-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Маски респіраторні антимікробні з класом захисту FFP3 багаторазового використання, Маски одноразового використання з гумовими петлями)
Завершена
651 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 516.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 516.00 UAH
Номер:
24702d1a66f047268f5d28a48167ed8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-04-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2019 00:00
Період моніторингу:
04.07.2019 16:30 - 26.07.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
26 UA-2019-02-13-001643-b 13.02.2019 Комунальне підприємство «Криворізький протитуберкульозний диспансер» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року.
Предметом моніторингу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.02.2019, тендерну пропозицію ФОП Рощина Олени Миколаївни, протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг від 18.03.2019 №3/М та його оприлюднення, звернення громадської організації, пояснення замовника, отримані 11.07.2019 через електронну систему закупівель.
Інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 15.04.2019 №398d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, не підтвердилась.
Період усунення порушень:
29.07.2019 17:29 - 02.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2019 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
48f24c27ab034d85b1ea08b56c29a61a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2019 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-13-001643-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому пропозиція ФОП Рощина Олена Миколаївна не була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, Додатком 4 тендерної документації вимагалось: п.2.6. Паспорт (для фізичних осіб). На виконання даної вимоги учасником ФОП Рощина Олена Миколаївна було надано файл паспорт.pdf, який містить відповідно 1-7, 12-13 сторінки паспорту. Крім того, тим же Додатком 4 тендерної документації вимагалось: п.1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. п.2.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником ФОП Рощина Олена Миколаївна не було надано інформації.».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
97131521289341e19edf503c1c2ef80e
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.07.2019 16:52
Опис:
Розглянувши Звернення Громадської організації «Платформа Громадський контроль від 15.04.2019 № 398d4/19 , надаємо наступні пояснення.
1. Відповідно до вимог п. 2.6. Додатку 4 тендерної документації учасники – фізичні особи повинні надати Паспорт. При цьому зауважимо, що інших вимог щодо надання паспорту у тендерній документації не було. На виконання цієї вимоги ФОП Рощина Олена Миколаївна надала копію паспорта, який доступний для перегляду в електронній системі закупівель. Зауважимо, що у тендерній документації не було зазначено яким чином учасники повинні надати Паспорт, тому вважаємо, учасники на власний розсуд могли подати цю інформацію. Зазначимо, що надані ФОП Рощина Олена Миколаївна копії тих сторінок, а саме: 1-7 та 12,13, в яких міститься уся необхідна інформація, яка необхідна для посвідчення особи.
2. Відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації учасники для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону повинні надати:
1.1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2.1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Звертаємо вашу увагу на те, що вимагаються довідки, складені у довільній формі, при цьому інших вимог щодо надання зазначеної інформації в тендерній документації не було.
На виконання вимоги 1.1. ФОП Рощина Олена Миколаївна розмістила в електронній системі закупівель документ під назвою «Пропозиція», в якому на сторінці номер 8 міститься документ під назвою «Лист – довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази», в якій ФОП Рощина О.М. повідомляє, про те, що має в розпорядженні орендовані складські приміщення які відповідають вимогам щодо зберігання виробів медичного призначення та медичної техніки, для з доставки товару замовнику використовується автотранспорт транспортних компаній.
На виконання вимоги 2.1. ФОП Рощина Олена Миколаївна розмістила в електронній системі закупівель документ під назвою «Пропозиція», в якому на сторінці номер 9 міститься документ під назвою «Лист довідка про наявність працівників», в якій міститься інформація про те, що ФОП Рощина О.М. на даний період працює без найманих працівників, при цьому наявна інформація про освіту та досвід роботи Рощиної О.М..
Таким чином, вважаємо, що ФОП Рощина Олена Миколаївна виконала усі вимоги, передбачені у тендерній документації, тому у тендерного комітету КП «Криворізький протитуберкульозний диспансер» ДОР» не було підстав для відхилення пропозиції наданої ФОП Рощина Олена Миколаївна. Вважаємо, що процедура закупівлі проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».