-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з організації спортивного заходу (Лот 1 - Послуги з організації спортивного заходу Міжнародний турніру зі спортивної гімнастики «Ukraine International Cup»; Лот 2 - Послуги з організації спортивного заходу Міжнародні змагання серії Гран-Прі з художньої гімнастики "Кубок Дерюгіної")
Завершена
3 897 772.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 916.91 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 916.91 UAH
Номер:
3205f9bbcb964a36ba4c109181933c65
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-14-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2019 00:00
Період моніторингу:
14.11.2019 16:48 - 06.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2019 № 328
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-02-04-004283-b 04.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців установлено порушення частини 4 статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушеннь у встановленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушеннь (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.02.2019 № 15, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАБЄЦ» (далі – ТОВ «ГАРАБЄЦ») за лотом № 1 та ФОП Гудзь Олександр Іванович за лотом № 2, протоколи засідань тендерного комітету від 22.02.2019 № 41 за лотом № 1 та від 22.02.2019 № 42 за лотом № 2, повідомлення про намір укласти договори, договори від 13.03.2019 № 45 (далі – Договір № 45) за лотом № 1 та від 11.03.2019 № 36 (далі – Договір № 36) за лотом № 2.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник в електронній системі закупівель 13.03.2019 оприлюднив укладений з
ТОВ «ГАРАБЄЦ» за лотом № 1 Договір № 45, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції (у Договорі № 45 відсутні пункти, які є в тендерній пропозиції, зокрема пункти 4.4, 4.5 розділу 4 «Порядок здійснення оплати», 11.2 розділу 11 «Термін дії договору», 12.3, 12.4 розділу 12 «Інші умови договору»), чим порушив частину 4 статті 36 Закону.
Також Замовник в електронній системі закупівель 11.03.2019 оприлюднив укладений з ФОП Гудзь Олександр Іванович за лотом № 2 Договір № 36, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції (у Договорі № 36 відсутні пункти, які є в тендерній пропозиції, зокрема пункти 11.2 розділу 11 «Термін дії договору», 12.3, 12.4 розділу 12 «Інші умови договору»), чим порушив частину 4 статті 36 Закону.
Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Слід зазначити, шо відповідно до установчих документів, які учасники торгів надали у своїх тендерних пропозиціях за лотом № 1,
засновником ТОВ «ГАРАБЄЦ» був Лисько Василь Васильович, а засновником товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛТРЕЙД» - Малиновський Михайло Васильович.
Період усунення порушень:
06.12.2019 00:19 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2019 00:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було розглянуто висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-02-04-004283-b.
Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Згідно з частиною 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У зв’язку з тим, що надання підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону передбачена лише для переможця процедури закупівлі та враховуючи, що відповідно до листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 17.01.2019 №3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» відсутність підстав передбачених: пунктом 3 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://corrupt.informjust.ua; пунктом 8 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://kap.minjust.gov.ua та пунктом 9 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, тому Замовник не встановлював у тендерній документації вимогу щодо підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону оскільки така інформація міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним.
Щодо порушення частини 4 статті 36 Закону, а саме: умови договору від 13.03.2019 № 45 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАБЄЦ» (у Договорі № 45 відсутні пункти, які є в тендерній пропозиції, зокрема пункти 4.4, 4.5 розділу 4 «Порядок здійснення оплати», 11.2 розділу 11 «Термін дії договору», 12.3, 12.4 розділу 12 «Інші умови договору») та умови договору від 11.03.2019 № 36 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ФОП Гудзь Олександр Іванович (у Договорі № 36 відсутні пункти, які є в тендерній пропозиції, зокрема пункти 11.2 розділу 11 «Термін дії договору», 12.3, 12.4 розділу 12 «Інші умови договору»), чим порушив частину 4 статті 36 Закону. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Проаналізувавши дане зауваження, Замовником дійсно було технічно не виявлено не відповідність укладеного договору з ціновою пропозицією, яку подав учасник. Така технічна помилка могла статися у зв’язку з великою завантаженістю та великим обсягом здійснених закупівель, особливо в цей період, оскільки в штаті Замовника не вистачає відповідної кількості працівників. Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 11.12.2019 до договору про закупівлю послуг від 11.03.2019 №36 вищевказані пункти до договору внесені, порушення усунуто.
Дата публікації звіту:
13.12.2019 17:29