• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Вершкове масло

Торги відмінено

431 550.00 UAH без ПДВ
Номер: a8ee2481119247a1a883a7acd8d03c9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-25-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2019 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 25.03.2019 12:38 - 18.04.2019 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.03.2019 № 10 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника управління О. НАДТОЧІЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 25.03.2019 № 10 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-03-22-000070-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Відділу освіти Сумської районної державної адміністрації (далі - Замовник), рішення тендерного комітету Замовника про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (протокол від 22.03.2019 №63), повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом установлено, що відповідно до оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір Замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) – відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. При цьому, у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір Замовник зазначає про проведення двох відкритих торгів (ID: UA-2019-01-23-000760-b та UA-2019-02-26-000035-b) по предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 15530000-2 — «Вершкове масло», на участь в яких свої пропозиції подавали відповідно чотири учасники (ФОП Бойко О.В., ФОП Бебко Т. Г., ТОВ Сумська Продуктова Компанія, ФОП Степанець Н.В.) та три учасники (ФОП Коваленко А.М., ФОП Бебко Т. Г., ФОП Степанець Н.В.), всі пропозиції яких були відхилені Замовником. При цьому Замовник посилається на відповідні протоколи засідань тендерного комітету. У свою чергу, документи (протоколи засідань тендерного комітету), посилання на які вказані Замовником у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір, де відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, не містять об’єктивного документального підтвердження відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на ринку вершкового масла, внаслідок чого договір на закупівлю вершкового масла може бути укладено лише з ФОП Бойко О.В., за відсутності при цьому альтернативи. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону застосував переговорну процедуру закупівлі при здійсненні закупівлі вершкового масла без наявності умови, визначеної цим пунктом та оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ФОП Бойко О.В. на суму 431 550,00 гривень.
Період усунення порушень: 01.04.2019 17:02 - 18.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2019 17:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок моніторингу ДАСУ (ID:UA-M-2019-03-25-000042), опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу 01.04.2019 о 17:02 год, по переговорній процедурі закупівлі «Вершкове масло» (ID:UA-2019-03-22-000070-b) повідомляємо наступне: Відділом освіти Сумської РДА дану закупівлю скасовано 01.04.2019 о 14:52 год. з підстав, передбачених ч.4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відмова учасника від підписання договору про закупівлю (лист-відмова ФОП Бойко О.В та звіт про результати проведення процедури додаються)
Дата публікації звіту: 02.04.2019 10:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: Замовник 01 квітня 2019 року відмінив торги та 02 квітня 2019 року оголосив відкриті торги на закупівлю вершкового масла за номером ID: UA-2019-04-02-001293-b.
Дата публікації: 08.04.2019 14:34