• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 900.00 UAH
Номер: b9143a75712245ebad9c0cbaceb39027
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-12-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.02.2019 17:04 - 06.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.02.2019 №7 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.02.2019 №7 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-02-05-002303-c 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону, пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатком) на 2019 рік Дашівського навчально-реабілітаційного центру Іллінецького району Вінницької обласної ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. За результатами моніторингу встановлено, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі зазначено: вид тендерного забезпечення – електронна гарантія в сумі 9000,0 грн. При цьому, замовником в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Таким чином, замовником порушено вимоги частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 №449/28579 (далі – Наказ №490), а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, тоді як в тендерній документації замовник не вимагає його надати.
Період усунення порушень: 13.02.2019 14:31 - 28.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2019 14:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом було враховано результат моніторингу закупівлі та усунуто наявне порушення шляхом внесення змін до закуівлі
Дата публікації звіту: 17.02.2019 14:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом внесення змін до закупівлі.
Дата публікації: 22.02.2019 16:17