-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Торги відмінено
3 741 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 50.00 UAH
мін. крок: 0% або 50.00 UAH
Номер:
e315347aeb9d4292987ab92c54325ac5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-26-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2019 00:00
Період моніторингу:
26.03.2019 11:07 - 19.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2019 № 18
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 26 березня 2019 року №18
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-03-11-000313-c від 11.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22, статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів МКМУ «Клінічний пологовий будинок №2» (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.02.2019 року.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог статті 30 Закону Замовником в пункті 3 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначені підстави відхилення тендерних пропозицій, не передбачені статтею 30 Закону, а саме: не надання листа-погодження з медико-технічними вимогами згідно технічної специфікації, викладеної в Додатку № 2 тендерної документації, а також листа-погодження з істотними умовами договору згідно Додатку № 6 тендерної документації.
Крім цього, в порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону Замовником в пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
26.03.2019 12:40 - 12.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2019 12:40
Запити/Пояснення
Номер:
6b47d76c9fe24723a180513bdb365f06
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
27.03.2019 11:13
Опис:
За результатами розгляду висновків щодо проведеного моніторингу, МКМУ "Клінічний пологовий будинок №2" повідомляє, що невиконання учасниками вимог щодо надання листа-погодження з медико-технічними вимогами згідно технічної специфікації, викладеної в Додатку № 2 тендерної документації, а також листа-погодження з істотними умовами договору згідно Додатку № 6 тендерної документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки таке відхилення призведе до порушення вимог ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" та є підставою для оскарження рішення щодо кваліфікації переможця. Також звертаємо Вашу увагу на те, що в пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - згідно встановленої дати та часу, вказаного в оголошенні до відкритих торгів опублікованого на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу, яка знаходиться у вільному публічному доступі. Окрім того, повідомляємо, що усунення виявлених порушень на етапі аукціону неможливе без відміни торгів, що стане причиною відтермінування закупівлі життєво-важливих препаратів.