• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реставрації з пристосування нежитлового приміщення в житловому будинку (пам’ятка архітектури, містобудування, історії місцевого значення, охоронний № 3814) за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 6)

Завершена

2 931 096.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 655.48 UAH
Номер: 022e10cee13845de962a39aa1945c98b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-23-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.11.2020 13:59 - 15.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2020 № 225 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 20.11.2020 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2019-01-16-001767-b 16.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини третьої статті 22, частини першої статті 5, частини 1 статті 30, ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.01.2019 року. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03.12.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.01.2019 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 22.12.2018 № 69 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.02.2019, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХОФТ», приватного підприємства «ВІКСЕН», товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВ ІНВЕСТ-БУД», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна компанія «Вавілон» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міський магазин» виконавчого органу Київради (далі – Замовник) від 08.02.2019 № 3, від 15.02.2019 № 5, від 22.02.2019 № 8, від 01.03.2019 № 15, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2019, договір від 21.03.2019 № 17-21/03/19, додаткові угоди від 03.06.2019 № 1, від 10.06.2019 № 2, від 10.07.2019 № 3, від 28.12.2019 № 4, пояснення Замовника. В ході здійснення моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року, тендерна документація містить посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність (Указ Президента України №549/2015 від 16.09.2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (втратили чинність на підставі Указу Президента від 17.05.2017 № 133/2017)). Також, за результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ХОФТ» та ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ- БУД» з підстав, зазначених у протоколах засідання тендерного комітету від 08.02.2019 № 3та від 22.02.2019 № 8. Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОФТ» встановлено наступне. Відповідно до п.п. 13 п. 1 Розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів, у тому числі копією ліцензії на виконання будівельних робіт, які є предметом закупівлі, за класом наслідків, що відповідає даному об’єкту будівництва або копією ліцензії на виконання будівельних робіт, які є предметом закупівлі, що відповідає категорії складності даного об’єкта будівництва, чинних протягом усього строку виконання робіт та засвідчених підписом уповноваженої особи учасника. Слід зазначити, що у ТД не зазначено класу наслідків та/або категорії складності об’єкта будівництва та не передбачалося надання учасниками у складі пропозицій ліцензії, у якій має вказуватися конкретний вид робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ХОФТ» міститься ліцензія від 01.03.2017 № 9-Л на виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення та будівництво об’єктів інженерної інфраструктури, що відповідає вимогам п.п. 13 п. 1 Розділу 3 ТД. При цьому, у складі тендерної пропозиції міститься лист – пояснення від 31.01.2019 № 31-01/01-19 про зміну назви товариства та статутні документи, які підтверджують вказане. Слід зазначити, що тендерною документацією не встановлено вимог що надання документів, датованих конкретною датою та/або заборона надавати документи, видані від конкретної дати. Пунктом 6 Розділу 3 ТД передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля із зазначенням переліку таких заходів. ТОВ «ХОФТ» у складі пропозиції надано довідку від 23.01.2019 № 23-08/01-19 щодо гарантій застосування заходи із захисту довкілля у довільній формі. Аналогічно, учасником ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ-БУД» у складі пропозиції надано ліцензію від 07.09.2018 № 53 Л на виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення та будівництво об’єктів інженерної інфраструктури, що відповідає вимогам п.п. 13 п. 1 Розділу 3 ТД. Також, ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ-БУД» надано статут, затверджений загальними зборами учасників від 09.01.2019 № 14, сторінки якого є розбірливими та читабельними. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ХОФТ» та ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ- БУД», ціни, яких є меншими від ціни пропозиції Переможця на 870 466,12 грн та 433728, 45 грн відповідно, чим порушено норми частини першої статті 5 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року. Поряд з цим, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна компанія «Вавілон» технічним вимогам, встановленим у тендерній документації. Так, Додатком 3 до ТД у розділі «Устаткування» передбачено прокладання трубопроводiв водопостачання з труб полiетиленових [поліпропіленових] напiрних дiаметром 20 мм з одиницею виміру -100м, у кількості 0,05; труби полiпропiленовi PN 16 або аналог для холодної води дiам. 20х2,8 мм з одиницею виміру - м, у кількості 5; кран iз полiпропiлену дiам. 20 мм з одиницею виміру – шт, у кількості 2. Однак, у складі пропозиції Переможця у локальному кошторисі на устаткування № 2-1-4 вказані пункти відсутні, що не відповідає вимогам Додатку 3 до ТД. Відповідно до частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна компанія «Вавілон» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а уклав з ним договір на загальну суму 2 890 000,00 гривень. Крім того, відхиливши тендерні пропозиції учасників відповідно до частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року та не відхиливши пропозицію Переможця з вказаної підстави, замовником порушено норми частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. До того ж, додатковою угодою від 28.12.2019 № 4 до договору від 21.03.2019 № 17-21/03/19 змінено істотні умови договору, зокрема продовжено строк дії договору до 31.12.2020 року без надання документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. На запит органу державного фінансового контролю від 27.11.2020 щодо причин продовження строку виконання робіт, Замовник надав відповідь від 02.12.2020 року, що «підставою для продовження терміну дії договору є припис Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві від 05.08.20219 про зупинення підготовчих та будівельних робіт у зв’язку з відсутністю документа, який би надавав право на виконання вказаних робіт, а саме дозволу на виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3).» Відповідно до пункту 2 Розділу 5 ТД учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Враховуючи зазначене, отримання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів є обов’язком переможця. Таким чином, Замовником не надано документів, які б підтверджували об’єктивні обставини продовження виконання зобов’язань, надана відповідь не є документально об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору від 21.03.2019 № 17-21/03/19. Отже, Замовником порушено вимоги ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року, якими визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.01.2019 року.
Період усунення порушень: 03.12.2020 17:16 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2020 17:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
  • corruptionChanges: Ні
  • other: Ні
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Ні
Опис: порушення не усунуто
Дата публікації: 28.01.2021 17:12

Запити/Пояснення