-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
буряк столовий врожаю 2018 року , морква столова врожаю 2018 року, цибуля ріпчаста врожаю 2018 року , капуста врожаю 2018 року
Торги відмінено
116 307.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 582.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 582.00 UAH
Номер:
ba92c9cd313d4943bb70b0b170726f2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-21-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2019 00:00
Період моніторингу:
21.03.2019 16:38 - 16.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
21.03.2019 №40
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.03.2019 № 40
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу:
... UA-2019-02-18-000437-a; 18.02.2019; Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника - переможця торгів ФОП Мендрик Є.В. на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції переможця, встановлено безпідставне відхилення Замовником торгів найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, чим порушені вимоги частини 1 статті 3 Закону №922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на вищевикладене, керуючись статтями 2 та 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація; тендерна пропозиція учасника - переможця ФОП Мендрик Євген Віталійович; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 20.03.2019 №35.
Дослідженням інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, встановлено, що тендерним комітетом Замовника на підставі протоколу засідання тендерного комітету щодо скасування рішення про визначення переможця від 20.03.2019 №35, відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника торгів ФОП Мендрик Євген Віталійович (далі - ФОП Мендрик Є.В.), оскільки переможцем не накладений цифровий електронний підпис на документи, що вимагалися Замовником торгів для подання переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Так, пунктом 1.1 частини 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Замовника торгів (далі по тексту ТД), зазначено, що документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації.
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VII, зі змінами (далі - Закон), тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів ФОП Мендрик Є.В. через електронну систему публічних закупівель надані електронні документи тендерної пропозиції з накладанням електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП), чим дотримані вимоги тендерної документації Замовника торгів.
Оскільки, тендерна пропозиція ФОП Мендрик Є.В. за результатами аукціону виявилася найбільш економічно вигідною, рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 13.03.2019 №21) даного учасника було визначено переможцем торгів та через електронну систему закупівель оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В подальшому, згідно з пунктом 2.5 частини 2 "Інша інформація" розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" ТД, учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на
веб-порталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
На виконання вказаної вимоги тендерної документації Замовника торгів переможцем - ФОП Мендрик Є.В., дозавантажено до веб-порталу Уповноваженого органу вказані у ТД документи у встановлений термін.
Слід зазначити, що підставою для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Мендрик Є.В. відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 20.03.2019 №35 є невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (п.4 ч. 1 ст. 30 Закону №922).
Але, по - перше, рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 13.03.2019 №21) учасника було визначено переможцем торгів та зазначено на відповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника торгів.
По-друге, у тендерній документації Замовника торгів відсутня вимога щодо дозавантаження переможцем торгів електронних документів з накладанням на них електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП), а зазначено лише на необхідності дозавантаження документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
По-третє, враховуючи, що тендерна пропозиція ФОП Мендрик Є.В. була визначена переможцем торгів, підставою для її відхилення є норми пункту 2 частини 1 статті 30 Закону №922, а саме, переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
При цьому, ФОП Мендрик Є.В. не відмовлявся від підписання договору про закупівлю або укладення договору про закупівлю, а також надав всі необхідні документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, що вимагались тендерною документацією.
Враховуючи зазначене, тендерним комітетом Замовника безпідставно та без законодавчого обгрунтування відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника - переможця торгів ФОП Мендрик Є.В.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
22.03.2019 15:17 - 06.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2019 15:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунено
Дата публікації звіту:
26.03.2019 13:28