• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: 732f3643d8c148cdb0991f2603d47de3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-03-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 03.06.2019 17:51 - 25.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 03.06.2019 № 39 м. Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління І.БЄЛІК Додаток до наказу управління від 03.06.2019 № 39 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Комунальний позашкільний навчальний заклад «Обласна спеціалізована дитячо – юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту» UA-2019-02-18-001170-b 18.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, olga.egorova2512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ФОП Зубенко В.Л. встановлено порушення Замовником пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, в частині обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання; визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) комунального позашкільного навчального закладу «Обласна спеціалізована дитячо – юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію для проведення відкритих торгів на закупівлю «Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34430000-0 – велосипеди», затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 18.02.2019 № 6 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ (далі – ФОП Зубенко В.Л.), протокол засідання тендерного комітету від 12.03.2019 № 14, повідомлення про намір укласти договір 12.03.2019, договір від 26.03.2019 № 16/19 на суму 375 000,00 гривень з ПДВ, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.06.2019. За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Зубенко В.Л. не надано до встановленого кінцевого строку подання тендерних пропозицій (07.03.2019 17.00) копію аналогічного договору, що є умовою пункту 3 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Зубенко В.Л., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 26.03.2019 № 16/19. У пояснення від 10.06.2019 Замовником повідомлено, що учасник до закінчення строку подання пропозицій не надав копії виконання аналогічного договору, а завантажив лише довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору без надання копій таких договорів. Відсутні документи тендерної пропозиції учасник ФОП Зубенко В.Л. завантажив - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Та через нагальну потребу в закупівлі товару велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності (необхідних для навчально-тренувального процесу спортсменів школи та прийняття участі у Відкритому Чемпіонаті України з велоспорту на шосе) та беручи до уваги, що основні принципи закупівлі, в частині ефективного, економічного використання бюджетних коштів були дотримані, тендерним комітетом закладу було прийнято рішення віднести таке порушення до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Рішення ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету.
Період усунення порушень: 20.06.2019 09:25 - 06.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2019 09:25

Запити/Пояснення