• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Мастильні засоби» (оливи та мастила до авто)

Завершена

396 856.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 984.28 UAH
Номер: 0b275bfc4a93414f83b656c7f40ec2cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-06-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.06.2019 13:00 - 28.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 06.06.2019 № 108 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2019-02-26-001381- b 26.02.2019 Комунальний заклад «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог: частини 3 статті 25 Закону в частині порушення строку подання тендерних пропозицій, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІАЛ-ТРЕЙД», частини 4 ст.36 Закону щодо умов договору про закупівлю, які не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. За результатами обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік UA-P-2019-02-21-003227-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 03.02.2019, тендерну пропозицію переможця ТОВ «ВІАЛ-ТРЕЙД», договір про закупівлю від 29.03.2019 №9504, пояснення Замовника від 13.06.2019. Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до п.4.3 розділу 1 тендерної документації, розділу 1 проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) Замовником зазначено наступні вимоги: кількість товарів: 2729 л (зазначено в специфікаціях (додатки №№ 1.1 - 1.5), поставка здійснюється за рахунок Постачальника в приміщення складу СЕМД за адресою: 5 міст області (м. Нікополь, м. Новомосковськ, м. Павлоград, м. Дніпро, м. Кам’янське). Проте, у технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) Замовник передбачив поставку товару в приміщення складу СЕМД тільки по 4 містах області (м. Нікополь, м. Новомосковськ, м. Павлоград, м. Дніпро). Отже, зазначені вище вимоги, які містяться у тендерній документації Замовника, суперечать між собою. Крім того, моніторингом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що закупівля товару, зазначена Замовником у формі пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації), а саме: код ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин (скретч - картки)), дизпаливо (скретч - картки) суперечить конкретній назві предмету закупівлі за кодом відповідного класифікатора, зазначеного Замовником в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів («Мастильні засоби» (оливи та мастила до авто) (код ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби). Відповідно до частини 3 статті 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що учасником – переможцем ТОВ «ВІАЛ-ТРЕЙД» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копії аналогічних договорів наданих у складі тендерної пропозиції, завантажено 18.03.2019 через 4 дні після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (14.03.2019) . Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Моніторингом тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ВІАЛ-ТРЕЙД»встановлено: проект договору, наданий учасником, не відповідає умовам проекту договору до тендерної документації Замовника (відсутні пп.12.2.4, 12.3, розділ ХІІІ (додатки), п.12.4); цінова пропозиція учасника не відповідає формі пропозиції (Додаток 4) тендерної документації (відсутні місце постачання та параметри комплектації товару (об’єм фасування) по кожній позиції предмету закупівлі, відсутній п.5 форми пропозиції, п.6 тендерної пропозиції учасника не відповідає п.6 форми пропозиції тендерної документації Замовника). Крім того, загальна вартість цінової пропозиції ТОВ «ВІАЛ-ТРЕЙД» прописом не відповідає її цифровому значенню. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Проте, між Замовником та Виконавцем (переможець торгів - ТОВ «ВІАЛ-ТРЕЙД») укладено договір про закупівлю товару від 29.03.2019 №9504 на суму 293483,88 грн. (п.5.1 договору–«строк (термін) поставки товару… не більше 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки, відрізняється від змісту тендерної (цінової) пропозиції переможця («строк поставки товару протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня отримання заявки від замовника»,; п.1.2 договору «найменування товару: код ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (оливи та мастила до авто) відрізняється від змісту тендерної (цінової) пропозиції переможця «…код ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин (скретч - картки)), дизпаливо (скретч - картки)». Відповідно до ст.37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч.4 ст.36 Закону.
Період усунення порушень: 24.06.2019 16:19 - 10.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2019 16:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Роз'яснення у листі
Дата публікації звіту: 27.06.2019 11:09

Запити/Пояснення