-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти
Торги відмінено
4 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 250.00 UAH
Номер:
03e7274464fc430aa3c229bcd10ff9b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-12-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.03.2019 00:00
Період моніторингу:
12.03.2019 15:56 - 03.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.03.2019 № 56
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-20-001502-b 20.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Трамвай»
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2019-02-15-000819-с 15.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-02-08-001301-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-08-001221-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-13-000486-с 13.12.2018
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-02-25-000133-а 25.02.2019
Державна установа «Дніпровська установа виконання покарань (№4)»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-03-04-001583-а 04.03.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради «Житлокомплекс»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-06-000866-b 06.02.2019
Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9
UA-2019-02-21-001823-b
21.02.2019
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
У ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення, що закупівля відмінена через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що закупівля відмінена, встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Під час моніторингу проаналізовано: дотримання Замовником законодавства при плануванні закупівлі; оприлюднення інформації про її проведення; пояснення замовника, отримані 15.03.2019 через електрону систему закупівель.
Відповідно до ч.1 ст.4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Аналізом річного плану закупівель Замовника встановлено, що відкриті торги закупівлі бензину та дизельного палива були здійснені без оприлюднення річного плану закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу.
Так, процедуру закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (диз паливо)», за кодом предмета закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — «Нафта і дистиляти», загальною очікуваною вартістю 4 250 000,00 грн., Замовником розпочато 20.02.2019 року. Проте, план закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09130000-6 було оприлюднено Замовником 21.02.2019 за ID: UA-P-2019-02-21-000246-b.
Також, відповідно до ч.4 ст.10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 000,00 євро для товарів і послуг. Змовником оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою.
Так, у ч.4 ст.10 Закону визначено що, курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі закупівлі UA-2019-02-20-001502-b становить 4 250 000,00 грн. Станом на 20.02.2019 офіційний курс Національного банку України складав 30,689470 грн за 1 євро. Таким чином, відповідно до ч.4 ст.10 Закону гранична вартість предмета закупівлі становить 30,689470 х 133000 = 4 081 699,51 грн.
Таким чином, процедура закупівлі UA-2019-01-09-000120-b загальною очікуваною вартістю 4 250 000,00 грн. підлягала обов’язковому додатковому оприлюдненню англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону.
Наслідком чого є порушення терміну проведення процедури закупівлі, який зазначено у ч.3 ст.21 Закону, а саме: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч.4 ст. 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення.
В своїх поясненнях Замовник повідомив що, 15.03.2019 протоколом №14 засідання тендерного комітету прийнято рішення про відміну торгів відповідно до ч.1 ст.31 Закону.
Період усунення порушень:
22.03.2019 10:33 - 06.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2019 10:33
Запити/Пояснення
Номер:
e2610092487b4a379c8bc7f286f8eeab
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2019 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-20-001502-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Трамвай» (далі – Замовник) при проведені процедури закупівлі UA-2019-02-20-001502-b очікуваною вартістю 4 250 000,00 грн. на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону, наслідком чого є порушення терміну проведення процедури закупівлі (менше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій), так як очікувана вартість закупівлі на 20.02.2019 перевищує суму еквівалентну – 133 тис.євро? (курс валюти НБУ 30,689470 х 133000 = 4 081 699,51 грн.)
2. Чому Замовником розпочато процедуру закупівлі UA-2019-02-20-001502-b очікуваною вартістю 4 250 000,00 грн. без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO плану закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.