• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко

Завершена

1 245 650.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 457.00 UAH
Номер: 51d46c9c032f4beca0f76824867ec861
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-11-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.02.2020 16:36 - 04.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.02.2020 № 27 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2020 № 27. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-14-000037-c 14.02.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання вимог частини 1 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Дан Сервіс Груп» (щодо правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Радивилівмолоко» (далі – ТОВ «Радивилівмолоко»); повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.03.2019 № Л/НХ-1990/НЮ, пояснення, надане Замовником на запит органу державного фінансового контролю. Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до нього та зміни до нього безоплатно оприлюднюються на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. На письмовий запит Західного офісу Держаудитслужби щодо включення до річного плану здійснення у лютому 2019 року закупівлі продукції за ДК 021:2015: 15510000-6 (Молоко та вершки). Замовником 21.02.2019 опубліковано відповідь, згідно з якою річний план на 2019 рік затверджений 28.12.2018, відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 було оприлюднено стрічку плану на закупівлю молока (UA-Р-2018-12-29-004902-b). Проведеним аналізом оприлюдненого Замовником річного плану на 2019 рік встановлено, що відповідно до оприлюдненого річного плану Замовника UA-Р-2018-12-29-004902-b – «Молоко» Замовником заплановано проведення закупівлі вказаного предмета закупівлі (код ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки), де орієнтовний початок проведення процедури закупівлі вказано - листопад 2019 року. Таким чином, закупівля Молока (UA-2019-02-14-000037-c) здійснена не у відповідності до річного плану, чим недотримано вимог частини 1 статті 4 Закону. Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що , на порушення норм частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у Додатку № 1 до тендерної документації для переможця торгів (юридичної особи) встановлено вимогу щодо подання довідки в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, однак дана інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У пункті 6.4 розділу ІІ тендерної документації Замовником здійснено посилання на Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке скасоване у зв’язку із застосуванням персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 (введене в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017). Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Радивилівмолоко», з яким 28.03.2019 укладено договір про закупівлю № Л/НХ-1990/НЮ на суму 1 244 958,37 грн, (далі – Договір № Л/НХ-1990/НЮ). Відповідно до додатку 5 тендерної документації (технічна специфікація) строк поставки товару здійснюється З дати підписання договору до 31.07.2019 р. За умовами пункту 10.1 Договору № 1990/НЮ строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28.06.2019 року. Під час здійснення моніторингу за даними ІТС «ProZorro» Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю (дата формування звіту - 21.02.2020, сума оплати за договором – 696 709,30 грн). Згідно з оприлюдненими в електронній системі закупівель інформації та документами по закупівлі UA-2019-02-14-000037-c, строк дії Договору № Л/НХ-1990/НЮ не продовжувався після 28.06.2019 (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). В зв’язку з тим, що дата отримання товару, дата оплати за товар, інформація про виконання договору у поясненні, наданому Замовником на запит органу державного фінансового контролю, не зазначені, перевірка своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору не здійснювалася.
Період усунення порушень: 02.03.2020 17:57 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2020 17:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю молока (UA-Р-2018-12-29-004902-b). Протягом року у річний план закупівель вносяться зміни, відповідно орієнтовний місяць закупівлі змінюється. Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 696 709,30 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 696 709,30 гривень. Звіт про виконання договору №Л/НХ-1990/НЮ оприлюднений.
Дата публікації звіту: 10.03.2020 17:34

Запити/Пояснення