• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

за ДК 016:2010 – код 32.50.5 —« вироби медичної та хірургічної призначеності, інші»; ДК 021:2015 код 33141000-0 « медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування».

Технічні вимоги № Найменування Од. Кількість 1 Харизма (шпр. 4г) шт. 48 2 Харизма уп 6 3 Евікрол уп 24 4 Альфадент уп 24 5 Бонд-система Gluma Comfort Bond (фл. 4мл) шт. 16 6 Гипохлорид Na 3% 100м(ВладМиВа) уп. 28 7 Паста Super Polies (полировочная, 45г) уп. 28 8 Гель Эндогель №2 (расшир. каналов, пенящий) уп. 28 9 Эндо Жи №2 (расш. каналов)(15мл ) уп. 28 10 ДЕВИТ С 3г(безмышьяк. девитализирующая паста) уп. 28 11 Дентин-паста (50 г)(Владмива) уп. 28 12 Адгезор (80г х55мл) (1) уп. 28 13 Форедент (40г х25мл) уп. 28 14 Тиэдент (15г+10мл. д/пломбирования корн. каналов) уп. 28 1. Учасник надає відсканований в електронному вигляді оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника-якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі, назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення. 2. Можливість доставки товару транспортом Постачальника на протязі однієї години при нагальні потребі з моменту отримання замовлення. 3. Надати копію гарантійного листа в форматі pdf . 4. Товар повинен відповідати вимогам нормативно-технічної документації виробника та підтверджуватись сертифікатами якості виробника, які надаються на кожну партію товару та підтверджуються відповідними документами. 5. Термін придатності товару з дати реалізації (оформлення акту приймання передачі) не менше шести місяців. 6. Документи які засвідчують реєстрацію лікарських засобів в Україні. 7. Постачальник повинен забезпечити доставку предмета закупівлі на склад Замовника (на умовах DDR, Інкотерм-2010) згідно з договором , укладеним Замовником. 8. Методичні вказівки щодо застосування товару. 9. Всі документи у вигляді сканованої копії у форматі pdf повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. 10. Реєстраційне посвідчення на стоматологічний матеріал. 11. У разі надання неякісного товару Замовник має право відмовитись від укладення договору. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH