-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах
Торги не відбулися
2 304 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 16 128.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 16 128.00 UAH
Номер:
15dcd7f29c854bf6a2b043c2ba026a97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-01-000629
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.03.2019 00:00
Період моніторингу:
01.03.2019 14:46 - 26.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.03.2019 № 50
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.03.2019 № 50
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019
Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019
Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019
Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що процедура закупівлі за відкритими торгами проведена з порушенням вимог частини другої статті 22 - Замовник не зазначив у тендерній документації: кінцевий строк подання тендерних пропозицій, в описі методики оцінки за критерієм «ціна» інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) та у проекті договору про закупівлю порядку змін його умов.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
У ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення, що відповідно до протоколів засідань тендерного комітету тендерні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі відмінені, як такі що не відповідали умовам тендерної документації і згідно ч.1 ст.31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що тендерні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі відмінені, встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими. Порушення усунуті у ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: дотримання Комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) законодавства при обранні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідність умов тендерної документації вимогам чинного законодавства, відповідність пропозицій учасників умовам тендерної документації Замовника.
Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, пояснення та документи Замовника, отримані 05.03.2019, 06.03.2019, 15.03.2019 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема: п.13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; п.9) опис методики оцінки за критерієм «ціна» з інформацією про врахування податку на додану вартість (ПДВ); п.7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам частини другої статті 22 Закону в частині:
- не зазначення Замовником у тендерній документації (п.1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- не зазначення Замовником у тендерній документації (п.1 розділу «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій») в описі методики оцінки за критерієм «ціна» інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
- не зазначення Замовником у проекті договору про закупівлю (Додаток 5 тендерної документації) порядку змін його умов.
Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Інтерпроект GMBH» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: ненадання українською мовою сканованої копії документу, що підтверджує право користування учасником зазначеним об’єктом (договір суборенди, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника викладений російською мовою), надання у складі тендерної пропозиції відгуків від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання аналогічних договорів з датами (від 29.01.2019 та 12.11.2018) раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (06.02.2019), надання сканованої копії аналогічного договору від 01.08.2017 №126/8/17 не в повному обсязі, тобто без специфікації, яка є невід’ємною частиною цього договору, ненадання гарантійного листа (в довільній формі) щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України.
Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Інтеллі» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: ненадання інформації в довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, ненадання інформації в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів.
Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Ай-Сіті» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: надання у складі тендерної пропозиції відгуків від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання аналогічних договорів з датами (від 25.01.2019 та 23.01.2019) раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (06.02.2019), ненадання додатку до аналогічного договору про надання послуг від 01.02.2018 №01-02/2018 (вартість послуг), який є його невід’ємною частиною, ненадання підтверджуючих документів (скановані копії документів, що підтверджують освіту) відносно 3 працівників, зазначених у інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Період усунення порушень:
19.03.2019 15:51 - 03.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2019 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
df49c9487018402389972b3181c49adf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2019 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-06-001545-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
2. Чому умови тендерної документації щодо переліку критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв не відповідають вимогам п.9 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)?
3. Чому умови проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) не відповідають вимогам пункту 7 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e5018e6fc3e74231acfedbbbc7bad881
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.03.2019 14:33
Опис:
Надаємо пояснення з приводу рішення про моніторинг UA-M-2019-03-01-000629 закупівлі послуг «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-06-001545-с.
1. Розділ ІІІ тендерної «Порядок подання тендерних пропозицій» документації містить вичерпні дані стосовно подання тендерних пропозицій учасниками, а граничні терміни подання тендерної документації містяться в оголошенні про закупівлю і заповнюються шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація.
2. Додаток №3 до тендерної документації містить повний перелік критеріїв оцінювання в даному випадку це, єдиний критерій оцінювання – «Ціна». Інформація про наявність чи відсутність ПДВ міститься в Тендерній пропозиції, та в оголошенні про проведення процедури закупівлі, в розділі очікувана вартість. Дана вимога ніяк не впливає на об’єктивність і повноту оцінювання тендерних пропозицій учасників відкритих торгів, оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутня норма подання пропозицій виключно з/або без ПДВ. Тому оцінювання проходить за найнижчою ціною, яку запропонує учасник, що призводить до неупередженого та відвертого оцінювання та не обмежує коло учасників.
3. Проект договору містить всі необхідні істотні умови договору, які є найважливіші до замовника, окрім того згідно чинного законодавства, цивільного та господарського кодексу, умови які не прописані в договорі між сторонами, регулюються чинним законодавством України. Проте у разі укладання договору про закупівлю, за результатами цієї процедури в договорі про закупівлю обов’язково буде прописано порядок зміни умов договору у відповідності до статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
На думку тендерного комітету виявлені недоліки не є суттєвими та такими, що можуть вплинути на основні принципи здійснення закупівель перелічені в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Про те, ці недоліки обов’язково будуть враховані у подальшій діяльності тендерного комітету.
Номер:
76674fd05ed1455c91de8af72f9c6cc3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2019 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-06-001545-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Щодо пропозиції учасника ТОВ «Інтерпроект GMBH».
1.Відповідно до умов пункту 7 розділу 1 тендерної документації Замовника усі документи, що готуються безпосередньо учасником та подаються ним у складі тендерної пропозиції повинні бути викладені українською мовою, крім установчих документів, які можуть бути подані як українською, так і російською мовами.
Згідно з вимогою Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням місцезнаходження у місті Дніпро або його передмісті та скановану копію документу, що підтверджує право власності або право користування учасником зазначеним приміщенням. Учасник ТОВ «Інтерпроект GMBH» у складі своєї тендерної пропозиції надав вищевказану довідку в довільній формі про місцезнаходження приміщення матеріально-технічної бази у м.Новомосковську, проте сканована копія документу, що підтверджує право користування учасником зазначеним приміщенням (договір суборенди) надана на російській мові.
2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічним договором згідно з умовами тендерної документації вважається договір, Замовником послуг за яким є комунальне підприємство), учасник надає скановані копії не менш, ніж двох договорів та відгуків від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання договору. Відгук повинен бути датований не раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтерпроект GMBH» надані відгуки від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання договору (які до того ж не є комунальними підприємствами) з датами (від 29.01.2019 та 12.11.2018) раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (06.02.2019). Крім того, учасником надана сканована копія договору не в повному обсязі, тобто без специфікації, яка є невід’ємною частиною цього договору.
3. Відповідно до умов пункту 7 розділу 1 тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- гарантійний лист (в довільній формі) щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII;
Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015;
рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року;
Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації;
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтерпроект GMBH» вищевказаний гарантійний лист відсутній.
Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Інтерпроект GMBH», яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ee2ac1f445264f34877296ef2c933609
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.03.2019 16:20
Опис:
Згідно пункту 4 статті 28 строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ GMBH" була визначена найбільш економічно вигідною 27.02.2019р. відповідно протоколу відхилення пропозиції ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ". 06.03.2019р. (що не перевищує п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) протоколом тендерного комітету була відхилена пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ GMBH".
Номер:
0c29455ace2340b3a9d16a874033d9b1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2019 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-06-001545-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro просимо розглянути питання щодо відміни процедури закупівлі з огляду на наступне:
ТОВ «Інтеллі».
1. Відповідно до умов п.4.4 Додатку 2 тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. (п.10 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтеллі» вищевказана інформація відсутня.
2. Відповідно до умов п.4.2 Додатку 2 тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтеллі» вищевказана інформація відсутня.
ТОВ «Ай-Сіті».
1. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічним договором згідно з умовами тендерної документації вважається договір, Замовником послуг за яким є комунальне підприємство), учасник надає скановані копії не менш, ніж двох договорів та відгуків від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання договору. Відгук повинен бути датований не раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ай-Сіті» надані відгуки від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання договору з датами (від 25.01.2019 та 23.01.2019) раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (06.02.2019). Крім того, учасником надана копія договору про надання послуг №01-02/2018 від 01.02.2018 з КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР без додатку 1 (вартість послуг), який є невід’ємною частиною цього договору.
2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням ПІБ, посади та освіти працівників, а також скановані копії штатного розпису, наказів про прийом на роботу працівників та документів, що підтверджують їх освіту. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ай-Сіті» відсутні документи, що підтверджують освіту відносно 3 працівників, зазначених у інформаційній довідці учасника.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо відмінити процедуру закупівлі «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-06-001545-с) в зв’язку з тим, що пропозиції учасників не відповідають вимогам тендерної документації замовника.
Пояснення щодо прийнятого рішення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.