-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби для догляду за малюками
Торги відмінено
1 738 889.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 694.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 694.44 UAH
Номер:
e008d4b040ba4f848adb5177d268852a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-11-000214
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2019 00:00
Період моніторингу:
11.03.2019 14:45 - 02.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2019 № 31
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С.МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.03.2019 № 31
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-01-28-001133-b, 28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами моніторингу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що порушення законодавства у сфері закупівель усунуто в ході моніторингу (уповноваженою особою прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.03.2019 № 11)), зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель відсутнє
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.01.2019 №3), тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Бінаус», повідомлення про намір укласти договір, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Капрі-Трейд», пояснення отримані від уповноваженої особи через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 12.03.2019.
Під час моніторингу встановлено, що в тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» міститься вимога до переможця торгів про надання останнім гарантійного листа для підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п. 9, 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога суперечить вимогам частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час моніторингу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Бінаус» (за результатами аукціону ціна пропозиції є найнижчою) відхилена уповноваженою особою відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 01.03.2019 № 9 через невідповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюдненого замовником 05.03.2019 в електронній системі закупівель, за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації переможцем торгів визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Капрі-Трейд» (наступна тендерна пропозиція з переліку учасників, яка вважається найбільш економічно вигідною).
Водночас, під час моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції переможця – Товариства з обмеженою відповідальністю «Капрі-Трейд» відсутня виписка з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.01.2019 № 3), (або списання/резервування коштів на відповідному рахунку, тощо), або документом договірного характеру, що підтверджує покриття гарантії у вигляді, що відрізняється від грошового згідно ч. 5 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Окрім того, Довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 11.02.2019 № 190211SU10030300, що надана на вимогу пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.01.2019 № 3), не засвідчена електронним підписом (вимога п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.01.2019 № 3).
Отже, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Капрі-Трейд» підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Період усунення порушень:
12.03.2019 15:41 - 27.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2019 15:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з виявленими порушеннями законодавства, замовником прийнято рішення про відміну торгів, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №11 від 12.03.2019
Дата публікації звіту:
12.03.2019 16:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником прийнято рішення про відміну торгів, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.03.2019 №11.
Дата публікації:
12.03.2019 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
f11c1c4f7f244295917b948972730ade
Назва:
Запит про надання поясненнь
Дата опублікування:
11.03.2019 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Засоби для догляду за малюками» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-28-001133-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступного питання:
- Чому Додаток 1 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.01.2019 № 3) містить вимогу для учасника-переможця, яка суперечить вимогам частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«гарантійний лист для підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п. 4, 9, 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»».
- З яких причин не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Капрі-Трейд» (ЄДРПОУ – 32268429) ?
В тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Капрі-Трейд» відсутня виписка з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання/резервування коштів на відповідному рахунку, тощо), або документом договірного характеру, що підтверджує покриття гарантії у вигляді, що відрізняється від грошового та згідно ч. 5 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», що вимагалася у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.01.2019 № 3).
Окрім того, Довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 11.02.2019 № 190211SU10030300, що надана на вимогу пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.01.2019 № 3), не засвідчена електронним підписом (на вимогу п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.01.2019 № 3).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f1d76322bf8241d5b70693b21ff73dae
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.03.2019 09:25
Опис:
Ознайомившись з запитом про надання пояснень, повідомляємо наступне:
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «Капрі Трейд» наявна виписка про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації, файл «inquiry_print_8339.pdf». Після вашого звернення було повторно переглянута документація учасника ТОВ «Капрі Трейд», дійсно є факт того що учасник додатково завантажив файл «inquiry_print_8339.pdf» а після, не наклав електронний цифровий підпис, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вище викладене замовником буде в найкоротший термін усунені порушення що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.