-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова
Завершена
1 227 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 10 000.00 UAH
Номер:
8cac3c1f2308419e9c4f40bdcb200972
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2019 00:00
Період моніторингу:
18.02.2019 16:36 - 13.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2019 № 11
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 18.02.2019 року № 11
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-01-23-001180-а від 23.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 23.01.2019 року №3; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП «Гаврилюк В’ячеслав Георгійович»; рішення уповноваженої особи від 13.02.2019 року №1; повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2019 року.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовником визнано переможцем торгів ФОП «Гаврилюк В.Г.», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, а саме: у пропозиції відсутня довідка про захист довкілля, відповідно до вимог підпункту 6.1 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а також не надано інформації про відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, відповідно до підпункту 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, Замовник в порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію ФОП «Гаврилюк В.Г.», яка не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
19.02.2019 17:41 - 06.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2019 17:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день.
Розглянувши результати моніторингу закупівлі, нами було прийнято рішення про відхил пропозиції учасника котра не відповідає встановленим вимогам.
Вимога Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області виконана.
Порушення усунуте.
Дякуємо за проведену перевірку нашої закупівлі.
Дата публікації звіту:
25.02.2019 08:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП "Гаврилюк В.Г."
Дата публікації:
26.02.2019 12:02