-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дидактичні матеріали для початкових класів закладів загальної середньої освіти та шкільні меблі (парта + стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти
Торги відмінено
4 806 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 060.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 060.00 UAH
Номер:
69d259c0713f4c93847b541a801135ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.03.2019 00:00
Період моніторингу:
18.03.2019 11:02 - 11.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.03.2019 Одеса № 83
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 14.03.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.03.2019 № 83
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-12-000847-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
2. UA-2019-03-04-001522-b 04.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-12-000714-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-13-000433-b 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О.
5. UA-2019-03-13-001934-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О.
6. UA-2019-03-13-000405-b 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О.
7. UA-2019-03-13-001778-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О.
8. UA-2019-03-13-001887-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О.
9. UA-2019-03-13-000607-c 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог ч. 4 ст. 10 Закону, а саме: Замовником додатково не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою.
За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку) закупівель порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником 19.03.2019 прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20.03.2019.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, пояснення відділу освіти Ізмаїльської райдержадміністрації (далі – замовник), отримані через електронну систему закупівель 19.03.2019 року.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог
ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником додатково не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, адже за офіційним курсом Національного банку України очікувана вартість закупівлі станом на 04.03.2019 складає 157 175,42 євро.
Період усунення порушень:
20.03.2019 13:40 - 04.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2019 13:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом було уважно розглянуто Ваш запит про надання пояснень, щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Дидактичні матеріали для початкових класів закладів загальної середньої освіти та шкільні меблі (парта + стілець)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-04-001522-b) та прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2019-03-04-001522-b з наступних підстав:
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Дата публікації звіту:
20.03.2019 14:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
Усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації:
20.03.2019 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
67e702330e944bff944a2cd94e480608
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2019 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2019 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Дидактичні матеріали для початкових класів закладів загальної середньої освіти та шкільні меблі (парта + стілець)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-04-001522-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) чому Замовником додатково не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, адже за офіційним курсом Національного банку України станом на 04.03.2019 очікувана вартість закупівлі складає 157 175,42 євро?
2) чому оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію оприлюднено Замовником без дотримання вимог абзацу 2 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо неоприлюднення та порушення порядку оприлюднення відповідної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0b9d1d4adc4a49148eb9a84d4dfd1362
Назва:
Відмінити процедуру закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-2019-03-04-001522-b, згідно п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата опублікування:
19.03.2019 11:15
Опис:
Тендерним комітетом було уважно розглянуто Ваш запит про надання пояснень, щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Дидактичні матеріали для початкових класів закладів загальної середньої освіти та шкільні меблі (парта + стілець)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-04-001522-b) та прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2019-03-04-001522-b з наступних підстав:
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»