-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання (елементи) дитячих та спортивних майданчиків
Завершена
19 280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 96 400.00 UAH
Номер:
89ee1ae107df4ad680b6fc476383a8a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2019 00:00
Період моніторингу:
19.04.2019 16:13 - 16.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
19.04.2019 № 78
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В.ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.04.2019 № 78
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-30-001117-с 30.01.2019
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення річного плану, обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
Під час розгляду тендерних пропозиції замовником та учасниками торгів порушені вимоги частини п’ятої статті 28 Закону, але в порушення цих вимог замовником учасники торгів були допущені до участі в аукціоні.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено, що в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовником не відхилено тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2019 року.
Предметом моніторингу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену протоколом від 22.02.2019, тендерну пропозицію переможця, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фірма «Васіл» від 07.03.2019 №26/5, ТОВ "СПОРТЦЕНТР" від 07.03.2019 №26/6, повідомлення про намір укласти договір, пояснення замовника, отримані 08.05.2019 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що 30 січня 2019 року Замовник оголосив в електронній системі закупівель процедуру «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» UA-2019-01-30-001117-с ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор очікуваною вартістю 19 280 000,00 гривень.
Відповідно до річного плану закупівель та інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник визначив код предмета закупівлі ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, що відповідає коду у національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону» у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Проте, замовником та учасниками ТОВ «Фірма «Васіл» та ТОВ "СПОРТЦЕНТР", яких в подальшому згідно з протоколами розгляду тендерних пропозицій допущено до оцінки та участі в електронному аукціоні на закупівлю товару, порушені вимоги частини п’ятої статті 28 Закону, а саме: до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій в тендерних пропозиціях, які опубліковані для розгляду на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, в Додатку 2 «Форма тендерної пропозиції» оприлюднено також і ціну пропозиції.
Відповідно до п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції замовник вимагає, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники подають, як частину пропозиції: Довідку, яка містить назву організації, підприємства, тощо (замовника), з якою було укладено договір, предмет договору (закупівлі), номер та дата укладання договору, сума договору. На підтвердження інформації вказаної в довідці необхідно надати копію аналогічного договору який зазначено в довідці, а також документи, які підтверджують виконання договору.
Проте переможцем торгів ТОВ «Фірма «Васіл» надано не завірену учасником копію аналогічного договору, а скановану копію оригіналу договору, чим тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації.
Замовником надано пояснення від 08.05.2019 про віднесення невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації до формальних помилок незначного характеру.
Слід зазначити, що замовником в тендерній документації не передбачено такої формальної помилки як надання учасником сканованої копії оригіналу договору замість завіреної учасником копії аналогічного договору.
Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не відхилено тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
15.05.2019 17:43 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2019 17:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради 24.05.2019 подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації:
24.05.2019 15:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання (елементи) дитячих та спортивних майданчиків) опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-30-001117-c, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (Замовник) не може погодитись з інформацією викладеною в ньому з наступних підстав.
По-перше, відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, подання Учасником будь-яких документів після встановленого строку є порушенням Закону.
Згідно ст. 27 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
На виконання вищезазначених положень Закону Замовником у тендерній документації передбачено, що інформація про ціну та розрахунок договірної ціни має бути завантажена Учасником окремо з визначенням типу документу «цінова пропозиція».
Тобто, усі документи тендерної пропозиції, в тому числі, й ціна пропозиції завантажуються Учасниками до електронної системи закупівель виключно до кінцевого строку подання тендерної пропозиції (04.03.2019 року до 9.00). Файли, які містять інформацію про запропоновану цінову пропозицію були завантажені Учасниками ТОВ «Фірма «Васіл» та ТОВ «СПОРТЦЕНТР» з визначенням типу файлів «цінова пропозиція» та не були доступні для перегляду до проведення електронного аукціону. За посиланням https://public-bid.com.ua/pre_qualification?year=2019&id_bid=9fe4c026-eed2-423b-8f31-3d9b91c456a4, у розділі «кваліфікація учасників», містяться документи, які були доступні для перегляду на момент розгляду частини тендерних пропозицій Учасників на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям. Звертаємо Вашу увагу, що серед цих документів відсутні будь-які документи із зазначенням цінової пропозиції Учасників ТОВ «Фірма «Васіл» та ТОВ «СПОРТЦЕНТР». Тому, твердження про розкриття ціни пропозиції Учасників ТОВ «Фірма «Васіл» та ТОВ «СПОРТЦЕНТР до проведення електронного аукціону є безпідставним.
По-друге, пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації вимагалось надання у складі тендерної пропозиції довідки, яка містить назву організації, підприємства, тощо (замовника), з якою було укладено договір, предмет договору (закупівлі), номер та дата укладання договору, сума договору.
На підтвердження інформації вказаної в довідці необхідно надати копію аналогічного договору який зазначено в довідці, а також документи, які підтверджують виконання договору.
Крім того, пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога - усі документи, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші, а також містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням посади та ПІБ підписанта), посвідчений відбитком печатки (у разі використання). У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або повинно бути зазначено «Згідно з оригіналом» або інший напис, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі використання). Тим самим, в тендерній документації відсутні конкретні вимоги щодо різновиду копії (копії з оригіналу, сканованої копії з копії документу, кольорової сканованої копії).
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних(несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
На виконання вищезазначених вимог в тендерній документації Замовника передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів на окремих сторінках тендерної пропозиції (крім проекту договору), відсутність «Згідно з оригіналом» або іншого напису на копіях документів (не усіх), технічні помилки та описки.
Учасником ТОВ «Фірма «Васіл», у складі тендерної пропозиції надано скановану копію аналогічного договору в кольоровому режимі без зазначення «Згідно з оригіналом». Тобто, надання Учасником ТОВ «Фірма «Васіл» сканованої в кольоровому режимі копії аналогічного договору та не завірення його написом «Згідно з оригіналом» або іншим написом відноситься до формальної помилки, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст, тобто, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Ураховуючи вищевикладене просимо скасувати висновок про моніторинг закупівлі 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання (елементи) дитячих та спортивних майданчиків) опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-30-001117-c.
Дата публікації звіту:
21.05.2019 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
c0433365f6c1445f99d01849b10c3627
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.05.2019 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-30-001117-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Васіл» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації в зв’язку із наданням не завіреної Учасником копії аналогічного договору, як вимагає Замовник в п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а наданням сканованої копії оригіналу договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f78f383b241943ddbf18a61ac0f4ffa1
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2019 14:47
Опис:
На вимогу пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції необхідно надати також копію аналогічного договору. Учасник процедури закупівлі товару 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання (елементи) дитячих та спортивних майданчиків), (номер ID: UA-2019-01-30-001117-c), ТОВ «ФІРМА «ВАСІЛ», надав у складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу аналогічного договору, зміст якого повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, в тендерній документації Замовника, зокрема, в п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної передбачено «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів на окремих сторінках тендерної пропозиції (крім проекту договору), відсутність «Згідно з оригіналом» або іншого напису на копіях документів (не усіх), технічні помилки та описки.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, в тому числі, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону».
З огляду на вищезазначене та з урахуванням вимог п.1 розділу 3 Документації, вважаємо, що Учасник не порушив умов тендерної документації, а надання не завіреної сканованої копії аналогічного договору є формальною помилкою, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст, тобто, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФІРМА «ВАСІЛ».