• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах

Торги не відбулися

2 304 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 16 128.00 UAH
Номер: 15dcd7f29c854bf6a2b043c2ba026a97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-01-000629
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.03.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.03.2019 14:46 - 26.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.03.2019 № 50 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.03.2019 № 50 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019 Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019 Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019 Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019 Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019 Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що процедура закупівлі за відкритими торгами проведена з порушенням вимог частини другої статті 22 - Замовник не зазначив у тендерній документації: кінцевий строк подання тендерних пропозицій, в описі методики оцінки за критерієм «ціна» інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) та у проекті договору про закупівлю порядку змін його умов. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. У ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення, що відповідно до протоколів засідань тендерного комітету тендерні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі відмінені, як такі що не відповідали умовам тендерної документації і згідно ч.1 ст.31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що тендерні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі відмінені, встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими. Порушення усунуті у ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: дотримання Комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) законодавства при обранні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідність умов тендерної документації вимогам чинного законодавства, відповідність пропозицій учасників умовам тендерної документації Замовника. Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, пояснення та документи Замовника, отримані 05.03.2019, 06.03.2019, 15.03.2019 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема: п.13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; п.9) опис методики оцінки за критерієм «ціна» з інформацією про врахування податку на додану вартість (ПДВ); п.7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам частини другої статті 22 Закону в частині: - не зазначення Замовником у тендерній документації (п.1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - не зазначення Замовником у тендерній документації (п.1 розділу «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій») в описі методики оцінки за критерієм «ціна» інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ); - не зазначення Замовником у проекті договору про закупівлю (Додаток 5 тендерної документації) порядку змін його умов. Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Інтерпроект GMBH» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: ненадання українською мовою сканованої копії документу, що підтверджує право користування учасником зазначеним об’єктом (договір суборенди, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника викладений російською мовою), надання у складі тендерної пропозиції відгуків від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання аналогічних договорів з датами (від 29.01.2019 та 12.11.2018) раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (06.02.2019), надання сканованої копії аналогічного договору від 01.08.2017 №126/8/17 не в повному обсязі, тобто без специфікації, яка є невід’ємною частиною цього договору, ненадання гарантійного листа (в довільній формі) щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України. Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Інтеллі» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: ненадання інформації в довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, ненадання інформації в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів. Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Ай-Сіті» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: надання у складі тендерної пропозиції відгуків від Замовників послуг щодо позитивного досвіду виконання аналогічних договорів з датами (від 25.01.2019 та 23.01.2019) раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (06.02.2019), ненадання додатку до аналогічного договору про надання послуг від 01.02.2018 №01-02/2018 (вартість послуг), який є його невід’ємною частиною, ненадання підтверджуючих документів (скановані копії документів, що підтверджують освіту) відносно 3 працівників, зазначених у інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Період усунення порушень: 19.03.2019 15:51 - 03.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2019 15:51

Запити/Пояснення