-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб (хліб пшеничний вищого та першого ґатунку)
Завершена
432 580.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 162.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 162.90 UAH
Номер:
7ac06660e84a43ba8d26a021d3fb90d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-11-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2019 00:00
Період моніторингу:
11.02.2019 16:02 - 05.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.02.2019 №9
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.02.2019 №9
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-02-04-000394-c 04.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення абзацу другого пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), відповідності тендерної документації вимогам Закону порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Порушення усунено, замовником 12 лютого 2019 року накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівлі на 2019 рік з додатком та зміни до них, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, пояснення замовника від 12 лютого 2019 року.
За результатами моніторингу встановлено, що замовником не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель процедури відкритих торгів на закупівлю «Хліб (хліб пшеничний вищого та першого ґатунку)» очікуваною вартістю 432 580,00 грн., що призвело до порушення вимог абзацу другого пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.
Період усунення порушень:
13.02.2019 16:21 - 28.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2019 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
bc9df4e6a243472eb5accf8dba62e205
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2019 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «хліб (хліб пшеничний вищого та першого гатунку)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-04-000394-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1.Чому Замовником не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівлі на 2019 рік з додатком та зміни до них ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.