-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко
Завершена
1 245 650.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 457.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 457.00 UAH
Номер:
51d46c9c032f4beca0f76824867ec861
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-11-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2020 00:00
Період моніторингу:
11.02.2020 16:36 - 04.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2020 № 27
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2020 № 27.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-14-000037-c 14.02.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання вимог частини 1 статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Дан Сервіс Груп» (щодо правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Радивилівмолоко» (далі – ТОВ «Радивилівмолоко»); повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.03.2019 № Л/НХ-1990/НЮ, пояснення, надане Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до нього та зміни до нього безоплатно оприлюднюються на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
На письмовий запит Західного офісу Держаудитслужби щодо включення до річного плану здійснення у лютому 2019 року закупівлі продукції за ДК 021:2015: 15510000-6 (Молоко та вершки). Замовником 21.02.2019 опубліковано відповідь, згідно з якою річний план на 2019 рік затверджений 28.12.2018, відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 було оприлюднено стрічку плану на закупівлю молока (UA-Р-2018-12-29-004902-b).
Проведеним аналізом оприлюдненого Замовником річного плану на 2019 рік встановлено, що відповідно до оприлюдненого річного плану Замовника UA-Р-2018-12-29-004902-b – «Молоко» Замовником заплановано проведення закупівлі вказаного предмета закупівлі (код ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки), де орієнтовний початок проведення процедури закупівлі вказано - листопад 2019 року.
Таким чином, закупівля Молока (UA-2019-02-14-000037-c) здійснена не у відповідності до річного плану, чим недотримано вимог частини 1 статті 4 Закону.
Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що , на порушення норм частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у Додатку № 1 до тендерної документації для переможця торгів (юридичної особи) встановлено вимогу щодо подання довідки в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, однак дана інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У пункті 6.4 розділу ІІ тендерної документації Замовником здійснено посилання на Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке скасоване у зв’язку із застосуванням персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 (введене в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017).
Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Радивилівмолоко», з яким 28.03.2019 укладено договір про закупівлю № Л/НХ-1990/НЮ на суму 1 244 958,37 грн, (далі – Договір № Л/НХ-1990/НЮ).
Відповідно до додатку 5 тендерної документації (технічна специфікація) строк поставки товару здійснюється З дати підписання договору до 31.07.2019 р. За умовами пункту 10.1 Договору № 1990/НЮ строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28.06.2019 року.
Під час здійснення моніторингу за даними ІТС «ProZorro» Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю (дата формування звіту - 21.02.2020, сума оплати за договором – 696 709,30 грн).
Згідно з оприлюдненими в електронній системі закупівель інформації та документами по закупівлі UA-2019-02-14-000037-c, строк дії Договору № Л/НХ-1990/НЮ не продовжувався після 28.06.2019 (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено).
В зв’язку з тим, що дата отримання товару, дата оплати за товар, інформація про виконання договору у поясненні, наданому Замовником на запит органу державного фінансового контролю, не зазначені, перевірка своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору не здійснювалася.
Період усунення порушень:
02.03.2020 17:57 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2020 17:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю молока (UA-Р-2018-12-29-004902-b). Протягом року у річний план закупівель вносяться зміни, відповідно орієнтовний місяць закупівлі змінюється.
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 696 709,30 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 696 709,30 гривень. Звіт про виконання договору №Л/НХ-1990/НЮ оприлюднений.
Дата публікації звіту:
10.03.2020 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
d02540371008456f9d006501baecfa27
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.02.2020 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2020 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-02-14-000037-c, яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» не виявлено інформації про закупівлю молока за вказаним в оголошені процедури закупівлі UA-2019-02-14-000037-c місяцем, очікуваною вартістю та кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи наявна інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення такої закупівлі?
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
Згідно частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі молока укладено з переможцем торгів (ТзОВ «Радивилівмолоко») договір № 1990/НЮ від 28.03.2019 (далі – Договір № 1990/НЮ) на суму 1 244 958,37 гривень.
Проте сума тендерної пропозиції переможця торгів ТзОВ «Радивилівмолоко» за результатами аукціону становила 1 245 073,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Чому сума договору відрізняється від ціни тендерної пропозиції переможця торгів ТзОВ «Радивилівмолоко» за результатами аукціону?
Відповідно до додатку 5 тендерної документації (технічна специфікація) строк поставки товару здійснюється З дати підписання договору до 31.07.2019 р.
За умовами пункту 10.1 Договору № 1990/НЮ строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28.06.2019 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
4. Чи виконаний на даний час Договір № 1990/НЮ?
5. У разі виконання Договору № 1990/НЮ – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
e374072d6a3c4316abc67638ac4d9aec
Назва:
Молоко
Дата опублікування:
21.02.2020 13:42
Опис:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю молока (UA-Р-2018-12-29-004902-b).
При укладанні договору було виявлено арифметичну помилку. У тендерній пропозиції сума не відповідала вказаному значенню у рядку «Загальна вартість». Варто зазначити, ціна за одиницю товару не змінилася.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Звіт про виконання договору Л/НХ-1990/НЮ оприлюднений.