• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дидактичні матеріали для початкових класів закладів загальної середньої освіти та шкільні меблі (парта + стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти

Торги відмінено

4 806 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 060.00 UAH
Номер: 69d259c0713f4c93847b541a801135ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.03.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.03.2019 11:02 - 11.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.03.2019 Одеса № 83 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 14.03.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.03.2019. Начальник О. МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.03.2019 № 83 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1. UA-2019-03-12-000847-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. 2. UA-2019-03-04-001522-b 04.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. 3. UA-2019-03-12-000714-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І. 4. UA-2019-03-13-000433-b 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О. 5. UA-2019-03-13-001934-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О. 6. UA-2019-03-13-000405-b 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О. 7. UA-2019-03-13-001778-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О. 8. UA-2019-03-13-001887-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О. 9. UA-2019-03-13-000607-c 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І. О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог ч. 4 ст. 10 Закону, а саме: Замовником додатково не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою. За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку) закупівель порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником 19.03.2019 прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20.03.2019. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, пояснення відділу освіти Ізмаїльської райдержадміністрації (далі – замовник), отримані через електронну систему закупівель 19.03.2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником додатково не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, адже за офіційним курсом Національного банку України очікувана вартість закупівлі станом на 04.03.2019 складає 157 175,42 євро.
Період усунення порушень: 20.03.2019 13:40 - 04.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2019 13:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом було уважно розглянуто Ваш запит про надання пояснень, щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Дидактичні матеріали для початкових класів закладів загальної середньої освіти та шкільні меблі (парта + стілець)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-04-001522-b) та прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2019-03-04-001522-b з наступних підстав: У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Дата публікації звіту: 20.03.2019 14:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: Усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації: 20.03.2019 16:33

Запити/Пояснення