-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Завершена
499 258.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 992.58 UAH
мін. крок: 1% або 4 992.58 UAH
Номер:
01039dd46c0d4d778d726b8c1f2f555a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-22-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2019 00:00
Період моніторингу:
23.05.2019 11:55 - 18.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.05.2019
№31
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2019 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-01-28-003197-b від 28.01.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пунктів 2 та 9 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644.
За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ФОП Тарасюк К.О., тендерна пропозиція переможця ФОП Новиченко Р.М., протокол тендерного комітету від 20.02.2019 № 58, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12.03.2019 року № 30 з додатковою угодою від 12.03.2019 № 1 та пояснення Відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) від 27.05.2019.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) тендерна документація Замовника не містить інформації про спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Також, в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону № 922, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації (п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження установленим вимогам згідно із законодавством.
Однак, за результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені в частині 1 та частині 2 статті 17 цього Закону.
Крім того, аналізом встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644).
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
11.06.2019 17:26 - 26.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2019 17:26
Запити/Пояснення
Номер:
680922bd2e47473f8bf942394cf254bc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2019 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-01-28-003197-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922). постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги встановлені статтею 17 Закону № 922 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до пункту 5 розділу III тендерної документації, Відділом освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів що підтверджують відсутність підстав відмови визначених частиною першою та другою статті 17 Закону № 922, а саме:
- Довідку (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій;
- Довідку, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою).
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення про спосіб надання зазначених документів переможцем, який встановлено пунктом 5 розділу III тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
1b0c12f0a9ff4235a5261ee1b7d32fd7
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.05.2019 13:25
Опис:
Доброго дня,надаємо відповідь на ваше запитання.Документи відповідно до процедури проведення відкритих торгів, 3.5.5 Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме:
- Довідку (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій;
- Довідку, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою). Довідка має бути чинною на дату подання Учасником;
3.5.6 Згідно із ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.Тобто згідно чинного законодавства документація яка не потребує документального підтвердження була завантажена переможцем данної закупівлі в систему прозоро.
Від переможця по данній закупівлі ми отримали за допомогою нової пошти довідки про несудимість та довідку про відсутність заборгованності.
Номер:
413f8c32f36a41b9a189fc5bef383d11
Назва:
Лист
Дата опублікування:
18.06.2019 10:04
Опис:
Перелік складових, які повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Станом на сьогоднішній день усунути виявлені порушення неможливо, оскільки частина зобов’язань за договором виконано.
ФОП Новиченко Р.М. здійснює поставку м’яса (риби) в заклади загальної середньої освіти району. Проведення нової процедури потребує значного часу, тому відміна торгів може призвести до невиправних наслідків, а саме: учні закладів загальної середньої освіти Житомирського району у новому навчальному році можуть залишитись без харчування, що, в свою чергу, призведе до порушення прав дитини.