• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

сир кисломолочний свіжий 9%

Завершена

242 686.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 213.43 UAH
Номер: a50942971c92467ba865f541e4efe047
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-04-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 07.10.2019 11:52 - 30.10.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.10.2019 №167 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2019 № 167 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-29-004404-b 29.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону та інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 1 та 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановленні порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, пунктом 7 статті 10 Закону «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Монастироцький психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.01.2019 № 2, пропозицію Фізичної особи підприємця Гадади Степана Васильовича (далі – ФОП Гадада С.В.), повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2019, договір про закупівлю товарів від 06.03.2019 №26 та додаткові угоди № 1,2 ,4 від 05.04.2019, від 15.05.2019 та від 05.09.2019. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 3 Додатку №2, що є невід’ємною частиною тендерної документації, для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії документів, які засвідчують безпечність та якість харчових продуктів відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97. Всі документи мають бути чинними на дату розкриття. Однак, ФОП «Гадада С.В» в недотримання пункту 3 Додатку №2 та пункту 7 частини 1 Розділу III тендерної документації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції надано фотокопію документа (файл сертифікат. PDF) від січня 2019 року, який неможливо прочитати та, відповідно, отримати інформацію про якість та безпечність харчових продуктів. Крім того, документ протермінований відносно дати розкриття пропозиції. Крім того, в недотримання пункту 6 Додатку № 2 тендерної документації, у складі пропозиції ФОП «Гадада С.В» не надано документального підтвердження щодо забезпечення водія або осіб, які супроводжують продукти в дорозі, санітарним одягом. Однак, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Гадада С.В», яка не відповідала умовам тендерної документації, а укладено договір від 06.03.2019 №26 на суму 78285 гривень. Також, в недотримання вимог пункту 1 та 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579. Зокрема, в частині заповнення п.16 «Форми звіту про виконання договору закупівлі» у формі «Про внесення змін до договору» у пункті 13 «Номер додаткової угоди» не зазначені номери укладених додаткових угод.
Період усунення порушень: 25.10.2019 10:45 - 08.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2019 10:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу Західним офісом Держаудитслужби у закупівлі UA-2019-01-29-004404-b, у відповідності до абз.2 ч.8 ст.7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник КЗ ЛОР «Монастироцький психоневрологічний інтернат» (далі-Замовник) повідомляє про неможливість усунути порушення, що було встановлено у висновку від 25.10.2019 р. щодо «недотримання вимог пункту 1 та 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579. Зокрема, в частині заповнення п.16 «Форми звіту про виконання договору закупівлі» у формі «Про внесення змін до договору» у пункті 13 «Номер додаткової угоди» не зазначені номери укладених додаткових угод», оскільки у Замовника відсутня технічна можливість виправити цю формальну помилку, що викликана людським фактором, та вказати відсутні номери додаткових угод, що вже були підписані та опубліковані раніше. Проте, звертаємо увагу, що в опублікованих сканкопіях додаткових угод присутня нумерація останніх. Натомість, Замовник повідомляє контролюючий орган, що членам тендерного комітету було проведено роз’яснювальні заходи щодо належного заповнення форм документів у сфері публічних закупівель та в подальшому такі технічні недоліки будуть не допущені. Також, Замовник КЗ ЛОР «Монастироцький психоневрологічний інтернат» (далі-Замовник) не погоджується із висновком органу державного фінансового контролю від 25.10.2019 року щодо правомірності прийнятого рішення про визначення переможця торгів та повідомляє про неможливість усунення виявлених у висновку порушень, оскільки при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ФОП Гадади С.В. Замовник діяв в межах Закону та у Замовника не було законних підстав для відхилення останнього відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція учасника відповідала умовам тендерної документації. За результатами моніторингу встановлено, що «ФОП «Гадада С.В» в недотримання пункту 3 Додатку №2 та пункту 7 частини 1 Розділу III тендерної документації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції надано фотокопію документа (файл сертифікат. PDF) від січня 2019 року, який неможливо прочитати та, відповідно, отримати інформацію про якість та безпечність харчових продуктів» та зазначено про те, що «документ протермінований відносно дати розкриття пропозиції». Дані твердження контролюючого органу, по своїй суті, вже є взаємовиключними, адже, якщо з даного файлу можливо було прочитати дату видачі документу, то, відповідно, - останній вже не можна вважати нечитабельним. Повідомляємо, що у замовника не було законних підстав відхилити тендерну пропозицію учаснику через нечітку якість долученого документу, при оцінці тендерної пропозиції учасника, тендерним комітетом даний файл було розглянуто з можливістю прочитати його вміст. Підлягає спростуванню й аргументи контролюючого органу й щодо протермінування вищевказаного документу відносно дати розкриття пропозиції. Адже взагалі факт протермінування документу, як у даному випадку,- декларації виробника (на відміну від, для прикладу, сертифікату якості чи висновку СЕС), неможливо встановити в апріорі, оскільки даний вид документу містить лише дату видачі останнього та термін зберігання по кожній товарній одиниці окремо. Натомість, звертаємо увагу, що Замовником буде в подальшому розглянуто коректність формулювання вимог щодо чинності документів, поданих у складі тендерної пропозиції у зв’язку із врахуванням вищевказаних особливостей тих чи інших документів. У даному ж випадку, у замовника не виникло жодних питань щодо дати видачі документу, оскільки подана декларація датована 29.01.19 р., а пропозиція учасника була завантажена в ЦБД вже 12.02.19р. За результатами моніторингу встановлено, що «в недотримання пункту 6 Додатку № 2 тендерної документації, у складі пропозиції ФОП «Гадада С.В» не надано документального підтвердження щодо забезпечення водія або осіб, які супроводжують продукти в дорозі, санітарним одягом». Натомість, повідомляємо, що Замовник не мав права відхилити пропозицію учасника-переможця згідно вищевказаної підстави, адже тендерною документацією не було передбачено такої вимоги до учасників. Тобто, у пункті 6 Додатку № 2 тендерної документації відсутня вимога щодо документального підтвердження учасниками у складі тендерної пропозиції щодо забезпечення водія або осіб, які супроводжуватимуть продукти в дорозі, санітарним одягом. Замовник, звертається із проханням розглянути інформацію щодо неможливості усунення замовником порушення в порядку, визначеному абз.2 ч.8 ст.7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо про те, що опублікувати інформацію у строки, що передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не мав змоги через те, що нами не було своєчасно виявлено факт проведення моніторингу по даній закупівлі та оприлюднення висновку за результатами моніторингу, що було зумовлено великою кількістю повідомлень у розділі «Сповіщення» на електронному майданчику (людський фактор). Просимо вважати вказану причину достатньо аргументованою та в свою чергу повідомляємо, що як тільки Замовником було виявлено факт проведення моніторингу та висновку по ньому, нами негайно було розглянуто опубліковану інформацію.
Дата публікації звіту: 01.11.2019 14:00