-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 404 дні назад
12 690 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 12 690.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 12 690.00 UAH
Номер:
bb1e1970fe6f49908a1042e1fc150a45
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-09-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2019 00:00
Період моніторингу:
09.12.2019 15:30 - 01.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2019 Одеса № 431
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 06.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 06.12.2019
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2019 № 431
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-01-30-004607-b 30.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Встановлено порушення частини 5 статті 7-1 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Одеська юридична академія» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 30.01.2019 б/н), тендерну пропозицію приватного виробничо-комерційного підприємства «Укрюгком» (далі – ПВКП «Укрюгком»), протокол про розгляд пропозиції учасника ПВКП «Укрюгком» від 19.02.2019 б/н, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2019 № 3325-р/пк-пз, Рішення окружного адміністративного суду м. Києва від 11.06.2019 у справі № 640/5949/19, Постанову шостого апеляційного адміністративного суду від 01.10.2019 у справі № 640/5949/19.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник відповідно до умов частини 2 розділу ІІІ ТД установив вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом (ЕЦП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, чи якщо електронний цифровий підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.
Учасник ПВКП «Укрюгком» у складі тендерної пропозиції від 15.02.2019 надав банківську гарантію, електронний цифровий підпис якої не може бути перевірений, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД у цій частині. Учасником 20.02.2019 повторно надано банківську гарантію. При цьому, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 15 лютого 2019 17:00.
Згідно з вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПВКП «Укрюгком» як таку, що не відповідає умовам ТД.
У межах проведення моніторингу, з питань невідповідності тендерної пропозиції ПВКП «Укрюгком» вимогам ТД, було надано запит Замовнику на пояснення від 10.12.2019.
На порушення частини 5 статті 7-1 Замовником, через електронну систему закупівель, не надано пояснення в частині невідповідності тендерної пропозиції ПВКП «Укрюгком» вимогам ТД.
Період усунення порушень:
26.12.2019 17:06 - 10.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.12.2019 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
10baaa3576634934b72eb8daab272880
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.12.2019 12:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Національним університетом «Одеська юридична академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-30-004607-b, дата оприлюднення 30.01.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Укрюгком» (далі – ПВКП «Укрюгком») умовам ч. 2 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції 15.02.2019 надав банківську гарантію, електронний цифровий підпис якої не може бути перевірений? Учасником ПВКП «Укрюгком» 20.02.2019 повторно надано банківську гарантію. При цьому, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 15 лютого 2019 17:00;
2) надати пояснення щодо причини невиконання рішення органу оскарження, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються;
3) чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення органу оскарження протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e5cd5fa2df114123829dd430d789abd0
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
18.12.2019 14:15
Опис:
На запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ пояснюємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22 березня 2019 року № 3325-р/пк-пз не виконано з причин непогодження з ним Національного університету «Одеська юридична академія» та оскарження вказаного рішення Національним університетом «Одеська юридична академія» протягом 30 днів з дня оприлюднення рішення в електронній системі закупівель до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.06.2019 року по справі № 640/5949/19 повністю задоволено адміністративний позов Національного університету «Одеська юридична академія», визнано протиправним та скасовано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22 березня 2019 року № 3325-р/пк-пз.
Не погоджуючись з судовим рішенням, Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбудконстракшин» та Антимонопольний комітет України звернулись з апеляційними скаргами до Шостого апеляційного адміністративного суду, в яких просили суд апеляційної інстанції скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції та ухвалити нову постанову, якою у задоволенні адміністративного позову Національного університету «Одеська юридична академія» відмовити повністю.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 жовтня 2019 року по справі № 640/5949/19 апеляційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбудконстракшин» та Антимонопольного комітету України залишено без задоволення; рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 11 червня 2019 року – без змін.
Усі рішення були оприлюднені в електронній системі закупівель Prozorro 16.10.2019 р.
Додаємо скан-копії рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.06.2019 року по справі № 640/5949/19 та постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 жовтня 2019 року по справі № 640/5949/19.