• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Прокладка нашпальна ПН

Прокладка нашпальна ПН

Завершена

3 012 042.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 060.21 UAH
Номер: 7f1f0d126af64ee1bacb6ddfb696f0f8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-12-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.03.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 12.03.2019 16:51 - 03.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.03.2019 Одеса № 79 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 11.03.2019 та 12.03.2019. Начальник О. МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 12.03.2019 № 79 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель Унікальний номер Дата оприлюднення 1. UA-2019-01-29-000187-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Валігурська Н.І. 2. UA-2018-12-27-000683-b 27.12.2018 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Валігурська Н.І. 3. UA-2019-01-28-001728-a 28.01.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д. 4. UA-2019-02-01-001301-c 01.02.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шарапанівська А.В. 5. UA-2019-02-13-000955-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В. 6. UA-2019-02-06-002185-c 06.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, mileva2018@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що відкриті торги проведені з порушенням пункту 10 частини першої, частини третьої статті 17, до пункту третього частини другої статті 22, абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26.03.2019. Предметом аналізу стали наступні питання: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару «Прокладка нашпальна ПН»; розгляд та оцінка пропозиції. За результатами аукціону по процедурі відкритих торгів цінова пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об'єднання «Сумський завод гумотехнічних виробів» (далі – учасник) є найнижчою. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що: - у тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо застосування у технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі заходів із захисту довкілля, що є порушенням вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); - Замовником подовжено строки подання тендерних пропозицій, у роз’ясненнях Замовника до процедури зазначено про внесення змін до тендерної документації, але водночас в окремому документі перелік змін, що вносився до тендерної документації не оприлюднений, що є порушенням абзацу другого частини другої статті 23 Закону; - Замовником не враховуючи, що очікувана вартість закупівлі складає 3 012 042,00 грн без ПДВ, включено до тендерної документації вимога щодо надання інформації, яка вимагається у разі, якщо вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, що є порушенням пункту 10 частини першої статті 17 Закону; - Замовником не встановлена вимога для учасника щодо надання у довільній формі інформації про визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (пункт 8 частини першої статті 17 Закону), що є порушенням частини третьої статті 17 Закону; На запит Південного офісу Держаудитслужби про пояснення з порушених питань у встановлений строк замовником пояснень не надано.
Період усунення порушень: 27.03.2019 10:29 - 13.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2019 10:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) розглянуто висновок Південного офісу Держаудитслужби від 27.03.2019 щодо наявності порушень законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, а також складання тендерної документації та/або внесення змін до неї по процедурі закупівлі прокладки нашпальної ПН, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель (електронна торгівельна площадка «Smarttender.biz»): UA-2019-01-29-000187-b, 3532545. По суті зауважень, наведених у вищевказаному висновку, пояснюємо наступне: 1. «У тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо застосування у технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі заходів із захисту довкілля, що є порушенням вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; На виконання вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі – Закон), підпунктом 2.2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по процедурі закупівлі прокладки нашпальної ПН передбачено надання учасником копії нормативно-технічної документації на виготовлення товару. Відповідно до пункту 2 «Технічна характеристика» Додатку 2 тендерної документації, товар повинний відповідати вимогам ДСТУ 2805-94, або еквівалент. Вищевказане ДСТУ включає в себе розділ 6 «Вимоги безпеки», що серед іншого містить вимоги по захисту довкілля. Таким чином вважаємо, що Замовником дотримано вимоги пункту третього частини другої статті 22 Закону. 2. «Замовником подовжено строки подання тендерних пропозицій, у роз’ясненнях Замовника до процедури зазначено про внесення змін до тендерної документації, але водночас в окремому документі перелік змін, що вносився до тендерної документації не оприлюднений, що є порушенням абзацу другого частини другої статті 23 Закону; Відповідно до частини другої статті 23 Закону «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.» Враховуючи, що тендерна документація містить пункт 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції», внесення змін у даній частині також передбачено Законом. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону, Замовником було опубліковано зміни, що внесені до тендерної документації. Зазначені зміни були розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації, додатково до початкової редакції тендерної документації. Разом із змінами до тендерної документації Замовник в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться (протокол № 185 від 14.02.2019 засідання тендерного комітету). Таким чином вважаємо, Замовником дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. 3. «Замовником не враховуючи, що очікувана вартість закупівлі складає 3 012 042,00 грн. без ПДВ, включено до тендерної документації вимога щодо надання інформації, яка вимагається у разі, якщо вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, що є порушенням пункту 10 частини першої статті 17 Закону». Пунктом 10 частини першої Закону передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. На виконання вищевказаної норми Закону, Замовником у підпункті 4.7 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах учасник подає у складі своєї пропозиції інформацію у довільній формі про наявність або відсутність у юридичної особи, яка є учасником, антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.» Таким чином дана тендерна документація передбачає, що довідку надають учасники лише у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Вважаємо, Замовником дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 17 Закону. 4. «Замовником не встановлена вимога для учасника щодо надання у довільній формі інформації про визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (пункт 8 частини першої статті 17 Закону), що є порушенням частини третьої статті 17 Закону». Відповідно до частини третьої статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Дана інформація перевіряється в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Таким чином вважаємо, що Замовником дотримано вимоги частини третьої статті 17 Закону. Крім того зазначаємо, що всі оприлюднення інформації стосовно проведення торгів на закупівлю прокладки нашпальної ПН здійснювались в строки, передбачені статтею 10 Закону. З огляду на вищезазначене вважаємо, що Замовником не допущено порушень законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, а також складання тендерної документації та/або внесення змін до неї по процедурі закупівлі прокладки нашпальної ПН, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель (електронна торгівельна площадка «Smarttender.biz»): UA-2019-01-29-000187-b, 3532545
Дата публікації звіту: 12.04.2019 17:28

Запити/Пояснення