• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів, (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту «Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану старого русла річки Оріль на території Царичанського та Петриківського районів Дніпропетровської області - капітальний ремонт»

Завершена

98 202 844.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490 000.00 UAH
Номер: a56f5dccfcfd49dbbb2bacdd994a97ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-21-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.03.2019 10:40 - 17.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2019 № 81 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 20.03.2019 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2019-01-30-000471-c 30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, pinchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноважених осіб регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області (далі – Замовник) від 13.02.2019 № 14, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Гранд-Строй-Альянс» (далі – ТОВ «Гранд-Строй-Альянс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Фастгідроресурс», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженими особами від 22.02.2019 № 16 та від 25.02.2019 № 18, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.03.2019 № 2019/1, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того за результатами аналізу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу про надання переможцем торгів, протягом одного робочого дня у разі зміни стартової ціни проведеного аукціону розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу цінову пропозицію, а також усі документи та додатки, у яких буде зазначена нова цінова пропозиція для узгодження та укладання договору. У разі невиконання цієї вимоги, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця. Згідно з нормами статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де, зокрема, зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, повинен у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону. Отже, ненадання переможцем торгів остаточної цінової пропозиції, а також усіх документів та додатків, у яких буде зазначена нова цінова пропозиція, за результатами аукціону не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. Крім цього Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив не весь Договір (відсутні стор. 7 Договору, стор. 2 Додатку 1 до Договору, стор. 2 Додатку 1а до Договору, Додаток 2 до Договору), чим порушено частину першу статті 10 Закону. Також, Замовник 18.03.2019 оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору та повну версію Договору з усіма додатками (від 14.03.2019), чим порушено частину першу статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 10.04.2019 21:59 - 25.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2019 21:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протокольне рішення №30 від 12.04.2019
Дата публікації звіту: 12.04.2019 10:24