-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Завершена
3 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер:
45d8479e8a3545b5a1c64c415363b5e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-24-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2020 00:00
Період моніторингу:
24.01.2020 17:32 - 15.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.01.2020 № 14
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-02-01-004073-b 01.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону, через перевищення триденного терміну оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю
«АСАП ДЕМО» (далі – ТОВ «АСАП ДЕМО»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.02.2019, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.02.2019 б/н (далі – протокол розгляду тендерних пропозицій), повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2019, договір поставки від 13.03.2019 № 32-29/1 (далі – Договір), додаткову угоду № 1 від 28.03.2019 до Договору, додаткову угоду № 2 від 20.09.2019 до Договору, пояснення Замовника на запити Держаудитслужби надані через електронну систему закупівель від 31.01.2020 та від 07.02.2020.
За результатом моніторингу установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовник визначив ТОВ «АСАП ДЕМО» переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір на суму 3 634 260 грн терміном дії до 31.12.2019 року.
На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо причин неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу додаткової угоди № 1 до Договору, Замовник 07.02.2020 зазначив, що причиною неоприлюднення є технічні проблеми у роботі електронного майданчика.
Поряд з цим, Замовник на вебпорталі Уповноваженого органу 07.02.2020 оприлюднив додаткову угоду № 1 від 28.03.2019 до Договору, чим порушив вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону, через перевищення триденного терміну оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору.
Період усунення порушень:
14.02.2020 12:51 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2020 12:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Оприлюднивши 07.02.2020 додаткову угоду № 1 до Договору, Замовник здійснив заходи щодо усунення порушення щодо неоприлюднення внесених змін до договору.
Дата публікації звіту:
19.02.2020 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
3f7af4c5b5f841e89e9f63d7a331f725
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2020 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання, очікуваною вартістю
3 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-02-01-004073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 13.03.2019 № 32-29/1, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО» .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
45a82b9808a8486d85b8b0fe51d4773b
Назва:
На запит
Дата опублікування:
31.01.2020 14:50
Опис:
У зв’язку із значною кількістю надходження запитів щодо надання інформації стосовно проведених закупівель ПАТ «НСТУ» та проведення значної поточної роботи просимо відтермінувати термін надання відповіді до 6 лютого 2020 року. Дякуємо за розуміння
Номер:
ec21e580001b416ca5a2bb838ebf3b00
Назва:
На запит
Дата опублікування:
03.02.2020 15:30
Опис:
Станом на 31.12.2019року договір № 32-29/1 від 13.03.2019, укладений з ТОВ "АСАП ДЕМО", оплачений в обсязі 3 054 176,00 грн.
Номер:
72503cbdf23644d192ea605b1a2edb93
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2020 10:49
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання, очікуваною вартістю 3 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-02-01-004073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 просимо надати інформацію щодо змісту додаткової угоди № 1 до договору від 13.03.2019 № 32-29/1, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО», та причини її неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
2cc23b98cecf48738daa831788d5b17d
Назва:
На запит
Дата опублікування:
07.02.2020 16:55
Опис:
інформація щодо змісту додаткової угоди № 1 до договору від 13.03.2019 № 32-29/1, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО» - заміна комплектуючих
причини її неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу - технічні проблеми у роботі електронного майданчика