-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія
Забезпечення комерційної якості послуги
Завершена
8 560 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
96d2aee36fab442ea143976fe0c93d6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-28-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2019 00:00
Період моніторингу:
28.03.2019 14:47 - 23.04.2019 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2019 № 19
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.03.2019 №19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-03-12-000893-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані (додатках) встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону, застосування процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону, відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення частини першої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі та оприлюднення інформації щодо закупівлі вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, замовником 03.04.2019 розірвано договір про постачання електричної енергії споживачу від 12.03.2019 № 23010.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності умов договору вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівлі на 2019 рік з додатком та зміни до них, звіт про укладений договір, договір про постачання електричної енергії споживачу від 12.03.2019 № 23010, відповідь замовника на пояснення від 04.04.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником проведено закупівлю електричної енергії без застосування визначених законодавством процедур закупівель на суму 8 560 000,00 грн, чим не дотримано вимог частини сьомої статті 2 Закону.
Також, аналізом встановлено, що закупівля електричної енергії проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану, додатку до річного плану закупівель на 2019 рік, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу встановлено, що замовником оприлюднено звіт про укладений договір, відповідно до якого ціна договору становить 8 560 000,00 грн, при цьому оприлюднений договір про постачання електричної енергії споживачу від 12.03.2019 № 23010 не містить одну з істотних умов договору – ціну (у тому числі ціну за одиницю товару), чим не дотримано норми частини першої статті 36 Закону, частини третьої статті 180 Господарського кодексу України та частини першої статті 638 Цивільного кодексу України.
Період усунення порушень:
04.04.2019 16:39 - 23.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2019 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушеняя усунено, 03.04.2019 року договір №23010 від 12.03.2019 року розірвано про що свідчить додаткова угода №23010/1 від 03.04.2019. Проводиться переговорна процедура, що до закупівлі електричної енергії.
Дата публікації звіту:
05.04.2019 10:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionContracting: Так
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
Відповідно до додаткової угоди про розірвання договору на постачання електроенергії №1/23010 від 03. 04. 2019 договір від 12. 03. 2019 №23010 розірвано у зв'язку з порушенням процедури закупівлі електроенергії.
Дата публікації:
15.04.2019 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
0108c27ddabc4780b3f950d371d48c1e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.04.2019 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-12-000893-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чим керувався замовник, оприлюднюючи звіт про укладений договір в системі електронних закупівель на предмет «Електрична енергія», очікуваною вартістю 8 560 000,00 грн?
2. Чи приймалося рішення тендерним комітетом щодо планування вищевказаної закупівлі?
Просимо надати документальне підтвердження, на підставі чого було оприлюднено звіт про укладений договір здійснення закупівлі електричної енергії.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Номер:
cb35d28c619340a6ab0a316ebdd087cb
Назва:
електроенергія
Дата опублікування:
04.04.2019 10:56
Опис:
По тендеру за номером UA-2019-03-12-00893-b очікуваною вартістю 8560000,00 грн., була проведена процедура звіт про укладений договір, так як закупівля по відкритих торгах з публікацією англійською мовою не відбулася 2 рази, в звязку з відсутністю достатнньої кількості учасників. Мною було порушено процедуру так, як я згідно закону повинен був провести переговорну процедуру відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
Що до планування вищевказаної закупівлі рішення приймалося на суму 7800000,00 грн., це було в грудні 2018 року, а при заключенні договору ціна одиниці електроенергії зросла, і крім того в порівнянні з попереднім роком стало неможливо купляти електричну енергію по нічному тарифу, тому вартість закупівлі збільшилась.
Звіт про укладений договір був оприлюднений на основі протоколу тендерного комітету (додається)
Станом на сьогодні а саме 04.04.2019 року помилки виправляються, а саме договір розірвано 03.04.2019 року, вносяться зміни в річний план щодо закупівлі ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – (09310000-5 «Електрична енергія») , проводиться переговорна процедура з ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" згідно п.4ч.2 ст. 35 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Прошу Вашого порозуміння і вибачення.