-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Завершена
14 338 640.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 14 338.64 UAH
мін. крок: 0.1% або 14 338.64 UAH
Номер:
b88eaa229d78455187e83805dd8821fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-22-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2019 00:00
Період моніторингу:
22.05.2019 16:33 - 15.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2019 № 51
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22/05/2019 № 51
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-01-15-001608-b, 15.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пунктів 2, 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу надання замовником інформації, документів, тощо у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього, надання замовником інформації, документів, тощо у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-01-15-001608-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 15.01.2019; тендерна документація зі змінами від 21.01.2019; тендерна документація зі змінами від 12.02.2019 р.; переліки змін до тендерної документації від 21.01.2019 та від 12.02.2019; тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Юрія»; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт»; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс»; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Прод-Юг»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.03.2019 № 09; протокол засідання тендерного комітету Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 11.03.2019 № 35; повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі 11.03.2019; договір про поставку товару від 22.03.2019 № 09; додаткова угода № 1 від 22.03.2019 до договору поставки товару від 22.03.2019 № 09; додаткова угода від 01.04.2019 № 3 до договору поставки товару від 22.03.2019 № 09; додаткова угода від 06.05.2019 № 4 до договору поставки товару від 22.03.2019 № 09; повідомлення про внесення змін до договору від 22.01.2019, від 01.04.2019 та від 06.05.2019, звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації, що затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 15.01.2019 (зі змінами від 21.01.2019 та 12.02.2019) не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Окрім того, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 15.01.2019 (зі змінами від 21.01.2019 та 12.02.2019), містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами 2, 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
За результатами аукціону, який відбувся 11.03.2019, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс» (далі – ТОВ «Каштан Плюс») з остаточною ціновою пропозицією - 8 103 469,00 грн, з яким укладено договір про закупівлю від 22.03.2019 № 09.
Між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ТОВ «Каштан-Плюс» укладено додаткову угоду від 01.04.2019 № 3 до договору від 22.03.2019 № 09, відповідно до якої «на підставі пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи лист переможця торгів від 29.03.2019 № 70 та лист виробника (ПП «Сімол») від 28.03.2019 № 171» ціну за одиницю товару (молоко) збільшено на 10 відсотків (із 14,39 грн з ПДВ до 15,83 грн з ПДВ) без збільшення суми, визначеної у договорі.
Також, між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ТОВ «Каштан-Плюс» укладено додаткову угоду від 06.05.2019 № 4 до договору від 22.03.2019 № 09, відповідно до якої «на підставі пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи лист переможця торгів від 03.05.2019 № 100 та лист виробника (ПП «Сімол») від 09.04.2019 № б/н» ціну за одиницю товару (молоко) збільшено на 10 відсотків (із 15,83 грн з ПДВ до 17,41 грн з ПДВ) без збільшення суми, визначеної у договорі.
Під час моніторингу встановлено, що зміна ціни за одиницю товару не перевищила межі визначені в пункті 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протягом проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 28.05.2019 через електронну систему закупівель направлені запити Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Проте замовником не дотримано вимоги частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів пояснення через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.06.2019 16:34 - 25.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2019 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
f6aedaa91a5444b7bf0f24eb306a0574
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2019 12:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001608-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами 2, 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2) з яких підстав технічні, якісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля?
3) чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 22.03.2019№ 09 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 22 березня 2019 р. № 1, від 01 квітня 2019 № 3 та від 06 травня 2019 р. № 4.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
15f7c53027cc48f1a0db0f583018bcf2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2019 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001608-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору № 09 від 22.03.2019 укладено додаткові угоди № 3 від 01.04.2019 та № 4 від 06.05.2019, згідно яких збільшено ціну за одиницю товару на підставі пункту 2 частини четверної статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують факти коливання ціни молока на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.