• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - " Капітальний ремонт (термомодернізація) Руськополівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул.Шкільна, 1, с. Руське Поле, Тячівського району, Закарпатської області"

1 будівля

Завершена

8 454 342.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 25 363.03 UAH
Номер: 613a412cc10540a5a906a454d2ffbd97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 13.05.2019 11:07 - 06.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.05.2019 № 23 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника М.ФЕДАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 13.05.2019 №23 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-11-25-000018-c 25.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 2 UA-2018-01-13-000121-a 13.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 3 UA-2019-01-18-000772-b 18.01.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків 4 UA-2019-02-19-001072-a 19.02.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків 5 UA-2019-02-09-000006-b 09.02.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків 6 UA-2019-03-12-002470-a 12.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 920-76-00, murinviktoria@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення пунктів 9, 10 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22. Також за результатами аналізу питання своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації встановлено недотримання частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасність внесення змін у тендерну документацію, своєчасність надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління освіти, охорони здоров'я, культури, сім'ї, молоді та спорту Тячівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) від 08.02.2019 № 7 та з внесеними змінами від 26.02.2019 № 10 та роз’яснення до неї; тендерна пропозиція учасника ТОВ «БІОСИСТЕМИ», реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій – визначення переможця від 13.03.2019 № 14; повідомлення про намір укласти договір; договір від 25.03.2019 № 79, додаткова угода 02.04.2019 № 1. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону, якою визначено обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. А саме, Замовником в пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів. Проте, не зазначено строк, з якого вони вважаються дійсними, чим порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. В порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону, опис методики оцінки за критерієм «ціна», зазначений в розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, за результатами аналізу зазначеного питання встановлено, що Замовником в порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в тендерній документації вимагається дотримання Учасниками норм законодавства України, зокрема: Указу Президента України від 16 вересня 2015 року №549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. В ході аналізу питання своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації установлено, що Замовником відповіді надані на восьмий робочий день, чим не дотримано норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації. Виявлена ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-12 підтверджена.
Період усунення порушень: 29.05.2019 14:05 - 13.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2019 14:05