-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
732f3643d8c148cdb0991f2603d47de3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-03-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2019 00:00
Період моніторингу:
03.06.2019 17:51 - 25.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 03.06.2019 № 39
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 03.06.2019 № 39
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальний позашкільний навчальний заклад «Обласна спеціалізована дитячо – юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту» UA-2019-02-18-001170-b 18.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ФОП Зубенко В.Л. встановлено порушення Замовником пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, в частині обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання; визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) комунального позашкільного навчального закладу «Обласна спеціалізована дитячо – юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію для проведення відкритих торгів на закупівлю «Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34430000-0 – велосипеди», затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 18.02.2019 № 6 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ (далі – ФОП Зубенко В.Л.), протокол засідання тендерного комітету від 12.03.2019 № 14, повідомлення про намір укласти договір 12.03.2019, договір від 26.03.2019 № 16/19 на суму 375 000,00 гривень з ПДВ, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.06.2019.
За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Зубенко В.Л. не надано до встановленого кінцевого строку подання тендерних пропозицій (07.03.2019 17.00) копію аналогічного договору, що є умовою пункту 3 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Зубенко В.Л., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 26.03.2019 № 16/19.
У пояснення від 10.06.2019 Замовником повідомлено, що учасник до закінчення строку подання пропозицій не надав копії виконання аналогічного договору, а завантажив лише довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору без надання копій таких договорів. Відсутні документи тендерної пропозиції учасник ФОП Зубенко В.Л. завантажив - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Та через нагальну потребу в закупівлі товару велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності (необхідних для навчально-тренувального процесу спортсменів школи та прийняття участі у Відкритому Чемпіонаті України з велоспорту на шосе) та беручи до уваги, що основні принципи закупівлі, в частині ефективного, економічного використання бюджетних коштів були дотримані, тендерним комітетом закладу було прийнято рішення віднести таке порушення до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Рішення ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету.
Період усунення порушень:
20.06.2019 09:25 - 06.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2019 09:25
Запити/Пояснення
Номер:
2e0da3864a2f4a7aafa0557682848986
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2019 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності (ДК 021:2015: 34430000-0 — Велосипеди)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-18-001170-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
1. Поясніть причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника внаслідок відсутності в його тендерної пропозиції, завантаженої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (07 березня 2019 17.00) документів, що підтверджують наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з наданням відповідної копії, що є умовою пункту 3 Додатку 1 Кваліфікаційні критерії тендерної документації Замовника (підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з наданням копій таких договорів учасником ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ завантажено 11.03.2019 - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
924899a4a8704005bd5551b632d68fcc
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.06.2019 14:19
Опис:
Доброго дня! На Ваш запит надаємо пояснення щодо причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Цінова пропозиція учасника ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ за результати проведеного аукціону, була визначена, як найбільш вигідна. Тендерним комітетом на етапі кваліфікації учасника було розглянуто надану учасником тендерну пропозицію. На момент оцінки тендерної пропозиції учасника, була надана вся необхідна документація відповідно до вимог тендерної документації Замовника. З технічних причин - збій в Інтернеті (даний збій наочно відображається в системі Prozorro, завантаження учасником документів здійснювались неодноразово). Учасник до закінчення строку подання пропозицій не надав копії виконання аналогічного договору, а завантажив лише довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору без надання копій таких договорів. Відсутні документи тендерної пропозиції учасник ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ завантажив - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Через нагальну потребу в закупівлі товару велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності (необхідних для навчально-тренувального процесу спортсменів школи та прийняття участі у Відкритому Чемпіонаті України з велоспорту на шосе) та беручи до уваги, що основні принципи закупівлі, в частині ефективного, економічного використання бюджетних коштів були дотримані, тендерним комітетом закладу було прийнято рішення віднести таке порушення до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Рішення ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету (Протокол №14 від 12.03.2019 року (додається)).
З повагою, тендерний комітет КПНЗ ОСДЮСШОР з велосипедного спорту.
Номер:
223aaf355be04d11856ecf7c125ca10a
Назва:
Звернення за роз'ясненням висновку
Дата опублікування:
21.06.2019 10:32
Опис:
Доброго дня!
Згідно Вашого висновку отриманого через електронну систему закупівель 20.06.2019 року та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, звертаємось до Вас за уточненням висновку та зобов’язань визначених у висновку.
Попередньо, 10.06.2019 р. ми надавали пояснення через електронну систему закупівель щодо причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБЕНКО В.Л. як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Учасник до закінчення строку подання пропозицій не надав копії виконання аналогічного договору, а завантажив лише довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору без надання копій таких договорів. Відсутні документи тендерної пропозиції учасник ФОП ЗУБЕНКО В.Л. завантажив - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Через нагальну потребу в закупівлі товару «Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності» (необхідних для навчально-тренувального процесу спортсменів школи та прийняття участі у Відкритому Чемпіонаті України з велоспорту на шосе) та беручи до уваги, що основні принципи закупівлі, в частині ефективного, економічного використання бюджетних коштів були дотримані, тендерним комітетом закладу було прийнято рішення віднести таке порушення до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Рішення ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету (Протокол №14 від 12.03.2019 року (додається)).
На теперішній час, думка тендерного комітету залишається такою ж, ми віднесли дане порушення до формальних (несуттєвих) помилок та таких, що не впливають на зміст пропозиції.
Додатково надаємо пояснення, що відповідно до тендерної документації по даній закупівлі (надалі ТД) розділ 5 пункт 3, де зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо Учасник допустив формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Надалі в ТД надаються приклади помилок, які належать до формальних (несуттєвих). Даного порушення в переліку прикладів не має, але взявши до уваги, зазначене в ТД, що Замовник не зобов’язаний приймати тендерну пропозицію, що містить інші помилки, аніж ті, що названо вище, значення, «Замовник не зобов’язаний приймати тендерну пропозицію, що містить інші помилки», за рішенням тендерного комітету, було розтлумачено, як, Замовник не зобов’язаний, але може прийняти тендерну пропозицію Учасника ФОП Зубенко В.Л., як таку що містить «інші помилки» та віднести дане порушення до формальної (несуттєвої) помилки.
Згідно Вашого висновку про наявність порушення, Ви зобов’язуєте здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, коми технічно не можливо будь що здійснювати в даній закупівлі, так як вона знаходиться в статусі «Завершена».
Беручи до уваги, що товар отриманий згідно договору, введений в експлуатацію та знаходиться на балансі нашого закладу (учні школи вже неодноразово використовували велосипеди, які є предметом закупівлі), звертаємось до Вас з проханням, будь ласка, надайте нам роз’яснення, чіткий алгоритм дій щодо усунення такого порушення, коли він технічно не є можливим згідно регламенту роботи самої системи «Прозоро» та функціональних майданчиків.
З повагою, тендерний комітет КПНЗ ОСДЮСШОР з велосипедного спорту.