-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ліфти пасажирські, ліфти для модернізації
ліфти пасажирські, ліфти для модернізації, 5 шт. відповідно Додатку 1 до тендерної документації
Завершена
4 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 33 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 33 000.00 UAH
Номер:
2f9cfbf4f132466098e63ffc3d90980f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2019 00:00
Період моніторингу:
05.04.2019 09:58 - 01.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2019 №98
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 98
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2019-02-15-000566-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 статті Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, визначення переможця - порушень законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Комунального спеціалізованого підприємства "Харківгорліфт (далі – Замовник), затверджену рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 № ВТ № 7/2-19; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ "КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.03.2019 ВТ № 7/3-19, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 22.03.2019 №153.
За результатами аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: відповідно до пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику копію антикорупційної програми юридичної особи та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, або інформація про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону.
Однак, вимогами частини третьої статті 17 Закону не передбачено надання копії антикорупційної програми переможцем.
Таким чином, тендерна документація на вищевказану закупівлю складена з порушенням вимог частини третьої статті 17.
Період усунення порушень:
24.04.2019 14:57 - 14.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2019 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
24.04.2019 року о 14:57 годині в електронній системі закупівель був оприлюднений висновок щодо моніторингу ДАСУ закупівлі - ліфти пасажирські, ліфти для модернізації №UA-2019-02-15-000566-b очікуваною вартістю 4 070 000,00 грн.
З огляду на встановлені правопорушення законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне:
Для усунення порушень було внесено зміни у тендерну документацію, а саме у п. 5.1. ч. 5 розділу III. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» за текстом «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону (на виконання вимог ст. 14 Закону учасник-переможець розміщує документи в системі електронних закупівель)» :
Виключити вимогу копії антикорупційної програми юридичної особи та копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, або інформацію про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до Закону.
Ваші зауваження будуть враховані у подальшій роботі тендерного комітету КСП «Харківгорліфт».
Дата публікації звіту:
03.05.2019 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
f82d7c9ddcf14519a9a754b6608db29b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2019 18:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2019 00:00
Опис:
Керуючись статтею два Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон) та підпунктом три та підпунктом вісім пункту чотири Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України, здійснюється аналіз процедури закупівлі, проведеної Комунальним спеціалізованим підприємством "Харківгорліфт" (далі – Замовник), Ліфти пасажирські, ліфти для модернізації (UA-2019-02-15-000566-b), очікуваною вартістю 4 070 000,00 грн., в ході якого виникли питання, що потребують відповіді, а саме:
- з яких підстав тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів копії антикорупційної програми юридичної особи та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, або інформацію про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
- з яких підстав ТОВ "КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС", яким у складі тендерної пропозиції надано документи, в яких не було відтворено 100% інформації було визначено переможцем?
Номер:
6f15f793775f4bf48fecc3eeaffeb618
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.04.2019 18:49
Опис:
Розглянувши Ваші питання щодо проведеного аналізу закупівлі - Ліфти пасажирські, ліфти для модернізації №UA-2019-02-15-000566-б очікуваною вартістю 4070000, 00 грн, повідомляє наступне:
На даний час договір з учасником - переможцем ТОВ « КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС», який запропонував найнижчу вартість послуги підписаний та оприлюднений договір від 22.03.2019 №153, можливості зміни внести до тендерної документації не має.
Стосовно питання визначення переможцем учасника ТОВ « КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС», яким у складі тендерної пропозиції надано документи, в яких не було відтворено 100% інформації, зазначаємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «» тендерна документація містить опис та приклади формальних (не суттєвих) помилок, допущення, яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. До формальних (не суттєвих) помилок, належать помилки що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Таким чином, не було підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ « КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС».
Ваші зауваження будуть враховані у подальшій роботі тендерного комітету КСП «Харківгорліфт».