-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір 80 г/м2, (А3), 500 арк/пач; Папір 170 г/м2, (А1), 250 арк/пач; Папір кольоровий 160г/м2, (А3), 250 арк./пач.; Картон палітурний (700х1000 мм), 25 арк./пач.; Картон (700х1000 мм), 100 арк./пач.; Папір 80 г/м2, (А4), 500 арк/пач.; Папір 45 г/м2, (А4), 500 арк/пач.; Папір 45 г/м2, (А3), 500 арк/пач.
Торги відмінено
452 536.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 525.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 525.00 UAH
Номер:
b3bfa9709aa046a58aace88fe60d01b8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-14-000269
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2019 00:00
Період моніторингу:
15.03.2019 12:29 - 06.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2019 № 65
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від _14.03.2019_ №_65___
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
25 UA-2019-02-15-000278-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 та частини першої статті 16 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ДМД-СЕРВІС", порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 18.03.2019 відмінив зазначену процедуру закупівлі відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Харківського національного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) від 14.02.2019 № 19/02/14/2; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"; протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 06.03.2019 № 19/03/06/1; повідомлення про намір укласти договір.
Аналізом встановлено, що тендерна документація Замовником складена з порушенням вимог визначених пунктом третім частини другої статті 22 Закону, а саме технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Крім того, в тендерній документації не встановлені вимоги документального підтвердження учасниками інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, що є порушенням частини першої статті 16 Закону.
Період усунення порушень:
21.03.2019 17:51 - 05.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2019 17:51