• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

природний газ

закупівля на потреби 2019 року

Завершена

10 144 717.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 723.00 UAH
Номер: 500ab121d1334708910b55ee5e93ceb9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-28-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 29.01.2019 10:16 - 20.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.01.2019 № 4 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління І. САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 28.01.2019 № 4 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-01-21-003013-c 21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Управління І. САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 95) 309-54-62, Bondarenko_4321@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Оржицької районної державної адміністрації на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 21.01.2019 № 7 та підписану головою тендерного комітету Кривобок С.В. (далі – тендерна документація). Замовником в додатку №1 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо створення страхового запасу природного газу відповідно до чинного законодавства України, а саме: Постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2015№795 «Про затвердження Порядку створення страхового запасу природного газу». При цьому, вищевказана Постанова втратила чинність на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 860 «Про затвердження розміру страхового запасу природного газу». Отже, зміст тендерної документації замовника не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону в частині включення нормативно-правових актів, що втратили чинність. Тендерна документація замовника містить розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Так, в пункті 2 Розділу ІІI тендерної документації зазначено вимоги до гарантії, а саме обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою, в якій будуть посилання на вказані підстави, з яких: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених статтею 17 цього Закону. При цьому в додатку № 7 до тендерної документації вищезазначені обставини для орієнтовної (примірної) банківської гарантії вказано замовником наступним чином: - Принципал відкликав свою тендерну пропозицію після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - Принципал, який став переможцем торгів не надав у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням зазначеного умови тендерної документації суперечать одна одній та не встановлюють єдиних умов щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 29.01.2019 18:50 - 13.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2019 18:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На ваш висновок від 29.01.2019 року про результати моніторингу закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно‐телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-003013-c) тендерний комітет відділу освіти Оржицької районної державної адміністрації надає наступну відповідь: 1. Щодо надання гарантійного листа про створення страхового запасу природного газу відповідно до чинного законодавства України, а саме: Постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2015№795 «Про затвердження Порядку створення страхового запасу природного газу». Замовником було помилково встановлено посилання саме на Постанову №795 від 30.09.2015, у зв’язку з уникненням даного порушення, нами будуть внесені зміни до Тендерної документації в даній частині та викладено вимогу у наступній формі: «надання гарантійного листа про створення страхового запасу природного газу відповідно до чинного законодавства України, а саме: Постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 860 «Про затвердження розміру страхового запасу природного газу» 2. Замовником вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Нами було створено орієнтовний примірний зразок оформлення банківської гарантії для полегшення та пришвидшення підготовки тендерних пропозицій потенційних учасників. Даний зразок був зроблений з найкращих помислів. Проте, проаналізувавши ваш висновок, нами було прийняте рішення про виключення даного зразку (Додатку 7) з Тендерної документації, адже найвірніше та у відповідності до Постанови НБУ оформити банківську гарантію може лише банківська установа. Тому повідомляємо про внесення змін до Тендерної документації у даному пункті. Дякуємо за висновок, нами будуть прийняті відповідні дії. З повагою, Голова тендерного комітету.
Дата публікації звіту: 31.01.2019 14:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації: 01.02.2019 09:47