• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з організації спортивного заходу (Лот 1 - Послуги з організації спортивного заходу Міжнародний турніру зі спортивної гімнастики «Ukraine International Cup»; Лот 2 - Послуги з організації спортивного заходу Міжнародні змагання серії Гран-Прі з художньої гімнастики "Кубок Дерюгіної")

Завершена

3 897 772.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 916.91 UAH
Номер: 3205f9bbcb964a36ba4c109181933c65
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-14-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.11.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.11.2019 16:48 - 06.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.11.2019 № 328 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 14.11.2019 № 328 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2019-02-04-004283-b 04.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nazarenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців установлено порушення частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушеннь у встановленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушеннь (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.02.2019 № 15, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАБЄЦ» (далі – ТОВ «ГАРАБЄЦ») за лотом № 1 та ФОП Гудзь Олександр Іванович за лотом № 2, протоколи засідань тендерного комітету від 22.02.2019 № 41 за лотом № 1 та від 22.02.2019 № 42 за лотом № 2, повідомлення про намір укласти договори, договори від 13.03.2019 № 45 (далі – Договір № 45) за лотом № 1 та від 11.03.2019 № 36 (далі – Договір № 36) за лотом № 2. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник в електронній системі закупівель 13.03.2019 оприлюднив укладений з ТОВ «ГАРАБЄЦ» за лотом № 1 Договір № 45, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції (у Договорі № 45 відсутні пункти, які є в тендерній пропозиції, зокрема пункти 4.4, 4.5 розділу 4 «Порядок здійснення оплати», 11.2 розділу 11 «Термін дії договору», 12.3, 12.4 розділу 12 «Інші умови договору»), чим порушив частину 4 статті 36 Закону. Також Замовник в електронній системі закупівель 11.03.2019 оприлюднив укладений з ФОП Гудзь Олександр Іванович за лотом № 2 Договір № 36, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції (у Договорі № 36 відсутні пункти, які є в тендерній пропозиції, зокрема пункти 11.2 розділу 11 «Термін дії договору», 12.3, 12.4 розділу 12 «Інші умови договору»), чим порушив частину 4 статті 36 Закону. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Слід зазначити, шо відповідно до установчих документів, які учасники торгів надали у своїх тендерних пропозиціях за лотом № 1, засновником ТОВ «ГАРАБЄЦ» був Лисько Василь Васильович, а засновником товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛТРЕЙД» - Малиновський Михайло Васильович.
Період усунення порушень: 06.12.2019 00:19 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2019 00:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було розглянуто висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-02-04-004283-b. Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Згідно з частиною 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У зв’язку з тим, що надання підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону передбачена лише для переможця процедури закупівлі та враховуючи, що відповідно до листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 17.01.2019 №3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» відсутність підстав передбачених: пунктом 3 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://corrupt.informjust.ua; пунктом 8 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://kap.minjust.gov.ua та пунктом 9 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, тому Замовник не встановлював у тендерній документації вимогу щодо підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону оскільки така інформація міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним. Щодо порушення частини 4 статті 36 Закону, а саме: умови договору від 13.03.2019 № 45 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАБЄЦ» (у Договорі № 45 відсутні пункти, які є в тендерній пропозиції, зокрема пункти 4.4, 4.5 розділу 4 «Порядок здійснення оплати», 11.2 розділу 11 «Термін дії договору», 12.3, 12.4 розділу 12 «Інші умови договору») та умови договору від 11.03.2019 № 36 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ФОП Гудзь Олександр Іванович (у Договорі № 36 відсутні пункти, які є в тендерній пропозиції, зокрема пункти 11.2 розділу 11 «Термін дії договору», 12.3, 12.4 розділу 12 «Інші умови договору»), чим порушив частину 4 статті 36 Закону. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Проаналізувавши дане зауваження, Замовником дійсно було технічно не виявлено не відповідність укладеного договору з ціновою пропозицією, яку подав учасник. Така технічна помилка могла статися у зв’язку з великою завантаженістю та великим обсягом здійснених закупівель, особливо в цей період, оскільки в штаті Замовника не вистачає відповідної кількості працівників. Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 11.12.2019 до договору про закупівлю послуг від 11.03.2019 №36 вищевказані пункти до договору внесені, порушення усунуто.
Дата публікації звіту: 13.12.2019 17:29