-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів
Торги відмінено
31 652 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 316 521.10 UAH
мін. крок: 1% або 316 521.10 UAH
Номер:
f30540e57f94438cab12cbd3f5acc854
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-12-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.03.2019 00:00
Період моніторингу:
12.03.2019 17:17 - 03.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
12.03.2019 № 56
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-20-001502-b 20.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Трамвай»
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2019-02-15-000819-с 15.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-02-08-001301-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-08-001221-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-13-000486-с 13.12.2018
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-02-25-000133-а 25.02.2019
Державна установа «Дніпровська установа виконання покарань (№4)»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-03-04-001583-а 04.03.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради «Житлокомплекс»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-06-000866-b 06.02.2019
Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9
UA-2019-02-21-001823-b
21.02.2019
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що процедура закупівлі за відкритими торгами проведена з порушенням вимог частини другої статті 22 Закону - Замовник не зазначив у тендерній документації: кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а також невірно зазначив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
У ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення, що торги відмінено згідно рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2323-р/пк-пз від 04.03.2019р. про відміну процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що процедура закупівлі відмінена, встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими. Порушення усунуті у ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: дотримання Комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) законодавства при обранні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідність умов тендерної документації вимогам чинного законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, документи Замовника, отримані 15.03.2019, 18.03.2019 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема: п.13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; п.10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам частини другої статті 22 Закону в частині:
- не зазначення Замовником у тендерній документації (п.1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- зазначення Замовником у тендерній документації (п.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними - протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу відсутні результати електронного аукціону, дата та час проведення якого зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень:
19.03.2019 15:53 - 03.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2019 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
5cedb1df15a5403cbdf829f5a96ac713
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2019 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-000486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:
1. Чому умови тендерної документації (п.4 р.ІІІ) щодо терміну дії тендерної пропозиції учасника торгів не відповідають вимогам п.10 ч.2 ст.22 Закону (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій)?
2. 1. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
Пояснення щодо прийнятого рішення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e0164c55c6894063adaa4b02926427d0
Назва:
Відповідь на зауваження при здійсненні моніторінгу
Дата опублікування:
15.03.2019 16:23
Опис:
У межах проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) закупівлі товару «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-000486-c),
стосовно питання, щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій), повідомляю про таке:
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 затверджена примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги, згідно якої
Примірна тендерна документація містить, зокрема:
- обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
- і зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
У частині 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ закупівлі товару, а саме закупівлі «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) зазначено таке: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений у оголошені про проведення тендеру». Таким чином, Замовником встановлено чітке посилання щодо зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не порушує вимоги чинного законодавства;
Стосовно питання щодо терміну дії тендерної пропозиції учасника торгів не відповідають вимогам п.10 ч.2 ст.22 Закону (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій)? повідомляю про таке:
В затвердженій тендерній документації Замовника зазначено: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не порушує вимоги п.10 ч.2 ст.22 Закону « Про публічні закупівлі « (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
Номер:
22e231ff37164107a93cecd048a3d1ac
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2019 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-000486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:
Поясніть чому станом на 18.03.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу відсутні результати електронного аукціону, дата та час проведення якого зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2018-12-13-000486-c, а саме: 06.03.2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.