• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Прибирання вулиць м. Дрогобича

Завершена

3 372 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 000.00 UAH
Номер: a03ecccf3da24a09b9ed8e6ed92beaa5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-10-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.04.2019 15:15 - 03.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2019 № 62 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2019 № 62 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-13-002873-b 13.02.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства при розгляді тендерних пропозицій, укладанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та частини 4 статті 36 Закону. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відображенні закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерної пропозиції, укладанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, тендерна пропозиція ФОП Волошин Ігор Васильович, рішення тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.03.2019 № 36. Відповідно до інформації в системі ProZorro, оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 13 лютого 2019 року за номером ID: UA-2019-02-13-002873-b, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 28.02.2019. У пункті 2 Додатку 1 Тендерної документації, яка затверджена і опублікована в системі ProZorro 13.02.2019, передбачено перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасником торгів ФОП Волошин Ігор Васильович завантажено ряд документів, в яких дата їх видачі (30.01.2019) передує даті оголошення про закупівлю та даті оприлюднення тендерної документації - 13.02.2019 року. Зокрема, 30.01.2019 року видані наступні документи: інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази; інформація про субпідрядника щодо закупівлі робіт; гарантійний лист про відсутність підстав відмови; інформація щодо оподаткування; гарантійний лист щодо розташування спецтехніки в межах міста Дрогобича на час надання послуг; бухгалтерська довідку про знаходження основних засобів; довідка щодо достовірності поданої в тендерній пропозиції інформації; гарантійний лист про зобов’язання укласти договір на відвантаження (захоронення) прибраного сміття з території м. Дрогобича на полігон твердих побутових відходів (сміттєзвалище); гарантійний лист, в довільній формі, щодо вчасного та якісного виконання учасником послуг з прибирання; лист щодо включення в ціну тендерної пропозиції «ПДВ» та згодою із терміном дії тендерної пропозиції; гарантійний лист в довільній формі щодо надання учасником всіх передбачених тендерною документацією, тендерною пропозицією та норм законодавства послуг з прибирання в м. Дрогобич Львівської області без попередньої оплати (авансу); лист згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; інформація про застосування заходів із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі; лист щодо підтвердження згоди з проектом Договору. При цьому, зазначена інформація складена учасником ФОП Волошин Ігор Васильович з дотриманням форми та вимог тендерної документації, яка на момент складання довідок та документів ще не була оприлюднена. Аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при укладанні договору, встановлено, що згідно умов Договору від 21.03.2019 № 36 передбачено, що кількість послуг, які надаються за цим договором визначена технічним завданням до даного договору та Додатку 4 тендерної документації. Також, пунктом 5.7 договору передбачено, що строки надання послуг за цим договором, а також їх окремих обсягів, визначаються цим договором. У межах строків надання послуг, зазначених у Графіку, послуги виконуються на загальних умовах. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення частини 1 статті 10 Закону не завантажено технічне завдання та Графік надання послуг, які згідно пунктом 13.10 договору від 21.03.2019 №36 є невід’ємною його частиною. Згідно частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. В складі тендерної пропозиції переможця подано довідку, де вказано інформацію, що ФОП Волошин Ігор Васильович знаходиться на загальній системі оподаткування та не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку. Однак, на порушення частини 4 статті 36 Закону у пункті 13.5 договору, що відповідає проекту договору тендерної документації, передбачено, що на момент укладення договору виконавець є платником єдиного податку. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 03.05.2019 16:02 - 22.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2019 16:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради надає роз'яснення щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель послуги з «Прибирання вулиць м. Дрогобич» за номером ID: UA-2019-02-13-002873-b. У відповідь на висновок західного офісу «Держаудитслужби», а саме: 1. У пункті 2 Додатку 1 Тендерної документації, яка затверджена і опублікована в системі ProZorro 13.02.2019, передбачено перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасником торгів ФОП Волошином Ігорем Васильовичем завантажено ряд документів, в яких дата їх видачі (30.01.2019) передує даті оголошення про закупівлю та даті оприлюднення тендерної документації - 13.02.2019 року. Зокрема, 30.01.2019 року видані наступні документи: інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази; інформація про субпідрядника щодо закупівлі робіт;гарантійний лист про відсутність підстав відмови; інформація щодо оподаткування; гарантійний лист щодо розташування спецтехніки в межах міста Дрогобича на час надання послуг; бухгалтерська довідку про знаходження основних засобів; довідка щодо достовірності поданої в тендерній пропозиції інформації; гарантійний лист про зобов’язання укласти договір на % відвантаження (захоронення) прибраного сміття з території м. Дрогобича на полігон твердих побутових відходів (сміттєзвалище); гарантійний лист, в довільній формі, щодо вчасного та якісного виконання учасником послуг з прибирання; лист щодо включення в ціну тендерної пропозиції «ПДВ» та згодою із терміном дії тендерної пропозиції; гарантійний лист в довільній формі щодо надання учасником всіх передбачених тендерною документацією, тендерною пропозицією та норм законодавства послуг з прибирання в м. Дрогобич Львівської області без попередньої оплати (авансу); лист згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; інформація про застосування заходів із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі; лист щодо підтвердження згоди з проектом Договору. При цьому, зазначена інформація складена учасником ФОП Волошин Ігор Васильович з дотриманням форми та вимог тендерної документації, яка на момент складання довідок та документів ще не була оприлюднена. Вищезазначені довідки. які завантажив учасник торгів ФОП Волошин Ігор Васильович, в яких дата їх видачі (30.01.2019р.) передує даті оголошення про закупівлю та даті оприлюднення тендерної документації 13.02.2019р зумовлено тим, що вищезазначена процедура торгів по даній послузі оголошувалась тендерним комітетом департаменту міського господарства Дрогобицької міської попередньо декілька разів та в цій частині вимог до учасника не змінювалась. Виходячи з вищезазначеного,тендерним комітетом Департаменту міського господарства Дрогобицької міськои ради було прийнято правомірне рішення взяти до уваги завантажені довідки ФОП Волошин І.Б., так як зміст довідок відповідає умовам тендерної документації «Прибирання вулиць міста Дрогобич» ID: UA- 2019-02-13-002873-b. 2. Пунктом 5.7 договору передбачено, що строки надання послуг за цим договором, а також їх окремих обсягів, визначаються цим договором. У межах строків надання послуг, зазначених у Графіку, послуги виконуються на загальних умовах. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення частини 1 статті 10 Закону не завантажено технічне завдання та-Графік надання послуг, які згідно пунктом 13.10 договору від 21.03.2019 №36 є невід’ємною його частиною. Згідно частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару). Умови передбачені в тендерній документації та тендерній пропозиції учасника збережено та підтверджено умовами договору, а саме зі змісту абзац 2 п.1.2 та 5.2 Договору № 36, де вказано, що місце надання послуг: вулиці, площі, парки, газони м. Дрогобича Львівської області (Додаток 4 цієї тендерної документації)(відповідно до переліку вулиць, вказаних в технічному завданні), тобто, підтвердження з технічним завданням Тендерної документації, яка оприлюднена в умовах закупівлі. Оскільки, в тексті самого договору чітко не зазначено, що «Графік надання послуг» та «Технічне завдання до послуги з прибирання вулиць м. Дрогобича» є додатками до договору, такі документи хоча і підписані на час оприлюднення договору, з основним договором не оприлюднені. На виконання вимог висновку ДАСУ Замовником вчинено дії на усунення вказаного порушення. 3. В складі тендерної пропозиції переможця подано довідку, де вказано інформацію, що ФОП Волошин Ігор Васильович знаходиться на загальній системі оподаткування та не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку. Однак, на порушення частини 4 статті 36 Закону у пункті 13.5 договору, що відповідає проекту договору тендерної документації, передбачено, що на момент укладення договору виконавець є платником єдиного податку. Вищезазначена неточність, є механічною опискою та виправлена в пункті 5.7 умов договору №36 від 21.03.2019р., та викладена в Додатковій угоді №1 у наступній редакції: «На момент укладення цього договору Виконавець є на загальній системі оподаткування», як і вказано в тендерній пропозиції учасника переможця закупівлі послуги з «Прибирання вулиць м. Дрогобич» за номером UA- 2019-02-13-002873-b. У випадку неправильного тлумачення Замовником, вказаних у Висновку про результати моніторингу закупівлі, зауважень, просимо повідомити про необхідну форму вчинення таких виправлень.
Дата публікації звіту: 11.05.2019 15:43