• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

автобус ЗАЗ А07 (приміський) (або еквівалент)

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер: fff91c3612554d078512f6496e47892e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-18-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 18.02.2019 18:56 - 13.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.02.2019 № 12 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління І. САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 18.02.2019 № 12 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2019-02-13-002130-b 13.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Управління І. САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o_salo@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом питання дотримання законодавства при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 2 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів. Проведеним аналізом питання дотримання законодавства при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлене наступне. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 13.02.2018 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, при цьому тендерна документація замовником не оприлюднена. Згідно абзацу 2 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій ...». Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону, про що свідчить частина перша статті 27 Закону. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів початок аукціону – 04.03.2019. З урахуванням зазначеного, строк оприлюднення замовником тендерної документації не пізніше 16.02.2019. Станом на 18.02.2019 тендерна документація замовником не оприлюднена, що порушує норми абзацу 2 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 19.02.2019 15:48 - 06.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.02.2019 15:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПОЯСНЕННЯ щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі Ознайомившись із Висновком про результати моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-02-18-000033, запитом Замовнику на пояснення, що опубліковано у системі публічних закупівель Prozorro за № UA-2019-02-13-002130-b, повідомляємо наступне: Комунальним підприємством "Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області "Коломак" (далі – Замовник) 13 лютого 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-02-13-002130-b (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-13-002130-b) щодо закупівлі за предметом «автобус ЗАЗ А07 (приміський) (або еквівалент)» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб. Дана закупівля проводилась на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922). Процедура закупівлі розпочиналась за рішенням замовника №2 від 13.02.2019р., яким також було затверджено тендерну документацію. На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю автобусу ЗАЗ А07 (приміський) (або еквівалент) сталась технічна помилка із оприлюдненням інформації в системі публічних закупівель. 19 лютого 2018 року, з метою виконання вимог Закону, Замовником забезпечилась оприлюднення тендерної документації разом із оголошенням про проведення відкритих торгів в розділі «Тендерна документація», із додатковим оприлюднення проекту договору купівлі-продажу. Відповідне підтверджується оприлюдненою тендерною документацією (доступна для завантаження за посиланням в мережі Інтернет - https://public.docs.openprocurement.org/get/ceb127b60a6244e3a9f68f2c73a1405a?KeyID=52462340&Signature=abxyGtlftd2vaG6xftGK9mrNv8OGA4EFE5f4DClRJpfIURnTpN0ZiSFaOOxde4P65q1d3CF2WjXoycPys2kLDA%253D%253D), у відповідному оголошенні, що розміщене на веб-сайті Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-13-002130-b. На виконання вимоги частини 3 статті 21 Закону Замовником установлено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій 07 березня 2018 року. З огляду на вище викладене, станом на 19 лютого 2019 року, звертаючи увагу на результати моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-02-18-000033, Замовник, проводячи процедуру закупівлі не вбачає порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель та інших нормативно правових актів, у тому числі умов проведення закупівлі викладених положеннями тендерної документації за процедурою відкритих торгів, щодо закупівлі вище зазначеного предмету закупівлі. У зв’язку з чим, не вбачаємо необхідності розглядати питання щодо вжиття заходів що стосуються усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, про які зауважується у Висновку.
Дата публікації звіту: 20.02.2019 11:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації: 26.02.2019 09:28