• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерна техніка

Завершена

225 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 127.00 UAH
Номер: 80aff8663e544986bcd038c81fd13422
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-19-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.08.2019 17:11 - 12.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.08.2019 № 150 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2019-03-04-000246-а 04.03.2019 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 39754779 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення норм планування закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету протоколом від 26.02.2019 №73, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Лисиця Микола Володимирович», повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.04.2019 №б/н, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль». Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником оголошено закупівлю з очікуваною вартістю 225 400,00 грн, яка є більшою, ніж вартість, яка оприлюднена в річному плані UA-P-2019-01-11-001590-с (224 850,00 грн), що є порушенням норм планування закупівель. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 27.06.2019 №803d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась.
Період усунення порушень: 03.09.2019 17:26 - 18.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.09.2019 17:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Предмет закупівлі: Комп’ютерна технікa) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Комп’ютерна техніка (код ДК 021:2015:30230000-0 – Комп’ютерне обладнання. ID закупівлі: UA-2019-03-04-000246-а). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 03.09.2019 в 17:26, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, що замовник під оголошення даної закупівлі з очікуваною вартістю 225 400,00 грн., яка є більшою, ніж вартість, яка оприлюднена в річному плані UA-P-2019-01-11-001590-c (224 850,00 грн.), порушив норми планування закупівель. Тому, зобов’язав підприємства, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, підприємства дійшло до висновку, що вищевказаний висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, не містив чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень та зміст такого висновку спонукає підприємство, як замовника публічної закупівлі до самостійного визначення ним заходів усунення виявлених порушень, тому керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), 05.09.2019 звернулось за роз’ясненнями щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 03.09.2019 до Східного офісу Держаудитслужби. Станом на 15 годину 00 хвилин 10.09.2019, відповідь на звернення за роз’ясненнями підприємство не отримувало, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідь не розміщена, що стало підставою для подання замовником даних аргументованих заперечень до висновку про результати моніторингу ID закупівлі: UA-2019-03-04-000246-а згідно коду ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання, у зв’язку з тим, що замовник заперечує та не погоджується з твердженнями викладеними у висновку щодо наявності порушень законодавства, виходячи з наступного. Відповідно до протоколу тендерного комітету від 11.01.2019 №12, внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 11.01.2019) та додатку до нього, який оприлюднено, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки, запис про, що міститься в оприлюдненому річному плані UA-P-2019-01-11-001590-c. За змістом якого, предмет закупівлі: Комп’ютерна техніка, визначено з очікуваною вартістю 225 400,00 грн., тому під час оголошення закупівлі (UA-2019-03-04-000246-с) з очікуваною вартістю 225 400,00 грн., сума не перевищувала вартості зазначеній у річному плані та їй відповідала. 21.05.2019 тендерним комітетом були внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 21.05.2019) та додатку до нього на підставі протоколу тендерного комітету від 21.05.2019 №206, який оприлюднений, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки (UA-P-2019-01-11-001590-c), вже після проведення відкритих торгів за наслідками його результатів та відповідно до суми кошторисних призначень. Тому, посилання у висновку на річний план закупівель (UA-P-2019-01-11-001590-c) опублікований в системі 21.054.2019 в 12:38 щодо предмета даної закупівлі з очікуваною вартістю 224 850,00 грн. під час оголошення замовником закупівлі є помилковим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Отже, з урахуванням вищевикладеного, дії підприємства, як замовника закупівлі під час оголошення процедури закупівлі на підставі діючого річного плану (із змінами на 11.01.2019) з очікуваною вартістю даної закупівлі 225 400,00 грн. на стадії планування даної закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення відповідають вимогам чинного законодавства, принципам здійснення публічних закупівель та не є порушення Закону, про які зазначено у висновку від 03.09.2019 за результатами моніторингу даної закупівлі. В наслідок чого, вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель є незаконними, про що також свідчить не надання відповіді та не розгляд суб`єктом владних повноважень звернення замовника щодо надання йому роз’яснень щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 03.09.2019 направлених до Східного офісу Держаудитслужби. Окремо слід зазначити, що не зважаючи на зазначене підприємством, як замовником публічних закупівель проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету та детально вивчено законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює порушено питання у висновку від 03.09.2019 для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Додатки: 1) Протокол тендерного комітету від 11.01.19 №12 (з додатками) на 3 арк. 2) Протокол тендерного комітету від 21.05.19 №206 (з додатками) на 7 арк.
Дата публікації звіту: 10.09.2019 15:43

Запити/Пояснення