• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"

фінансування згідно графіка. Фінансування на 2019 рік в розмірі 17500000,00 грн

Завершена

115 138 549.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 115 138.55 UAH
Номер: c7fd0c3f8e364e9790708fc8452e8696
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-31-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.09.2021 14:28 - 28.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.09.2021 № 510 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Північного офісу Держаудитслужби 03.09.2021 № 510 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2019-01-24-000635-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 7-1, пункту 1 частини 1 статті 30, частини 1 статті 31, пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципів максимальної економії та ефективності, передбаченого частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24.09.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.01.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.01.2019 № б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ІБК ГРУП 2014», ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ», ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВИС» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.02.2019 № 28, від 15.02.2019 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2019, рішення постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України від 20.03.2019 № 3218-р/пк-пз, договір від 30.03.2019 № 01 (далі – Договір), додаткові угоди від 15.03.2021 № 2/21 (далі - ДУ №1), від 01.09.2021 № 3/21 (далі - ДУ №2). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації встановлено, що Замовником не надано відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснення, який опубліковано 08.09.2021, чим порушено частину 5 статті 7-1 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019. В зв'язку з вищевикладеним, Замовником не підтверджено визначення очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 2 замовником встановлена вимога, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується наданням довідки про наявність в учасника (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) обладнання, необхідного для виконання умов договору. У якості документального підтвердження наявності власної (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) матеріально-технічної бази учасник (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та/або документи на право власності основними засобами та іншими необоротними активами. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці. На виконання вищевказаної Переможцем надано довідку про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання умов договору від 04.02.2019 № 24т/04-02-2019, та довідку-відомість за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів від 04.02.2019 № 25т/04-02-2019. Однак, відповідно до довідки-відомості за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів від 04.02.2019 № 25т/04-02-2019 Переможцем не підтверджено наявність Інвертора Kaiser MMA-250 (позиція № 19) зазначеного у довідці про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання умов договору від 04.02.2019 № 24т/04-02-2019, чим не виконано вимогу пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до ТД. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019. Однак, в порушення пункту 1 частини 1 статті 30 № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019, а уклав з ним договір від 30.03.2019 № 01 загальною сумою 114 987 930,04 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019, відповідно до якої Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 27.09.2021 14:30 - 12.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2021 14:30

Запити/Пояснення