-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлор в балонах та контейнерах
Завершена
4 056 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 280.00 UAH
Номер:
77f2c2f591a3492e8bb721babae618a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-10-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2019 00:00
Період моніторингу:
10.04.2019 14:38 - 03.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2019 № 20
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 10.04.2019 року № 20
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-02-12-000447-b від 12.02.2019 - Інформація отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12.04.2019
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КП «Чернівціводоканал» (далі – Замовник) від 12.02.2019 року №26; реєстри отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «ТБ «Аква-Холдинг», протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.03.2019 року №33; повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2019 року, договір, укладений із ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» від 21.03.2019 №244/01.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника (пункт 5.1.4. розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) опис методики оцінки за критерієм «ціна» не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що суперечить пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
12.04.2019 14:59 - 27.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2019 14:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з укладанням договору по даній закупівлі та відсутністю технічної можливості внесення змін на даному етапі, інформуємо, що тендерним комітетом КП "Чернівціводоканал" зауваження щодо складання тендерної документації та/або внесення змін до неї будуть враховані в подальшому при здійсненні закупівель, та будуть усунені всі недоліки у відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
17.04.2019 11:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
.
Дата публікації:
18.04.2019 13:54