-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для Лінгафонного кабінету
Завершена
401 170.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 005.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 005.85 UAH
Номер:
127c00135f624e918bdea5aec6f19d34
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-11-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.05.2019 00:00
Період моніторингу:
11.05.2019 14:35 - 05.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.05.2019 № 131
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 11.05.2019 № 131
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-02-15-000448-c 15.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол № 1 від 15.02.2019 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол визначення переможця від 11.03.2019 № 2; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕМЕНС» (далі – ТОВ «ЕМЕНС»), повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2019 б/н, договір від 29.03.2019 № 56.
Моніторингом встановлено, що істотні умови договору від 29.03.2019 № 56 (далі – Договір), укладеного з переможцем торгів ТОВ «ЕМЕНС», відрізняються від умов тендерної документації та умов засвідченого учасником проекту договору, наданого в тендерній пропозиції.
Згідно з вимогами частини четвертої статті 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Так, проект договору, викладений в тендерній документації та пропозиції учасника-переможця торгів, в пункті 4.2. містить наступну умову: «Місце поставки товару: 64401, Україна, Харківська область, Зачепилівський район, смт. Зачепилівка (Зачепилівська ЗОШ І-ІІІ ступенів)». В ході моніторингу встановлено, що Зачепилівська ЗОШ І-ІІІ ступенів знаходиться за адресою: 64401, Україна, Харківська область, Зачепилівський район, смт Зачепилівка, вул. Центральна, 36.
В пункті 4.2. укладеного Договору місцем поставки є: 64401, Україна, Харківська область, смт. Зачепилівка, вул. Паркова, 21.
Крім того, пункт 10.3. проекту договору містив умову: «Істотні умови цього договору можуть змінюватись у відповідності до вимог пунктів ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» із зазначенням конкретної причини змін, що вносяться».
В пункті 10.3. укладеного Договору така умова відсутня.
Зазначене є порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону, оскільки умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
03.06.2019 17:47 - 18.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2019 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу не встановлено, щоб умови договору про закупівлю відрізнялись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Щодо істотних умов договору, то відповідно до вимог ст.180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Тобто, виходячи з вимог ст.180 Господарського кодексу України та ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» уточнення місця поставки товару не відноситься до істотних умов договору, а саме це і було відображено в укладеному договорі.
Одночасно, ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
В додатку 4 до тендерної документації розміщено проект договору, п.10.2 якого передбачено, що істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до повного виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків:
- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
- зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг;
- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі.
Виходячи з вищевикладеного уточнення адреси поставки товару не є істотними умовами договору і відповідно Відділом освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області дотримані вимоги ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо основних вимог до договору про закупівлю.
Одночасно повідомляємо, що на теперішній час зазначена процедура завершена і на веб – порталі Уповноваженого органу сформовано Звіт про виконання договору про закупівлю, дата формування звіту: 28 травня 2019.
В зв’язку з чим, ні яких змін до даної закупівлі, в тому числі і до договору з технічних причин внести не можливо.
Дата публікації звіту:
10.06.2019 16:27