• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Папір формату А4 для Волинського обласного центру зайнятості та його філій

Торги відмінено

261 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 29.00 UAH
Номер: 0e0d3862458b4ddfba1dffd907a65b01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-14-000249
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 14.03.2019 14:57 - 05.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.03.2019 № 7-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.03.2019 №7-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-02-28-002049-а від 28.02.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 396-94-35, obovcaluk15.03@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до них, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ДП «Волинський обласний центр зайнятості» (надалі – Замовник) від 2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 28.02.2019 оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю паперу формату А4 (ДК 021 2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладя різне), очікуваною вартістю 261 400,00 грн, яка не передбачена річним планом Замовника на 2019 рік, чим порушив вимоги ч.1 ст.4 Закону.
Період усунення порушень: 19.03.2019 09:34 - 03.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2019 09:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 22.03.2019 року тендерним комітетом Волинського обласного центру зайнятості прийнято рішенням скасувати відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4 для Волинського обласного центру зайнятості та його філій), а також внести зміни до річного плану закупівель на 2019 рік.
Дата публікації звіту: 22.03.2019 15:55