-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи 2 Лоти (Лот №1 Буряк, морква Лот №2 Цибуля, капуста свіжа, капуста свіжа молода, помідори свіжі, огірки свіжі, банани, ківі, лимони, апельсини, мандарини, яблука, виноград)
Завершена
246 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 168.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 168.00 UAH
Номер:
60cfb2806cdc4242960668f2fcec4147
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2019 00:00
Період моніторингу:
09.08.2019 16:11 - 04.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.08.2019 №132
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 09.08.2019 № 132
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-29-002388-b 29.01.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17, частини 2 статті 22, статті 25 та 28 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності наданої тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні договорів закупівлі установлено порушення частини 4 статті 36, частини 7 статті 2 та частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Бориславська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ст» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерні пропозиції Фермерського господарства Ревера В.Г. (далі – ФГ Ревера, Лот 1), Товариства з обмеженою відповідальністю «Овочі-фрукти» (далі – ТОВ «Овочі-фрукти», Лот 2), протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.02.2019, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2019, договір на постачання продуктів харчування від 13.02.2019 № 13/02 (далі – договір № 13/02), договір про закупівлю товарів за державні кошти від 13.02.2019 № 14/02 (далі – договір № 14/02), пояснення Замовника, розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу.
За результатами проведеного моніторингу по Лоту 1 та по Лоту 2 встановлено, що на порушення частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації (Додаток 4 «Форма «Цінова пропозиція») Замовник встановив вимогу про надання роз’яснення щодо розрахунку ціни пропозиції учасником процедури закупівлі.
Згідно з нормами статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів.
Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону Замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Отже, вимоги встановлені Замовником у тендерній документації, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону.
Також моніторингом по Лоту 1 та по Лоту 2 встановлено, що у формі «Цінова пропозиція» тендерної документації Замовника містилася вимога щодо заповнення даних про прізвище, ім’я, по-батькові посадової особи учасника, яку призначено ним відповідальною за проведення процедури закупівлі, контактні телефони, е-mail.
Однак, учасником торгів ФГ Ревера В.Г. (Лот 1) дане поле у формі «Цінова пропозиція» не було заповнено.
Аналогічно, учасником ТОВ «Овочі-фрукти» (Лот 2) у формі «Цінова пропозиція» не було заповнено всю інформацію, а саме відсутня інформація щодо контактних телефонів, е-mail.
Отже, на порушення частини 4 статті 30 Закону, Замовником не відхилено пропозиції учасників переможців торгів ФГ Ревера В.Г. (по Лоту 1) та ТОВ «Овочі-фрукти» (по Лоту 2), яка не відповідала умовам тендерної документації, а визначено даних учасників переможцями торгів та укладено з ними договори на постачання продуктів харчування від 13.02.2019 №13/02 на суму 33 288,00 грн та №14/02 на суму 205 745,00 грн відповідно.
Крім цього, за результатами моніторингу по Лоту 1 та по Лоту 2 встановлено, що у пункті 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника міститься вимога про надання учасниками процедури закупівлі документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону.
Зокрема, учасник для підтвердження наявності матеріально-технічної бази повинен надати інформацію про наявність належного автотранспорту для реалізації товару (не менше 3 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу, дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції, що дійсний на кінцевий термін подання. Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, подаються копії договорів оренди (лізингу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку. У разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів то подаються копії договорів про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладеного згідно з вимогами чинного законодавства, копія довідки або витягу ЄДРПОУ перевізника (для юридичних осіб), копія довідки Головного управління статистики щодо перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців).
Учасником ФГ Ревера В.Г. (Лот 1), відповідно до наданої довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів, на дві одиниці автотранспортних засобів (ЗІЛ-ММЗ-554, УАЗ-452) не надано підтвердження їх права власності (копії договорів оренди (лізингу), технічних паспортів на автомобільну техніку), свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та копії угоди із спеціалізованим підприємством щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортних засобів.
Аналогічно, учасником ТОВ «Овочі-фрукти» (по Лоту 2) відповідно до наданої довідки про наявність автотранспортних засобів не надано копії угоди із спеціалізованим підприємством щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортних засобів (VOLKSWAGEN BB4591BB, MERCEDES-BENZ SPRINTER BC4941EH, MERCEDES-BENZ SPRINTER BC2024CO). Укладений договір про надання послуг від 25.01.2019 №28 між Держаною установою «Львівський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» та ТОВ «Овочі-фрукти» та додана специфікація (завантажені в електронній систему закупівлі) щодо проведення дезінфекції транспортних засобів не містять інформації про транспортні засоби (реєстраційний номер), на яких проведена дезінфекція.
Крім цього, учасником ТОВ «Овочі-фрукти» не надано свідоцтва про реєстрацію на транспортний засіб марки MERCEDES-BENZ SPRINTER BC2024CO.
Отже Замовником на порушення вимог частини 1 статті 30 Закону тендерні пропозиції ФГ Ревера В.Г (Лоту 1) та ТОВ «Овочі-фрукти» (Лоту 2) не відхилено, а визначено даних учасників переможцями та укладено з ними договір на постачання продуктів харчування від 13.02.2019 №13/02 та №14/02.
Також проведеним моніторингом по Лоту 1 встановлено, що в пункті 2 додатку 1 тендерної документації Замовника міститься вимога про надання учасниками процедури закупівлі відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. На підтвердження надати копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі).
Учасником ФГ Ревера В.Г. (Лот 1) не надано відомостей про працівників (водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів), якими буде здійснюватися перевезення товару на дві одиниці транспортних засобів, а також не надано копії особистих медичних книжок.
Отже Замовником на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону тендерну пропозицію ФГ Ревера В.Г. не відхилено, а визначено даного учасника переможцем та укладено з ним договір на постачання продуктів харчування від 13.02.2019 №13/02 на 33 288,00 гривень.
Проведеним моніторингом по Лоту 1 встановлено, що в недотримання вимог частини 4 статті 36 Закону умови укладеного договору на постачання продуктів харчування з ФГ Ревера В.Г. від 13.02.2019 №13/02 не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерній документації (проекту договору) Замовника.
Так, в пункті 1 розділу 1 «Предмет договору» укладеного договору відсутнє посилання на класифікатор предмета закупівлі, як зазначено в проекті договору (Додаток 5 тендерної документації).
В укладеному договорі відсутній розділ 2 «Якість товару» в частині зобов’язань учасника щодо заміни неякісного поставленого товару, як зазначено в проекті договору (Додаток 5 тендерної документації).
Також, назви розділів та пункти укладеного договору не відповідають проекту договору, що міститься у тендерній документації та пропозиції учасника.
Так, у проекті договору тендерної документації у пункті 3.3. та 3.4. розділу 3 «Ціна та загальна вартість товару» визначено, що в ціну товару включено витрати на транспортування, а також вартість упаковки та ціна на товар не може змінюватись протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору.
Однак, в укладеному договорі №13/02 у пункті 2.4 розділі 2 «Сума договору та ціна» зазначено, що ціна на товари не повинна перевищувати рівень середньо роздрібних цін на продовольчі товари згідно з даними Головного управління статистики в Львівській області. Збільшення ціни не повинно перевищувати 10% у разі коливання ціни на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Крім цього, в укладеному договорі у розділі 7 «Відповідальність сторін» відсутня вимога щодо дострокового одностороннього розірвання договору у разі невиконання, чи неналежного виконання зобов'язань, який визначений в проекті договору тендерної документації та пропозиції учасника.
Також, в укладеному договорі у розділі «Інші умови» відсутні вимоги, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі та випадки незмінності істотних умов договору про закупівлю відповідно до частини 4 статті 36 Закону, які встановлені в проекті договору тендерної документації та пропозиції учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
Частиною 7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Згідно з частиною 2 статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій учасниками торгів визначено 13.02.2019 об 17:00 год.
Однак, в договорі №13/02, що укладений Замовником за результатами закупівлі по Лоту 1 із переможцем ФГ Ревера В.Г., який оприлюднений в електронній системі закупівель 13.03.2019, зазначено дату укладання - 13.02.2019 (повідомлення про намір укласти договір Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 26.02.2019 о 16:57 год).
Аналогічно, в договорі, що укладений Замовником за результатами закупівлі по Лоту 2 із ТОВ «Овочі-фрукти» №14/02, який оприлюднений в електронній системі закупівель 13.03.2019 зазначено дату укладання - 13.02.2019 (Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 26.02.2019 о 16:57 год).
Отже, на порушення вимог частини 7 статті 2 та частини 2 статті 32 Закону Замовником договори з переможцями ФГ Ревера В.Г. (Лот 1) №13/02 та ТОВ «Овочі-фрукти» (Лот 2) №14/02 укладено датою кінцевого строку подання тендерної пропозицій учасниками торгів (13.02.2019) та раніше, ніж прийнято рішення Замовника про намір укласти договір з вказаними переможцями торгів (повідомлення про намір укласти договір 26.02.2019).
Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 37 Закону договори про закупівлю, укладені Замовником з ФГ Ревера В.Г. (Лот 1) та ТОВ «Овочі-фрукти» (Лот 2), є нікчемними у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
27.08.2019 17:35 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2019 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником усунуто порушення та розірвано договори.
Дата публікації звіту:
30.08.2019 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
d03e271463e147f5b75f9e9b38b1a262
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2019 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи 2 Лоти (Лот №1 Буряк, морква Лот №2 Цибуля, капуста свіжа, капуста свіжа молода, помідори свіжі, огірки свіжі, банани, ківі, лимони, апельсини, мандарини, яблука, виноград) (ID: UA-2019-01-29-002388-b), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
По Лоту 1 та по Лоту 2. В пункті 3.3 розділу 3 тендерної документації вказано інформацію про те, що даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на Лоти (частини).
Разом з тим в пункті 4.2. та 4.3. розділу 1 тендерної документації зазначено, що даною тендерною документацією передбачено поділ предмета закупівлі на 2 Лоти (частини), вказано місце, обсяг поставки товарів. Лот №1 Буряк, морква. Лот №2 Цибуля, капуста свіжа, капуста свіжа молода, помідори свіжі, огірки свіжі, банани, ківі, лимони, апельсини, мандарини, яблука, виноград.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чому інформація в пункті 3.3 розділу 3 тендерної документації не відповідає в інформації, зазначеній в пункті 4.2. та 4.3. розділу 1 тендерної документації?
По Лоту 1. Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону та тендерної документації, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону.
Однак, умови укладеного договору на постачання продуктів харчування Фермерським господарством Ревера В.Г від 13.02.2019 №13/02 (далі – ФГ Ревера В.Г., договір №13/02) не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерній документації (проекту договору) Замовника.
Зокрема, в пункті 1 розділу 1. Предмет договору укладеного договору, відсутнє посилання на класифікатор предмета закупівлі.
В укладеному договорі відсутній розділ 2 Якість товару в частині зобов’язань учасника щодо заміни неякісного поставленого товару за свій рахунок протягом 1 дня з дати отримання повідомлення.
Також, назви розділів та пункти договору не відповідають тендерній документації (проекту договору) та пропозиції учасника. Так, у проекті договору тендерної документації пункті 3.3. та 3.4. розділу 3. Ціна та загальна вартість товару визначено, що в ціну товару включено витрати на транспортування, а також вартість упаковки та ціна на товар не може змінюватись протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору.
Однак, в укладеному договорі №13/02 у пункті 2.4 розділі 2 Сума договору та ціна зазначено, що ціна на товари не повинна перевищувати рівень середньо роздрібних цін на продовольчі товари згідно даними Головного управління статистики в Львівській області. Збільшення ціни не повинно перевищувати 10% у разі коливання ціни на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Крім цього, в укладеному договорі №13/02 у розділу 7 Відповідальність сторін, відсутня вимога щодо дострокового одностороннього розірвання Договору у разі невиконання, чи не належного виконання зобов'язань.
Також в укладеному договорі №13/02 у розділі Інші умови відсутні вимоги, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі та випадки незмінності істотних умов договору про закупівлю відповідно до ч.4 ст.36 Закону.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
2. Чому Вами укладено договір на постачання продуктів харчування №13/02 з учасником-переможцем ФГ Ревер В.Г. з умовами договору які не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури?
По Лоту 1 та по Лоту 2. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно з інформацією, розміщеною в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» кінцевий строк подання тендерних пропозицій учасниками торгів визначено 13.02.2019 об 17:00 год.
За результатами аукціону, переможцем торгів визначено ФГ Ревер В.Г. з остаточною ціновою пропозицією 33 288,0 грн. Замовником 26.02.2019 о 16:57 год в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Однак, договір закупівлі №13/02 із ФГ Ревер В.Г. укладено 13.02.2019, і оприлюднено в електронній системі закупівель 13.03.2019.
Отже, договір укладено в кінцевий строк подання тендерної пропозицій учасниками торгів (13.02.2019) та раніше ніж прийнято рішення Замовника про намір укласти договір з переможцем торгів ФГ Ревер В.Г. (повідомлення про намір укласти договір 26.02.2019).
Аналогічно, по Лоту 2 за результатами аукціону, переможцем торгів визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Овочі-фрукти» (далі – ТОВ «Овочі-фрукти») з остаточною ціновою пропозицією 205 745,00 грн. Замовником 26.02.2019 о 16:57 год. в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Однак, договір закупівлі №14/02 із ТОВ «Овочі-фрукти» укладено 13.02.2019, і його оприлюднено 13.03.2019 в електронній системі закупівель.
Отже, договір укладено в кінцевий строк подання тендерної пропозицій учасниками торгів (13.02.2019) та раніше ніж прийнято рішення Замовника про намір укласти договір з переможцем торгів ТОВ «Овочі-фрукти» (повідомлення про намір укласти договір 26.02.2019).
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
3. Чому Замовником укладено договір на постачання продуктів харчування від 13.02.2019 №13/02 з ФГ Ревер В.Г. та 13.02.2019 №14/02 з ТОВ «Овочі-фрукти», раніше ніж прийнято таке рішення тендерним комітетом про намір укласти договір?
По Лоту 1 та по Лоту 2. Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації Замовника міститься вимога про надання учасниками процедури закупівлі документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно до ст.16 Закону.
Зокрема, учасник для підтвердження наявності матеріально-технічної бази повинен надати довідку в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність належного автотранспорту для реалізації товару (не менше 3 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. А також дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції, що дійсний на кінцевий термін подання. Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: копією документа що підтверджує право власності на автотранспортний засіб, а саме копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, то подаються копії договорів оренди (лізингу) на запропоновану автомобільну техніку та додатково на вимогу замовника може підтверджуватися дана інформація копіями технічних паспортів на автомобільну техніку; у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів то подаються копії договорів, про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладеного згідно з вимогами чинного законодавства, копія довідки або витягу ЄДРПОУ перевізника (для юридичних осіб), копія довідки Головного управління статистики щодо перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців).
Учасником ФГ Ревер В.Г. надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів у якій вказано про наявність трьох одиниць автотранспортних засобів (ЗІЛ-ММЗ-554, ГАЗ 2705-415, УАЗ-452), проте не зазначено їх реєстраційних номерів та виду (типу) кузову. Також на дві одиниці автотранспортних засобів (ЗІЛ-ММЗ-554, УАЗ-452) не надано підтвердження їх права власності (копії договорів оренди (лізингу), технічних паспортів на автомобільну техніку)), свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та копії угоди із спеціалізованим підприємством щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортних засобів.
Аналогічно, Учасником ТОВ «Овочі-фрукти» по лоту №2 надано довідку про наявність трьох одиниць автотранспортних засобів (VOLKSWAGEN BB4591BB, MERCEDES-BENZ SPRINTER BC4941EH, MERCEDES-BENZ SPRINTER BC2024CO) на які не надано копії угоди із спеціалізованим підприємством щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортних засобів. Укладений договір про надання послуг від 25.01.2019 №28 між Держаною установою «Львівський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» та ТОВ «Овочі-фрукти» та додана специфікація (завантажені в електронній систему закупівлі) щодо проведення дезінфекції транспортних засобів не містять інформації про транспортні засоби (реєстраційний номер) на яких проведена дезінфекція.
Крім цього, учасником ТОВ «Овочі-фрукти» завантажено в електрону систему договір позички від 27.04.2017 укладений з фізичною особою Ткачишиним М.Б. на транспортний засіб марки MERCEDES-BENZ SPRINTER BC2024CO. При цьому, на підтвердження права власності учасником завантажено свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на інший транспортний засіб MERCEDES-BENZ SPRINTER реєстраційний номер BC0695НЕ, власником якого є фізична особа Ткачишин М.Б.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
4. З яких підстав тендерна пропозиція ФГ Ревер В.Г та ТОВ «Овочі-фрукти» не відхилена, відповідно до частини 1 статті 30 Закону, а визначено даних учасників переможцями та укладено з ними договір на постачання продуктів харчування від 13.02.2019 №13/02 та №14/02??
По Лоту 1 та по Лоту 2. Пунктом 2 додатку 1 тендерної документації Замовника міститься вимога про надання учасниками процедури закупівлі відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. На підтвердження надати копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі).
Учасником ФГ Ревер В.Г. (Лоту 1) надано довідку про наявність працівників у якій вказано, що постачання товару здійснює водій-експедитор Герич Василь Ярославович та завантажив у складі тендерної документації його медичну книжку. У довідці про наявність належного автотранспорту для реалізації товару учасником було зазначено три одиниці автотранспортних засобів.
Аналогічно, Учасником ТОВ «Овочі-фрукти» (Лоту 2) надано довідку про наявність п’яти працівників. А також надано три медичні книжки працівників, із яких один є водієм-експедитором (Вереснюк Т.М.), директора товариства – Мельничок І.Т. Крім цього, на одного працівника надана медична книжка (Ткачишин М.Б. - водій), якого згідно наданої довідки про наявність працівників не внесено до списку працівників даного товариства.
5. З яких підстав тендерна пропозиція ФГ Ревер В.Г. та ТОВ «Овочі-фрукти» не відхилена, відповідно до частини 4 статті 30 Закону, а визначено даних учасників переможцями та укладено з ними договір на постачання продуктів харчування від 13.02.2019 №13/02 та №14/02?
По Лоту 1 та по Лоту 2. У формі «Цінова пропозиція» тендерної документації Замовника містилася вимога щодо заповнення даних про прізвище, ім’я, по-батькові посадової особи учасника, яку призначено ним відповідальною за проведення процедури закупівлі, контактні телефони (бажано вказати мобільний телефон), е-mail.
Однак, учасником торгів ФГ Ревера В.Г. (Лот 1) дане поле у формі «Цінова пропозиція» не було заповнено.
Аналогічно, учасником торгів ТОВ «Овочі-фрукти» (Лот 2) дане поле у формі «Цінова пропозиція» не було заповнено вся інформація, а саме відсутня інформація щодо контактних телефонів (бажано вказати мобільний телефон), е-mail.
6. З яких підстав тендерна пропозиція ФГ Ревер В.Г. та ТОВ «Овочі-фрукти» не відхилена, відповідно до частини 4 статті 30 Закону, а визначено даних учасників переможцями торгів та укладено з ними договір на постачання продуктів харчування від 13.02.2019 №13/02 та №14/02?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
В.о. начальника Володимир Воїнський
Номер:
ee770e3667604482bbdb242bbda88711
Назва:
Щодо відповіді по запиту
Дата опублікування:
22.08.2019 17:38
Опис:
Тендерним комітетом замовника проведено повторний розгляд тендерної пропозиції учасників Фермерське господарство Ревера В.Г. ТОВ "Овочі-фрукти" по Лотах № 1 та № 2 «03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи 2 Лоти (Лот №1 Буряк, морква Лот №2 Цибуля, капуста свіжа, капуста свіжа молода, помідори свіжі, огірки свіжі, банани, ківі, лимони, апельсини, мандарини, яблука, виноград)». В результаті розгляду встановлено, що пропозиції Учасників дійсно не відповідають вимогам тендерної документації, в частині вимог щодо кваліфікаційних критеріїв.
Відтак, задля усунення порушення, що виникли під час проведення закупівлі «03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи 2 Лоти (Лот №1 Буряк, морква Лот №2 Цибуля, капуста свіжа, капуста свіжа молода, помідори свіжі, огірки свіжі, банани, ківі, лимони, апельсини, мандарини, яблука, виноград)», № UA-2019-01-29-002388-b тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору №13/02 від 13.02.2019 р. укладеного з Фермерське господарство Ревера В.Г. та договору №14/02 укладеного з ТОВ "Овочі-фрукти".
Нами вжито заходів щодо усунення порушення, а саме надіслано звернення до постачальника з пропозицією розірвати вищевказаний договір. Після підписання відповідної додаткової угоди про розірвання договору, Вас буде повідомлено належним чином .
У майбутньому Замовником буде враховані Ваші зауваження під час проведення торгів.