-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове фасоване (72% - 82.5% жирності)
Товар
Торги відмінено
890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 450.00 UAH
Номер:
9e72817bc4534dba91073ce815987ec2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-01-000620
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.03.2019 00:00
Період моніторингу:
01.03.2019 14:37 - 26.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.03.2019 № 50
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.03.2019 № 50
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019
Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019
Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019
Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
У ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення, що закупівля відмінена через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що закупівля відмінена, встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерної пропозиції ФОП "Копчай Ольга Борисівна".
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, пояснення та документи замовника, отримані 06.03.2019, 14.03.2019, 15.03.2019 через електронну систему закупівель.
Аналізом питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено наступне:
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Опрацюванням інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель ProZorro встановлено, що річним планом/додатком до річного плану на 2019 рік закупівля вершкове масла, очікуваною вартістю 890 000,00 гривень не передбачена.
В порушення вимог частини першої статті 4 та частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником проведено процедуру закупівлі очікуваною вартістю 890 000,00 гривень без включення до річного плану.
Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне:
В порушення вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить інформації щодо розміру, виду, строку та умов надання, умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Отже, зазначені вище вимоги, які містяться у тендерній документації, суперечать між собою.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: ненадання автентичного перекладу українською мовою до договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою; в частині ненадання додатків до аналогічного договору про закупівлю товарів від 11.05.2018 №168 (видаткова накладна, завірені копії сертифікатів якості, ветеринарних свідоцтв, декларацій виробника), які є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
18.03.2019 13:58 - 02.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2019 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
c94aae0890e04c77af97c122ee17e35e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2019 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Масло вершкове фасоване (72% - 82.5% жирності)» код за ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-09-000069-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
В порушення вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначений пункт у тендерній документації не передбачено.
Чому у тендерній документації інформація щодо розміру, виду, строку та умов надання, умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) не міститься?
2. Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Чому перелічені вище вимоги суперечать між собою?
3. Відповідно до частини першої розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантажуються наступні документи, зокрема, інформація щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону (ДОДАТОК № 3).
Так, інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасниками відповідно до наведеного у тендерній документації Додатку 3 (відповідно до прикладу за довільною формою).
Всупереч вимогам пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є імперативною, тендерна документація не містить вимог стосовно надання учасником інформації щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому у тендерній документації не містяться вимоги щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c8d2156aad7140bd9ad3c8522da309fe
Назва:
Відповідь надано
Дата опублікування:
15.03.2019 10:26
Опис:
Відповідь надано
Номер:
4b346e50b7ae4057afe526675d6785c1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2019 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Масло вершкове фасоване (72% - 82.5% жирності)» код за ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000069-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Щодо тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна».
1.1. Відповідно до частини першої статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Так, відповідно до частини сьомої розділу І тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції викладаються українською мовою. У разі подання учасником документів викладених іншою мовою, документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Проте, до договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою (файл «Копія договору оренди складського приміщення +Акт прийому-передачі+ДУ») не надано автентичного перекладу на українську мову.
1.2. Відповідно до частини третьої «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалося надати копію аналогічного договору стосовно постачання продуктів харчування, у відповідності до предмету закупівлі.
На виконання зазначеної вище вимоги, у складі тендерної пропозиції наданий, зокрема, договір про закупівлю товарів від 11.05.2018 №168. Відповідно до розділу ХІІ «Додатки до договору» зазначеного вище договору, додатками до цього договору є, зокрема, видаткова накладна, завірені копії сертифікатів якості, ветеринарних свідоцтв, декларацій виробника.
Варто зазначити, що частиною 1 ст. 626 Цивільного кодексу України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Відповідно до ч.1 ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Проте, видаткова накладна, завірені копії сертифікатів якості, ветеринарних свідоцтв, декларацій виробника, у складі пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» не міститься.
З огляду на вищевикладене, учасником ФОП «Копчай Ольга Борисівна» надано у складі тендерної пропозиції копію лише частини аналогічного договору про закупівлю від 11.05.2018 №168, а не копію такого договору в повному обсязі, включно з його невід’ємними частинами.
Слід зауважити, що згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «Копчай Ольга Борисівна» не відповідає умовам тендерної документації замовника та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» мала бути відхилена.
Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна», яка не відповідає умовам тендерної документації замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
3d54453f25f5455aa96834eb4aac9c7b
Назва:
Відповідь надано
Дата опублікування:
15.03.2019 10:25
Опис:
Відповідь надано
Номер:
661d17267fca4f6da91936d3d958fce0
Назва:
Відповідь Відділа освіти Дніпровського району, Дніпропетровської області на запитання від аудиторської служби по закупівлі: UA-2019-02-09-000069-b
Дата опублікування:
06.03.2019 19:33
Опис:
Надаємо відповідь на виявленні, органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Номер:
ea2c1a8b51de42f988266621b78416b9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2019 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Масло вершкове фасоване (72% - 82.5% жирності)» код за ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000069-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Проте, замовником оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2019-02-09-000069-b, яка не передбачена річним планом закупівель.
Просимо пояснити, чому процедура закупівлі UA-2019-02-09-000069-b оголошена без наявності її у річному плані?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
98417c03cce148f2ab9b8a9ef50f8b46
Назва:
Надання пояснень по закупівлі товару «Масло вершкове фасоване (72% - 82.5% жирності)» код за ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000069-b
Дата опублікування:
14.03.2019 11:21
Опис:
Добрий день! По закупівлі товару «Масло вершкове фасоване (72% - 82.5% жирності)» код за ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000069-b В річний план сумма внесенна без порушень. Надаємо індетифікатор плану закупівель :https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-02-12-011105-b . Дякуємо за запитання.
Номер:
c635f53864104399ac2904af8547c469
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2019 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Масло вершкове фасоване (72% - 82.5% жирності)» код за ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-09-000069-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до наданих пояснень в електронній системі закупівель ProZorro від 14.03.2019 річний план закупівель на 2019 рік передбачає проведення процедури закупівлі «Масло вершкове» очікуваною вартістю 690 000,00 грн (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-02-12-011105-b).
Проте, замовником оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2019-02-09-000069-b, очікуваною вартістю 890 000,00 грн, яка не передбачена річним планом закупівель на 2019 рік.
Просимо пояснити, чому процедура закупівлі UA-2019-02-09-000069-b оголошена без наявності її у річному плані?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
504fd1f1fe9f41fa8e4753da13769c17
Назва:
Відповідб надано
Дата опублікування:
15.03.2019 10:25
Опис:
Відповідь надано