ», додаткові угоди від 02.05.2019 №1 та від 10.05.2019 № 2 до нього, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області надані 08.08.2019 через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради не відповідає вимогам абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
- не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону;
Крім того, тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, проте зазначена інформація розміщена у відкритому державному реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua.
Аналізом відповідності тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» умовам тендерної документації Замовника встановлено, що в пропозиції учасника відсутнє забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії до процедури закупівлі за оголошенням про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-02-12-000288-с, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що у тендерній пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» завантажено файл «тендерне забезпечення.7z» в якому міститься банківська гарантія від 01.02.2019 №LVOG276599412 відносно процедури закупівлі за оголошенням про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-01-17-000634-b.
Отже, Замовник на порушення абзацу третього пункту 1, 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ», яка не відповідала умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
23.08.2019 10:22 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2019 10:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до ч.8 статті 7/1 ЗУ Про публічні закупівлі" надаємо свої заперечення до висновку.про результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-12-000288-c (у вкладенні)
Дата публікації звіту:
30.08.2019 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
b63e4d25dd4145ccbea04985f60bf4be
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.08.2019 09:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000288-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
З яких підстав укладено додаткові угоди від 02.05.2019 № 1, від 10.05.2019 № 2 до договору про закупівлю товару від 02.04.2019 № 020419/ТЗ-ДП, якими збільшено ціну за одиницю товару?
До пояснень надати документальне підтвердження збільшення вартості пального з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0fea4c65fd6f46fa97e651652173aa3d
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
08.08.2019 14:56
Опис:
Про надання інформації
Комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради розглянуло запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, у межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000288-c) та повідомляє наступне:
Додаткові угоди № 1 від 02.05.2019 та № 2 від 10.05.2019 до договору про закупівлю товару від 02.04.2019 № 020419/ТЗ-ДП, якими збільшено ціну за одиницю товару, були укладені з підстав, визначених п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В підтвердження законності дій КП «Чернігіводоканал», надаємо копії наступних документів:
- Лист Постачальника щодо збільшення вартості пального № 23/04/19 від 23.04.2019 – 1арк.
- Експертний висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати В-310 від 22.04.2019 – 1арк.
- Лист Постачальника щодо збільшення вартості пального № 08/05/19 від 08.05.2019 – 1арк.
- Експертний висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати В-337 від 02.05.2019 – 1арк.
Додатки на 4аркушах знаходяться у вищезазначених вкладеннях разом із Листом - поясненням.
вик. Бичква Т.О. 0504657672