• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливна деревина

Торги відмінено

1 502 095.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 510.48 UAH
Номер: dfd8c50d026a451cafc864a0c772955c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-11-000201
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 11.03.2019 12:21 - 02.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2019 № 15 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 березня 2019 року №15 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2019-03-04-002235-a від 04.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, абзацу другого пункту 1 розділу II наказу Мінекономрозвитку № 454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів Чудейської сільської ради (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.03.2019 року. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником в інформації про предмет закупівлі, опублікованій в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-03-04-002235-a, зазначено предмет закупівлі товарів (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) за показником п’ятої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі – Національний класифікатор), чим не дотримано вимоги абзацу другого пункту 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – наказ Мінекономрозвитку №454), відповідно до якого предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Національного класифікатора. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 5.4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не міститься вимога щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону. Крім цього, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення частини третьої статті 17 Закону, Замовником у пункті 5.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено надання переможцем інформації про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону у вигляді довідок виданих уповноваженими органами або довідок довільної форми. При цьому, відповідно до частини третьої статті 17 Закону для переможця процедури закупівлі відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 цієї статті має документально підтверджуватися згідно із законодавством, а не в довільній формі.
Період усунення порушень: 12.03.2019 15:42 - 27.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2019 15:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЧУДЕЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ, ВІДМІНИТИ ТЕНДЕРНУ ЗАКУПІВЛЮ НА ПІДСТАВІ Ч 1 СТ. 31 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" У РАЗІ НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ, ЩО ВИНИКЛИ ЧЕРЕЗ ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕНЯ ЗАКОНОДАВСТВА З ПИТАНЬ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ДОАЄТЬСЯ.
Дата публікації звіту: 13.03.2019 18:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: -
Дата публікації: 18.03.2019 10:45