-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Цукор і супутня продукція (Цукор білий кристалічний ваговий)
Завершена
264 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c75bded8e32443f99e71ec6db562ab28
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-08-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2020 00:00
Період моніторингу:
08.07.2020 09:18 - 30.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2020 №41
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 08.07.2020 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-02-28-000253-a 28.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства щодо оприлюднення інформації встановлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній до 19.04.2020, далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Ніжинської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір від від 13.03.2019 № 173 (далі – Договір), укладений між Замовником та Акціонерним товариством «БАЗИС» (далі – АТ «БАЗИС»), пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), яке оприлюднено в електронній системі закупівель 13.07.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення, у пункті 13 якого зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену частиною другою статті 35 Закону.
При цьому, в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Крім того встановлено, що Замовником в порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490 не заповнено обов’язкове поле повідомлення про внесення змін до договору, а саме: пункт 14 «Сума договору після внесення змін» та пункт 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін».
За результатами аналізу питання дотримання законодавства щодо оприлюднення інформації встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.03.2019 оприлюднено Договір від 13.03.2019 № 173 укладений з АТ «БАЗИС», строком дії до 31.12.2019 (п. 6.3 Договору) на суму 264000,00 гривень. Додатковою угодою від 23.10.2019 № 788 зменшено суму договору на 50000,00 гривень.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства щодо оприлюднення інформації встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про надання пояснень щодо стану виконання Договору, укладеного з АТ «БАЗИС», Замовник 13.07.2020 надав пояснення, що фактична сума Договору становить 214000,00 гривень.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником станом на 15.07.2020 не оприлюднено звіт про виконання Договору, чим порушено вимогу визначену абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
15.07.2020 16:42 - 30.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2020 16:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- documentsForm: Ні
Опис:
Протоколи про адміністративне правопорушення від 31.07.2020 №25/72/2020-пр, від 31.07.2020 №25/73/2020-пр
Дата публікації:
03.08.2020 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
936192939f9c4cab99b6a8f778e1e609
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2020 09:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Цукор білий кристалічний ваговий», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2019-02-28-000253-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 13.03.2019 № 173 (в частині розрахунків та поставки товару), укладеного з акціонерним товариством «БАЗИС».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
95ab28428d33446ba0791e6ba1696f4c
Назва:
Почснення на запит.
Дата опублікування:
13.07.2020 10:19
Опис:
Надаємо інформацію щодо виконання договору від 13.03.2019 року №173 укладеного між АТ "Базис" та Управлінням освіти Ніжинської міської ради.
Договір заключено на суму 264 000,00 гр.(Двісті шістдесят чотири тисячі грн. 00коп.) з кількістю цукру 20 000кг.
23.10.2019 року було підписано додаткову угоду про зменшення суми договору на 50 000,00 грн.(П'ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Відповідно фактична сума договору становить 214 000 грн. 00коп. (Двісті чотирнадцять тисяч грн. 00 коп.).