-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (рис, вівсяні пластівці, борошно, крупи)
Завершена
271 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
Номер:
08b265baa3bb4fbd8fe87d90b94464c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-18-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2019 00:00
Період моніторингу:
18.02.2019 16:37 - 13.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2019 № 11
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 18.02.2019 року № 11
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-01-31-000016-b від 31.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 10 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Нижньо-Станівецького психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник) від 30 січня 2019 року.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в тендерній документації Замовника не зазначено термін, з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, що порушує вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону.
Також, в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація не містить інформації про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Період усунення порушень:
19.02.2019 17:47 - 06.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2019 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В ході розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2019-02-18-000018 щодо виявлених порушень в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї щодо проведення процедури відкритих торгів оголошення № UA-2019-01-31-000016-b, предмет закупівлі ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, повідомляємо наступне:
У зв’язку з тим, що дата початку моніторингу: 18 лютого 2019, а дата кінцевиого строку подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 у 09:00 години, початок аукціону: 18 лютого 2019 12:44 та Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 13:05, замовник не має технічної можливості щодо усунення встановленого органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства в частині складання тендерної документації шляхом внесення змін до неї.
Також за результатами вивчення Констатуючої частина моніторингу, зокрема:
- відсутності в Тендерній документації інформації про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля та не зазначення терміну, з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, встановлено наступне:
Положенням п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація повинна містити: строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що згідно п. 2 Додатку № 4 до Тендерної пропозиції (форма комерційної пропозиції) встановлено, що учасник який надає форму «Комерційна пропозиція» погоджується дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
Положенням п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Однак згідно ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», чітко не зазначена, що Замовник повинен вимагати від учасника документи, які підтверджують що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, зазначена вимога має стверджуюче підстави.
Наголошуємо, що згідно Додатку № 1 до Тендерної документації передбачено Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі та особливі вимоги, п. 5 Додатку № 1 до ТД передбачено, що кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку (декларація виробника або інш.). На думку замовника підтвердження якості та безпеки, передбачає вжиття заходів із захисту довкілля.
Також за у зв’язку з розкриттям тендерних пропозицій, відповідно до ст. 28 Закону Замовником здійснено розгляд пропозицій учасників на відповідність вимог, за результатами якого встановлено, що учасник з найнижчою ціною ФОП Гаврилюк З.І. надав довідку щодо вжиття заходів довкілля.
Таким чином, Замовник вважає за доцільним визнати зазначені під час моніторингу встановлені часткові невідповідності вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не суттєвими, та такими, що не впливають на проведення відповідно до ст.2 Закону, процедури відкритих торгів з дотримання вимог ст. 16 та ст. 17 Закону.
Однак в подальшому зобов’язується виправити вищезазначені недоліки, на підставі викладного повідомляємо, що за результатами розпочатого моніторингу, Замовником взято до уваги зазначені зауваження та порушення на підставі яких прийнято рішення про внесення змін до Тендерної документації оприлюднених процедур відкритих торгів нашою установою.
Заздалегідь вдячні за поради та допомоги, щодо дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
20.02.2019 13:34