-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015(СРV): 09132000-3 бензин; 09134000-9 дизельне паливо
Торги відмінено
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Номер:
33942fe4f6de44a1b692d54a21083c60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-18-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2019 00:00
Період моніторингу:
18.03.2019 17:52 - 11.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
18.03.2019 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2019 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-13-000280-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-02-13-000739-b 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-02-13-000806-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-13-000838-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-02-13-000727-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-02-13-000438-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-02-28-002325-а 28.02.2019
Комунальний заклад «Новомосковська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-14-003558-b 14.02.2019
Комунальне підприємство міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 040802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9
UA-2019-02-19-000494-c
19.02.2019
Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об'єднання Жовтоводської міської ради»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-02-22-001528-b 22.02.2019
Виконавчий комітет Покровської селищної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2018-12-28-000323-b 28.12.2018
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2019-03-14-001321-а 14.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2019-01-14-000109-с 14.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-24-002431-b
24.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15 UA-2018-09-17-000038-а 17.09.2018
Відділ освіти П'ятихатської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
16 UA-2019-03-18-002017-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпроековторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 4 статті 10 Закону. Під час проведення моніторингу Замовнику надано питання про надання пояснень щодо вище зазначеного порушення. Замовником надано пояснення про порушення вимог частини 4 статті 10 Закону, та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну торгів (протокол від 21.03.2019 №8).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що Замовником торги відмінено, встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважається усунутим. Порушення усунуто у ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 26 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, пояснення замовника, отримані 21.03.2019 через електрону систему закупівель.
Моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено невідповідність вимогам частини 4 статті 10 Закону в частині додаткового не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро за курсом євро згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Очікувана вартість закупівлі станом на 19.02.2019 перевищує суму еквівалентну – 133 000 євро (курс валюти НБУ 30,796203 х 133000 = 4095895,00). Отже, Замовник , на порушення частини 4 статті 10 Закону не оприлюднив інформацію про закупівлю англійською мовою.
Період усунення порушень:
26.03.2019 17:29 - 12.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2019 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
c8302c08099c4b7ebcb714e81be4978f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2019 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо», ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-000494-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» (далі – Замовник) при проведені процедури закупівлі UA-2019-02-19-000494-с очікуваною вартістю 4 200 000,00 грн. на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону, наслідком чого є порушення термінів проведення процедури закупівлі (менше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій) так як очікувана вартість закупівлі на 19.02.2019 перевищує суму еквівалентну – 133 тис.євро? (курс валюти НБУ 30,796203 х 133000 = 4 095895,00).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.