• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове фасоване (72% - 82.5% жирності)

Товар

Торги відмінено

890 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 450.00 UAH
Номер: 9e72817bc4534dba91073ce815987ec2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-01-000620
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.03.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.03.2019 14:37 - 26.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.03.2019 № 50 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.03.2019 № 50 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019 Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019 Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019 Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019 Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019 Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: У ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення, що закупівля відмінена через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що закупівля відмінена, встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерної пропозиції ФОП "Копчай Ольга Борисівна". Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, пояснення та документи замовника, отримані 06.03.2019, 14.03.2019, 15.03.2019 через електронну систему закупівель. Аналізом питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено наступне: Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Опрацюванням інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель ProZorro встановлено, що річним планом/додатком до річного плану на 2019 рік закупівля вершкове масла, очікуваною вартістю 890 000,00 гривень не передбачена. В порушення вимог частини першої статті 4 та частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником проведено процедуру закупівлі очікуваною вартістю 890 000,00 гривень без включення до річного плану. Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: В порушення вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить інформації щодо розміру, виду, строку та умов надання, умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Отже, зазначені вище вимоги, які містяться у тендерній документації, суперечать між собою. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: ненадання автентичного перекладу українською мовою до договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою; в частині ненадання додатків до аналогічного договору про закупівлю товарів від 11.05.2018 №168 (видаткова накладна, завірені копії сертифікатів якості, ветеринарних свідоцтв, декларацій виробника), які є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень: 18.03.2019 13:58 - 02.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2019 13:58

Запити/Пояснення